כיכר השבת

מדבר על הכל | צפו

ראש הממשלה יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן • הריאיון המלא

ההידרדרות הביטחונית והשיחה של אבו מאזן שסירב לקבל | ההסכם המתרקם עם לבנון והתגובה להאשמות נתניהו | יחסיו עם משה גפני, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן | האם יסכים שדרעי יכהן כשר? את מי הוא פוסל - את נתניהו או את 'המשותפת'? ומה דעתו על איתמר בן גביר? | וגם, הדרישות של החרדים בנושא החינוך והעתירה נגד ערוץ 14 • ראש הממשלה יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן • צפו (בחירות 2022)

129
ישי כהן | כיכר השבת | ז' בתשרי | 02.10.22
ראש הממשלה יאיר לפיד בריאיון (צילום: מולי הרשקוביץ ואלעד זהבי | עריכה: ידידיה כהן)

30 יום לבחירות לכנסת ה-25, ראש הממשלה יאיר לפיד מתייצב לריאיון מיוחד ובלעדי ל'כיכר השבת', בו הוא שוטח את עמדותיו המדיניות, הביטחונית וגם אלו הנוגעות לציבור החרדי.

לפיד, מתייחס בריאיון לישי כהן למצב הביטחוני בישראל וטוען שכיום פועלים יותר מבעבר, הוא מסביר למה לא קיבל שיחה מאבו מאזן ואיך זה מתכתב עם הצהרותיו המדיניות. הוא מתייחס בהרחבה להסכם המתרקם מול לבנון בנושא הגבול הימי, למה מחכים עם ההסכם, מדוע זה לא מצריך אישור של הכנסת והוא גם מגיב בחריפות לטענותיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בהמשך הריאיון, הוא מדבר על יחסיו עם נפתלי בנט ואביגדור ליברמן, מסביר מדו מיכל שיר שוריינה ב'יש עתיד', לא שולל הישענות על 'המשותפת', לא פוסל את אריה דרעי כשר בממשלה אך לא מוכן לשבת עם נתניהו. לפיד מספר על החברות האישית עם משה גפני ומסביר למה איתמר בן גביר מסוכן, לדעתו.

לפיד נשאל האם, הוא יסכים לתת לחרדים בחינוך - את מה שנתניהו מסכים ומתייחס גם לסערה סביב העתירה שלהם נגד ערוץ 14.

ראש הממשלה יאיר לפיד בריאיון לידי כהן

אך בתחילת הריאיון התייחס יאיר לפיד לעובדה שאחרי עשור בפוליטיקה הצליח להיכנס ללשכת ראש הממשלה - גם אם בממשלת מעבר, ואמר כי האמין שכך יהיה. "הושבעתי כראש ממשלה כבר כשהממשלה הושבעה. כבר אז היה ברור לי שאני מושבע לתפקיד הזה, אבל לא חשבתי שזה יקרה כך, אני מצטער שזה כך. אבל כן, חשבתי שזה יקרה".

"לא מתלהב לשוחח עם אבו מאזן, כעסתי עליו מאוד"

באשר למתיחות הביטחונית ביהודה ושומרון, הפיגועים שיצאו לפועל ואלו שנמנעו, אומר רה"מ לפיד כי "המצב מדאיג, בהחלט. צה"ל, שב"כ - בהנחיית הממשלה - הם פעילים יותר מאשר הרבה שנים, בעיקר בשכם וג'נין, כדי למנוע פיגועים. זו פעולה מתמשכת, לא פשוטה. הלוחמים שלנו גיבורים, מונעים יום יום אבדות בנפש".

לפיד נשאל האם אפשר להיות בטוחים שהשיקולים הפוליטיים לא נכנסים לחדר הקבינט: "ברור שלא. מהיום הראשון שהממשלה הזו הוקמה - קבענו מדיניות של אפס סובלנות בעזה, גם ביו"ש עסקנו ועוסקים בפעילות. זאת שאלה כמעט מעליבה. אתה באמת חושב שאני אעשה שיקול פוליטי בהחלטות ביטחוניות?".

ראש הממשלה מתייחס לעובדה שסירב לענות לשיחת הטלפון של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שביקש לאחל לו שנה טובה: "תראה, אני בגלוי כעסתי מאוד על אבו מאזן, על האמירה שלו של 'החמישים שואות', שואה הייתה רק אחת והיא הייתה לעם היהודי, אני לא מוכן שידברו כך. אין לי בעיה, דיברתי עם אבו מאזן - גם כראש ממשלה, בירכתי אותו באחד החגים הקודמים, אני מניח שאדבר איתו גם בהמשך, לא שאני מתלהב מכך".

