כיכר השבת

מדבר למגזר החרדי

בנימין נתניהו בריאיון מיוחד ובלעדי לישי כהן | צפו בריאיון המלא

החשש מהפסד הבחירות בשל השאננות בקרב מצביעי 'יהדות התורה' | הסיכוי להשיג 61 | החיכוך עם בן גביר | הסירוב לשתף פעולה עם גנץ | האזהרה מכהנא וקריב והתחייבות לבטל את מיסי ליברמן • ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בריאיון מיוחד לישי כהן (חרדים)

89
ישי כהן | כיכר השבת | ב' בחשוון | 27.10.22
(צילום: כיכר השבת)

חמשה ימים לפתיחת הקלפיות, ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מתארח לריאיון מיוחד ב'כיכר השבת' ומדבר על החשש הגדול מפני המצביעים החרדים שלא ייצאו לקלפיות, הסיכוי להשיג 61 אחרי ארבעה מערכות בחירות, החיכוך עם איתמר בן גביר, הסירוב לשבת עם בני גנץ, יוקר המחיה וההסכם בין ישראל ללבנון. צפו בריאיון המלא.

לפני שנדבר על בחירות ופוליטיקה היום הממשלה מאשרת את ההסכם הימי עם לבנון, אתה תכבד את ההסכם הזה?

"אני מחוייב רק לדבר אחד לבטחון ישראל, אני יעשה מה שצריך בדרכי שלי כמו שירשתי הסכמים גרועים ממשלות שמאל קודם לכן וידעתי לטפל בהם אדע גם לטפל בהסכם הזה".

בקואליציה אומרים שהאופוזיציה מותחת ביקורת על הקואליציה בהסכם הזה אבל היא לא באה לשמוע או לא באה לתדרוכים לשמוע מה קורה בתוך ההסכם

"אנחנו לא חלק מהפארסה הזאת הרי הוא לא מביא את זה לכנסת, אם היה מביא את זה לכנסת הייתי הולך לשמוע, הוא מביא מעשה גמור, מעשה כניעה גמור".

"אתה יודע", מוסיף נתניהו: "ביום הראשון שלפיד נכנס ללשכת ראש הממשלה, נסראללה משגר טיל - כטב״מ לעבר אחד מאסדות הגז בשטח שלנו ומלווה את זה באיום ואומר ׳אני אכניע את לפיד שייתן לי את כל מה שאני מבקש׳ והוא נתן לו את כל מה שהוא ביקש, שבע עשרה פעמים לשטח של תל אביב זה לא יאומן, זה הסכם כניעה ברור, ופוגע באמת בכח ההרתעה של מדינת ישראל, אני אדע לטפל בזה בדרך אחראית פי שידעתי לעשות עם הסכמים גרועים אחרים