"כרגע", מסביר לפיד מדוע אבו מאזן הוא הצד השני לשיח הישראלי, "אני בעד שתי מדינות לשני עמים אבל חובת ההוכחה עליהם. אנחנו רוצים קודם הוכחות שביטחון ישראל לא יפגע. אני לא אתן יד להקמה של עוד מדינת טרור כושלת כמו בלבנון, או תוצאה כמו בהתנתקות, שמביאה ל-20 אלף רקטות על מדינת ישראל. חובת ההוכחה עליהם".

"ההסכם עם לבנון לא צריך אישור כנסת"

אנחנו עוברים לדבר על הגזרה הצפונית. על פי הערכות, ישראל ולבנון צפויות לחתום בקרוב על הסכם בנושא הגבול הימי. "אין סיבה שלא נגיע להסכם, אבל זה לא גמור", מבהיר ראש הממשלה, "זה נמצא כעת בבדיקה משפטית. המתווך סוף סוף העביר הצעה שאמורה להיות הצעה מוסכמת. אנחנו הגדרנו את צרכי הביטחון בצפון הארץ, בזה קיבלנו כל מה שרצינו.

"כריש תהיה אסדת גז מתפקדת, לא שואלים אף אחד. היה שטח מחלוקת, וכמו בכל משא ומתן היה דיון לכאן או לכאן, יש בו שדה גז, בשדה הזו תהיה כנראה אסדה לבנונית והם ישלמו לנו את החלק בשדה שנמצא בשטח הימי הישראלי".

לפיד תוקף את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שטען שהוא נכנע לחיזבאללה וכי ההסכם לא יחייב אותו: "זאת אמירה מעניינת כי הוא לא ראה את ההסכם. דבר שני, מפני שעשר שנים זה הסכם שהוא ניסה להשיג. זה אותו הסכם. ישבתי השבוע עם יובל שטייניץ, למדתי ממנו את הדברים של העבר, זה ההסכם שמדינת ישראל ניסתה עשר שנים להשיג, ואנחנו הצלחנו. אז הוא גם נכשל להשיג את ההסכם וגם יש לו ביקורת על הסכם שהוא לא ראה".

ראש הממשלה טוען שאין צורך שההסכם יחכה לממשלה הבאה שלא תהיה ממשלת מעבר: "זה ממש לא עניין של ימין ושמאל, זה עניין של מה טוב למדינת ישראל. מכיוון שזה הסכם משפטי, פנינו ליועצת המשפטית לממשלה, הם יבדקו מה צריך לעשות. כרגע עמדת המדינה שזה לא צריך אישור כנסת ובוודאי לא משאל עם".

רה"מ עובר לדבר על סוגיית הגרעין האיראני ואומר: "יש הרבה מאוד דברים שאמרו לנו כל השנים שנעשו ולא נעשו. אני לא אכנס לפרטים, זה ביטחון ישראל. חלק גדול מהפער של ההזנחה בשנים האחרונות - הודבק בשנה אחרונה. מצבנו הרבה יותר טוב".

"ראינו דברים שהדאיגו אותנו מאוד, ראינו הזנחה, ראינו הרבה דיבורים שלא היו מאחוריהם הרבה", הוסיף לפיד.

"מיכל שיר לא שוריינה כדי להבטיח את תפקידי כרה"מ"

לפיד מדבר על היחסים עם רה"מ החליפי נפתלי בנט ואומר כי היחסים "טובים, הבוקר קשקשנו" ומכחיש את הדיווחים שח"כ מיכל שיר שוריינה ב'יש עתיד' כדי להבטיח את כניסתו ללשכת רה"מ: "מיכל שיר אני הרבה זמן רציתי שתהיה ב'יש עתיד', היא באה לדבר איתי על זה פעם ראשונה אחרי שהתפרקה הממשלה, ישבה אצלי במפרסת. אין שום הסכמים מאחורי הקלעים. פעם ראשונה דיברתי על זה שהיא תבוא ל'יש עתיד' אחרי שהממשלה התפרקה".

כשעוברים לדבר עם יאיר לפיד על התרחישים ביום שאחרי הבחירות הוא מסרב בתוקף להשיב, מסביר שלא יתייחס לזה עד שלא יידע את תוצאות האמת בבחירות: "אני לא יודע מה יהיו התוצאות, כל הסקרים וכל הפרשנויות אלו אותם אנשים שאמרו שלא אשב בלשכה הזו, מותר לי לקחת את זה בזהירות, אני איש זהיר, לא מדבר עד שנראה תוצאות אמת".

"לא אשב עם נתניהו"

לפיד מסרב להצהיר שלא יקים ממשלה הנשענת על 'הרשימה המשותפת', וטוען: "אעשה לך סדר, כל ממשלות ישראל, תמיד עבדו עם 'המשותפת' בכנסת, אני גם לא אוהב חלק גדול מהדיבורים על אזרחי ישראל הערבים". לפיד ממשיך לסרב שלא יצהיר דבר בנושא, ושב ואומר: "נדבר אחרי הבחירות".

לדבריו: "עם הליכוד אני מוכן לשבת מחר, לא עם נתניהו. אני לא יושב עם נתניהו. כי יש לו שלושה כתבי אישום, הוא לא יכול לכהן כראש ממשלה בישראל".

"איתמר בן גביר איש מסוכן"

רה"מ סבור כי כל המושג של ממשלה פריטטית הוא דבר לא טוב: "מה שאני אומר שכל חוק הפריטטיות זה חוק שחוקק בחופזה כדי להקים את הממשלה של נתניהו וגנץ, זה מבנה עקום. אסור היה לעשות את זה. אני חושב שראש הממשלה צריך להיות ראש המפלגה הגדולה בגוש, זה המינימום".

"בן גביר הוא איש מסוכן", תוקף לפיד, "יותר מסוכן מעודה. אין שום סיכוי שעודה ישכנע דור שלם של צעירים יהודים בצדקת דרכו, יש בהחלט סיכון שבן גביר ישכנע צעירים יהודים בצדקת דרכו. בן גביר עלה על דבר נכון, אנשים מפחדים, הוא משתמש בפחד הזה. השאלה שלי, הוא הפתרון? מה הוא עשה בחיים שמכשיר אותו לטפל בדבר הזה?".

ראש הממשלה עובר לדבר על הסיעות החרדיות וההסכמה שלו לשבת איתם בממשלה אחת: "אמרתי תמיד שאני מוכן לשבת עם ש"ס ויהדות התורה, אם הם יקבלו את קווי יסוד הממשלה - אין שום סיבה שלא לשבת איתם. אגב, בקמפיין 'ממשלה חילונית' - לא אני עמדתי בראש המפלגה...".

עדיין, כולנו זוכרים את יאיר לפיד ב-2013 שצעק לגפני במליאה 'סיימנו לקבל מכבודו הוראות', ואנחנו רואים את השינוי בשנה האחרונה שאתה מגיע לשבת ביום הולדת של גפני, מוזמן לחתונה של נכדת גפני, זוכה לטלפון מגפני שמאחל לו בהצלחה בתפקיד, היינו כחולמים...

"ביני לבין גפני יש יחסים טובים. אגב, באופן עוד יותר מפתיע בינו לאבא שלי היו יחסים לא רעים, סביב חוק המיסיון ואני המשכתי את זה. יש לי אתו יחסים אישיים טובים, אני רוצה לעצור את הנזק שאתה עושה לו עכשיו. יש דבר כזה שיחסים אישיים טובים, לא כל דבר הופך לפוליטי".

"אני אומר שוב, אני לא פוסל את החרדים, יש רק עניין של קווי יסוד. אנשים צריכים להבין, כשמשהו בוער להם, לאנשים דתיים העקרונות בוערים בהם, אני מאוד מעריך את זה, הם רק צריכים להבין שהדברים שאני מאמין בהם - בוערים בי. אנחנו נצטרך להגיע לנקודת אמצע. פשרה היא לא דבר רע".

יש לך בעיה שאריה דרעי יכהן כשר בממשלה בראשותך?

"צריך לבדוק מה אומר החוק, כרגע החוק לא מאפשר לו לכהן כשר, אם הבנתי נכון את פסק הדין".

אם יאפשרו לו בבג"צ, יש לך בעיה שהוא יכהן כשר?

"אני לא עונה על שאלות היפותטיות כי אנשים מנוסים לא עונים על שאלות היפותטיות. אנחנו צריכים קודם תוצאות אמת ונדע מה היה בבחירות".

אנחנו עוברים לדבר על סערת תקציב החינוך החרדי ולפיד טוען: "אני לא יודע מה הדרישה של החרדים, אני יודע מה נתניהו הציע - לזה אני לא אסכים. הוא בעצם הציע להם שהם יקבלו תקציב מלא ללא לימודי ליבה. העקרון שלי אומר שצריך ללמוד מתמטיקה ואנגלית. אין לי עניין ואני לא רוצה להיכנס לבתי ספר חרדיים ולהתחיל להרצות להם על חילוניות".

ההצעה של נתניהו והחרדים זה לא לבטל את לימודי הליבה, אלא שמוסדות המוכש"ר הלומדים 75% ליבה - יקבלו 75% מהתקציב ו'הפטור' יקבלו 55%, כפי שקבעה ועדת שושני. זו הדרישה החרדית. אף אחד לא הולך לבטל לימודי ליבה הקיימים היום...

"הבנתי. עזוב את הפרטים. נתניהו יצא בהצהרה..." שב לפיד והוסיף כי לא מסכים להצעה של נתניהו.

לפיד מתייחס למתיחות עם שר האוצר אביגדור ליברמן, הטוען בימים האחרונים שלפיד וגנץ עסוקים בחיזורים אחרי הסיעות החרדיות ושלפיד כלל לא מבין את תפקידו של שר האוצר: "לכולם יש בחירות. היות וראש הממשלה היה שר האוצר יותר זמן ממנו אז כנראה אני כן יודע מה תפקידו של שר האוצר, זה בסדר גמור".

בסיום הריאיון, שאלנו את יאיר לפיד האם הוא באמת רוצה לסגור את ערוץ 14 או מה בדיוק הם מנסים לפעול נגד הערוץ, והוא מסביר: "לא ביקשנו לסגור את ערוץ 14, ביקשנו שיהיה סימון במה מדובר. אנחנו בבחירות וצריך לחול על זה חוק מימון מפלגות. הם לא עוסקים בעיתונות".

צפו בריאיון המלא

תוכן שאסור לפספס
129 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
81
אחלה ישי
משה 04.10.22
80
ישי כהן אחלה מראיין
מרדכי03.10.22
79
לפיד גדול מתעבי החרדים בעת החדשה... גדל אצל אבא טומי שר"י על שנאתץ חרדים וכשר אוצר כושל התעלל בהם בכל סעיף בספר התקציב
היזהרו מנחש צפע03.10.22

הצגת כל התגובות

78
יאיר אתה יודע למה בשבילי אתה אפס מאופס כי לפני שנים ספורות ראיינו אותך בגל''צ בעריו''כ ואמרת שאתה לא צם. יש אנשים חולים שצמים וראה''מ הדביל הזה לא יכול לצום יום אחד בשנה. ולכן בקלפי נשלשל רק מחל או פתק להציונות הדתית עבור איתמר בן גביר .
אתה מיקי מאוסססס03.10.22
ולכן תשלשל פתק לזולל השרצים חכם!
אייל03.10.22
77
ראיון של חצי שעה, אבל העיקר: בן גביר...
פוליטיק02.10.22
76
אהבתי מאוד ראיון מושלם של יאיר וגם ישי
שמעון02.10.22
75
ראיון מלטף בלי שאלה אחת קשה.
אברהם02.10.22
74
ישי כהן יא..כריש
אדי מרפי02.10.22
מקסימום דגיגון
מישהו02.10.22
73
הוא יותר מסוכן מהנובחים האחרים. למד להסתיר את שנאתו ליהדות ומתנהג כצבוע.
יהודי מאמין09.10.22
72
מי זה לפיד בכלל - סתם שאלה?........
אוראל זר03.10.22
וואלה אין לי שמץ אני מכיר יישוב לפיד בדרך למודיעין עילית או לפיד/לפידים סוג של אבוקות אש שמדליקים בהכנסות ספרי תורה ושילדים נהנים מהם
זבולון המר04.10.22
71
טיפשים מה אתם נותנים לו במה????? כמובן דעת בעלי בתים היפך מדעת תורה...
אלי03.10.22
70
יש פאשלה באיפור באף אדוני ראה''מ, המאפרת שלך מרחה לך מדאי הרבה מייק אפ באף הערמומי שלך.
עופר02.10.22
69
כמו שהסתדרת עם ליהי ואתה עדיין נשוי לה מר לפיד מיד אחרי הבחירות תרצה או לא תפגוש את איתמר בן גביר שר בממשלה הבאה . נחיה ונראה...
איתמר אוהבים אותך02.10.22
68
יאיר לך יש אמונות מגבילות ודעות מעוותות נגד הציבור החרדי בכל תחום. לא נשכח את 2013 חתיכת זבל שהלכנו בהמונינו בשמש הקופחת מרחקים לעצרת המיליון. אתה חבר של חיזבאללה. רק בן גביר ירחיק אותך מהפוליטיקה. אתה אדם בזוי שאוהב חולצות שחורות. מי בדיוק אדם מסוכן מי הלך להתאגרף שהוא היה צעיר כי היה לו פחדים וחרד
דן02.10.22
אדיוט ב2013 היו שותף ללפיד גם נתניהו האליל הכושל שלך!
חחח02.10.22
67
מעניין איזה יחסים יש לו לגפני עם צורר החרדים...? שכל אג'נדה שלו זהו לטרוף חרדים ומלווה בשנאה פתלוגית חולנית לערכי היהדות ולעם ישראל בכלל... לא מן הראוי לפתוח את פיו של המקטרג השפל גס הרוח והבזוי הזה לפיד,
איתן02.10.22
66
ראיון מלטף לפיד משחק אותה והמראין זורם עם כל מילה
אפרת03.10.22
65
איזו צניעות של בן אדם, לא אני ואפסי עוד, איש אם שכל ישר, מגיע לו להצליח, בעזרת השם.
שמשון03.10.22
מגיע לו להצליח בעזרת ה לאחר שהוא אומר בחוצפה "זה ברוך ה' אבל לא רק"?????? כופר גמור חסר תקנה
אסתר03.10.22
נו, הרי זה אחת מיסודות היהדות שהשם עוזר אבל האדם עושה
יהודי נורמלי 04.10.22
חבל עליך אחי, כנראה אתה מביט במראה הפוכה
גילה03.10.22
64
פתאום קם אדם בבוקר והחליט שהוא רה''מ מי אתה בכלל ועכשיו אגרגר עליך חחחחח פוי . זהו . ירקתי. זה מה שאתה שווה.
אינטלקטואל03.10.22
מה הוא יושב ודן בפניו כתלמיד בפני רבו בהבעות כניעה. כנס בו תן לו בראש...
אלי03.10.22
63
שייגעץ א בוק
נותי03.10.22
62
צודק לפיד שבן גביר לא עשה כלום בחייו ומי הוא בבטחון. אבל אותו דבר אפשר לומר עליו עצמו. אדם ללא תעודת בגרות, לא משכיל, שחוץ מלכתוב כמה ספרי מתח, לכתוב טורים בעיתונות ולברבר בתוכניות תקשורת- באמת לא עשה כלום בחיים. אפילו בצבא הוא שירת בעיתון במחנה...
אפרת03.10.22
אפרת אם את אומרת שלפיד צודק אז את ערביה מטורללת בן גביר עשה הכל בחייו שקרנית!!!!👎👎👎👎
ר.א שונא את לפיד הרשע 09.10.22
61
ליצן! אני חושב שאני הוזה, שהוא ראש הממשלה של ישראל, בתוכנית בידור לא הייתי שם אותו,
בני ברק02.10.22
60
מסית ומדיח. מתיר את דמו של בן גביר
אחד העם02.10.22
בן גביר התיר בעצמו את דמו, והתחייב בנפשו! הרמב"ם כבר פסק (איגרת תימן) שצריך להרוג יהודי שגורם לעליית שנאת ישמעאל אל היהודים!
חבדניק בנשמה!02.10.22
59
מר ישי כהן מה לך לראיין את יאיר לפיד?? צראה כמה שטויות הוא מדבר🤥🤥🤥🤥
אא02.10.22
58
יישר כח
osher05.10.22
57
יהיר ומגעיל למה בכלל שמים את הריאיון הזה באתר שמתיימר להיות חרדי פשוט בושה
איש03.10.22
56
הטיפש הזה דואג לחרדים לבגרויות והוא עצמו לא עשה בגרויות .....
אלי 03.10.22
55
מאז שנתנו את עזה כול מדינת ישראל סובלת כמה שנים
אורחת ישראלית03.10.22
ליתר דיוק מאז ההשתלטות הציונים על הפלסטינים סובלים היהודים בארץ. הטבח תרפ"ט בחברון קרה אחר התהלוכה של הציונית הרוויזיוניסטית בראשות זבוטינסקי.
האמת שמוסתר ממך03.10.22
54
לא יודע משום מה מה צריך ראיון איתו בכלל השאלה אם רק אותי זה הגעיל או עוד חרדים? ובקשר לתוכן רדוד מאוד ובמקרה למדתי ליבה
בני ברק03.10.22
53
איש ריק ומלא בשנאת חרדים
כלומניק02.10.22
52
אין על ישי כהן אחלה ראיון מצחיק הלפיד הזה חצי מהראיון הוא צוחק
אבי02.10.22
51
נראה לי בעיני שהוא מסוכן ובנט עוד יותר ועוד יותר גרועה זה מיכאלי
בדוי02.10.22
50
זה יהיה טמטום לדבוק בנתניהו וללכת אתו שוב פעם לאופוזיציה. מלפיד אפשר יהיה לקבל את מה שחשוב לנו. פוליטיקה זה אמנות האפשר.
שמעון02.10.22
שמעון זה יהיה טימטום לדבוק בלפיד וללכת איתו שוב פעם לממשלה שלו מביבי אפשר יהיה לקבל את מה שחשוב לנו!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 02.10.22
אבל איך תשב עם מרצ וליברמן????? תהיו ריאליים. אין מצב לממשלה עם לפיד בלי מפלגות השמאל ששונאות את הדת. תבינו את זה כבר
רועי03.10.22
49
אלוףףף
יהודה02.10.22
48
ערוץ 14 גוף פרטי וגם הארץ לאנשים חושבים גוף פרטי לדברי לפיד . לפיד חולה נפש ממש
ספרדי 06.10.22
47
מה זה הזנב של שועל שיש לו על הראש...מר לפיד דיי להתחנף לחרדיים.
יצחק שמיר04.10.22
46
גואל נפש שמראיינים בבמה הזו של אריה דרעי פשוט בושה צריך לסתום לו את הפה ולשלוח אותו לאופוזיציה ולא לתת לו לגיטימציה של מנהיג
איציק 03.10.22
45
אחלה רעיון. אהבתי ת'בן אדם
מני03.10.22
44
יאיר לפיד מצוין לחרדים סתם יש לנו דעות קדומות עליו
משה03.10.22
או שאתה תמים או שאתה טיפש
אייל03.10.22
שתי האופציות
אחד שיודע03.10.22
43
הכי מצחיק איך שהוא טוען על בן גביר איך הוא יוכל לקחת אחריות על ביטחון המדינה אם הוא לא היה בסיירת מטכ"ל כמו בר לב או בתפקיד קרבי בכיר אחר בצה"ל בזמן שהוא בעצמו לא שירת קרבי בצהל אלא ככתב במחנה ישי למה לא שאלת אותו ??? בכל מקרה שאפו על הרעיון המדהים
דודי03.10.22
42
ראיון מאד מיוחד הדדי ומכבד !!! מי ייתן ואכן יאיר לפיד אכן השתנה, ולא יגרום לקחת מהלחם וחלב של ילדים בני שנתיים, בגלל ההשתייכות של הוריהם, למגזר כזה או אחר.
אשר02.10.22
41
רועדים מבן גביר יותר ממה שאני רועד לראות את מלאך המוות
אביב02.10.22
אפשר לחשוב... בן גביר מסוכן.. לא מגיע לקרסוליו של מחבל מתחיל
מה שנכון נכון02.10.22
למה התכוונת?? רק בו גביר המלך
אביב02.10.22
40
ראיון מיותר חבל שקיבל במה האיש מדבר בלשון חלקלקות ובאחלה וקליל כאילו,ובזה נפתלי בנט נפל,כל הדיבורים באויר,המעשים זוועת עולם.
קובי02.10.22
39
לא להאמין כמה טימטום, טיפשות ובורות באדם אחד...
אבי05.10.22
38
כל החברה התמימים שמאמינים ללפיד שיתכוננו לקבל מהנוכל בוקס בשכל ושלא יקחו קשה אחרי האימון שהם נותנים בו
אייל03.10.22
37
קבלו את האמת ממי שאמרה יש כ 50 אחוז יוצאים לעבודה למה לא לדאוג להם שילמדו אנגלית ומתמתיקה?!
דניאל03.10.22
מישהו מונע מהם ללכת לבתי ספר עם ליב"ה??? אף אחד לא חייב להיות חרדי ! אבל החרדיות חייבת להישאר חרדית!!
חרדי03.10.22
חזק!! צודק!!
נכון מאוד, אם תרצה לך לבית ספר שלומדים ל03.10.22
מתמטיקה. אבל אולי קודם עברית לא תזיק.
לועג לרש06.10.22
36
ישי כהן מצליח להראות לנו את פניו האמיתיות של לפיד. נתניהו הורס את החרדים, ללפיד באמת אכפת מכולנו. חבל שאנחנו הולכים בעיניים עצומות אחרי השקר
יעלי03.10.22
35
מישהו מאמין לכסיל הזה?
משיח03.10.22
34
אמן שלא תזכה לשבת עם נתניהו !עוכר ישראל !לך תראה מה קורה בנגב בגליל ! המדינה הלכה!
אסתר02.10.22
33
אחד הראיונות השנונים לפיד חד וברור אני גאה בו כראש ממשלה
זושא חרדי מפוכח02.10.22
כנראה אתה תועבה במסווה של חרדי
זה אתם הסמול החזירים03.10.22
32
ארוךךך מידי.
פוליטיק02.10.22
31
בן גביר אכן מסוכן- לכיסא של לפיד. בן גביר צדיק. אכפת לו באמת מכל עם ישראל!!!
בעוצמה02.10.22
30
כיצד הממשלה בהנהגנת גנץ ולפיד (תמיכה בערבים) מכרו את המדינה בשנה החולפת להלן תזכורת מהשנה החולפת. זהו המצע האמיתי של גנץ ( את המצע שהוא אינו חושף) . מצהיר על חלוקת ירושלים 08.2022 תומך לבטל את חוק הלאום ( השומר על מדינת ישראל ) 05.2022 תומך בהנפת דגלי טרור באוניברסיטאות ובמוסדות 01.06.2022 אישר ב
הדובר03.10.22
29
הסכם כניעה לאימוי נסראללה להפציץ את מאגר כריש 100 לחיזבאללה 0 לישראל לפיד בוגד מקומו בכלא הישראלי באגף אולמרט הגנב לוקח שוחד על םי פסחקת בית המשפט בלבנון אם היו מוותרים על 100 אחוז ראש הממשלה הלבנוני כבר היה מחוסל מזמן היו מעמידים אותו לפני כיתת יורים
דוד לוי03.10.22
28
אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר!!!
חיים03.10.22
27
ראש ממשלה מעולה. נשמח שתישאר במשרד לפחות עוד קדנציה אחת. יש הרבה מה לעשות.
ציפי03.10.22
שקוף מאוד שהתגובה הזו נשתלה ע''י צוות הקמפיין של יש עתיד
מני03.10.22
26
יאיר, מה קרה לך אתה ברוגז עם הספר או שהספר ברוגז איתך?
ציפור02.10.22
25
לפידון, ביבי מכין לך כתב אישום ארוך ומחוספס, שאתה וליברמן שדדתם כספי ציבור ממשרד האוצר חכה חכה איזה מטעמים אתה הולך לנשוך את הלשון עם השפה העליונה שלך, שאתה ובנט גנבתם מיליונים בשביל הקמפיינים שלכם בבחירות הקודמות.
משפטן02.10.22
ניסיתי לנשוך את הלשון עם השפה עליונה, זה לא הלך :(
..03.10.22
24
למה אתם כיכר השבת מביאים את הדברים שלו נגד בן גביר? אם לא שאתם מפחדים שהוא יקח קולות למפלגות החרדיות...
מי שמדבר02.10.22
בן גביר המטורף איש מסוכן נקודה!! בין אם ילקח או לא ילקח קולות מהחרדים.
מעדיף להצביע לפוטין הרודן מאשר לבן גביר!02.10.22
פוטין גר בכלל ברוסיה טמבל בן גביר איש חזק ואתה חלאת אדם!!!!🤮🤮🤮🤮🤮🤮
ר.א שונא את לפיד הרשע 09.10.22
23
אחד הראיונות הטובים רהוט ושנון[לפיד ו..ישי] עם שמנמניהו לא היית משיג ראיון כ''כ מוצלח
ארי02.10.22
שקרן עם נתניהו היית משיג ראיון כל כך מוצלח ארי אין לך טיפת כבוד לנתניהו תתבייש לך אחרי הבחירות אתה תלקק לו את הנעליים!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 02.10.22
תפסיק אתה ללקק לשמנמניהו ואני לא מתכוון לנעלים...
ארי02.10.22
למה אז התכוונת דוקטור?
שמעון02.10.22
לך לעזאזל שמאלני דוחה🤮🤮🤮🤮👎👎👎👎
ר.א שונא את לפיד הרשע 04.10.22
חחחח גוט גיזאגט!! חחח צחקתי!
מצחיק ששמעון לא מבין...02.10.22
22
שויטה זה הכל בגלל הממשלה המעפנה והדבילית שאתה בראשה ממשלה שנשענת על הערבים איזה שכל ישר יכול לחשוב שלהקים ממשלה עם האייבים והשונאים שלך זה יביא שלום הרי כבר אמרו רבותינו "עשיו שונא ליעקב" זה דבר שהוא טבוע בדם שלהם אבל מי שאין לו תעודת בגרות הוא זה שמנהיג מדינה הבנתם איזה שפל! רבויסי עד היכן!!! עד ה
הראשיבה02.10.22
כמה צביעות יש בשמאל- שרוצים לכפות בכוח לימודי א-ליבה כל זאת כדי לגרום ליהודים לזנוח את התורה הקדושה- כאילו שראש הממשלה פרפסור
בועז02.10.22
אתה ממשׁ מיסכן...לימוד אנגלית מטמטיקה ופיזיקה לא מזניח את התורה,רק מאפשר יכולת תעסוקה בעתיד. מעניין שחרדים באמריקה לומדים ליבּה ולא הזניחו את התורה....
David02.10.22
אתה משווה את מלכות החסד ארה"ב למדינת ישראל מתפוצצת משנאת חרדים?
איווט ליברמן03.10.22
ראשיבה יודע מה זה מעפן???
צ'יבצ'ר02.10.22
21
יאיר לפיד טוב לחרדים ולעם ישראל
חרדי 04.10.22
יאיר לפיד רע לחרדים ולעם ישראל ביבי טוב לחרדים ולעם ישראל ואתה תומך לפיד תסתום!!!!🤬🤬🤬🤬👺👺
ר.א שונא את לפיד הרשע 09.10.22
20
הכלומניק הזה יודע להתראיין טוב מידי וזה בעיה, עוד יאמינו לו
דוד03.10.22
19
לא קראתי ולא הקשבתי מהסיבה הפשוטה שלפיד הינו שקרן כפייתי ! אינני מאמין למילה אחת שלו.
מרדכי לוי03.10.22
18
ראיון מלטף של כלומניק שלא עשה כלום בחייו כולו דיבורים איש חלול וטיפש
000003.10.22
17
הפחידו אותנו מהאפשרות שלפיד יהיה ראש הממשלה והנה מתברר שהוא ראש ממשלה טוב.
דוד02.10.22
איזה טוב ואיזה נעליים
יהודי 03.10.22
אתה חמור או שאתה מטעמו ומטעם קרנות גרמניה. המדינה מתפוררת בגלל הסמולני הארור הערב לפיד
סמול זה חזירים03.10.22
זה נורא בולט שהתגובה הזו באה מטעמו. לא יעזור להם, הציבור החרדי רובו ככולו לא יקבל ראש ממשלה כזה חלול וכזה שמוכרח להשען על מרצ וערבים וליברמן
אבי03.10.22
מה טוב. המצב פה רע בכל תחום. כלכלה ביטחון.... בגלל שהוא מדבר ברוגע ומשדר רוגע, זה אומר שהמצב טוב? זה חלק מהמשחק שלו.
יעקב03.10.22
הוא טוב זמני כמו התפקיד שלו קראת את המצע שלו מדינה לשני עמים קווי יסוד ליבה וכו' אין סיכוי שהחרדים יסכימו לפיד נקודה.
ממילא03.10.22
לפיד ראש ממשלה רע לישראל ולמדינה!!!👎👎👎👎
ר.א שונא את לפיד הרשע 09.10.22
וואלה במה הוא טוב בדיוק
יוסף שלי 03.10.22
16
לח''כ עודה יכלו להיות מיליון כתבי אישום, מה לעשות שמערכת המשפט בוחרת , כנגד מי לפתוח כתבי אישום, אז לא אשב עם ביבי בגלל כתבי אישום, לא עם בן גביר כי הוא מסוכן. כן אשב עם עודה והרשימה המשותפת. הטור שכתב אתמול קלמן ליפסקינד המערבי עונה מצויין לדבריו הזויים.
אהרון 02.10.22
15
ראש ממשלה חלול מתחמק מתשובות
מלאכי02.10.22
14
אחרי הראיון ישי הלך להתרחץ באמבטיה רותחת לנקות עצמו מזוהמת הטמא לפיד שר.י
פתקא טבא לאלה שיודעים מה זה16.10.22
13
כל העם ממתין שהממשלה הזו תיפול
העם 03.10.22
12
שקרן צבוע נוכל. לא מאמין לו לאף מילה. כבר בתחילת הראיון יצאה לו אפיקורסיות מהפה.
חיים03.10.22
11
כתבה מצויינת. יישר כח יאיר לפיד. תמשיך בדרך. אני, משפחתי וחבריי. כולנו איתך.
רונית03.10.22
אדם ירוד ומגעיל
אחד שיודע03.10.22
10
העובדה שלפיד מצליח להביא 25 ממדטים מלמדת שהוא איש רציני ומוכשר שמתאים להיות ראש ממשלה. הוא אמין יותר מנתניהו ואפשר לעשות איתו עסקים ולהגיע להשגים גדולים עבור הציבור החרדי.
נחמן03.10.22
גם להיטלר היו הרבה מנדטים
תעודת בגרות03.10.22
אז לדעתך, מי שיש לו יותר מנדטים יכולים להשוות אותו להיטלר ? עדיף שנתניהו יהיה מתחת ל20 !
הנרי03.10.22
לא כל.. לפיד מתעב החרדים כמו היטלר מתעב יהודים - כן
תעודת בגרות03.10.22
9
לא יודע מי זה הקאקער מימין, אבל ישי כהן פשוט מראיין תותח!!
משב03.10.22
8
חחחחח בנט צחק עליך מקל השליחים חחחחח מה אתה חבדניק לפיד היית מת אהה
מקל השליחים02.10.22
7
חחחח "עזוב את הפרטים" חחח והוא ראש הממשלה
קאהן02.10.22
6
כל מילה שקר. קשקשן....
גלעד 02.10.22
5
ראיון על הכייפאק, השועל הקטן לפיד - מנסה להתחפש לביבי האריה הגדול וילד כאפות מנוזל - שמרגיש גבר לשבת בכיסא של המלך חבל שלא הוספתם סמיילים ודמויות עזר היה מאוד מוסיף
חבר02.10.22
4
אומר מה לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע בלי קשר לאמת
חנן02.10.22
3
ישי כהן היקר מה אתה מראיין אותו?? אתה רואה כמה שטויות הוא מדבר תראיין את ביבי לפיד הוא שקרן!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 02.10.22
ביבי שקרן יותר מתוחכם, שעובד על מאמינים הפתאים...
הרבה פעמים ביבי אמר שהוא תומך בשני מדינו02.10.22
אדוני לא בקשתי ממך עזרה אז תשב בשקט לפיד הוא שקרן!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 04.10.22
2
איש חלול... שימו לב שלא ענה על שום שאלה.... תעודת בגרות בטיפשות.
סתם אזרח02.10.22
1
קשקשן בגרוש, עודה טוב מנצניהו? עודה מחבל ערבי מסריח ולפיד מסית ומשמיץ כאילו הוא עשה משהו בחייו. חלאה.
נחום02.10.22
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

איפה אלוקים היה בשמחת תורה? הרב מרדכי נויגרשל בריאיון

ישי כהן | 27.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתקפת הפתע, המחדל והחטופים | בכיר השב"כ לשעבר מנתח בריאיון מיוחד

ישי כהן | 25.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

המלחמה, הכישלון וסערת חוק הגיוס | יוסי כהן בריאיון מיוחד

ישי כהן | 24.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24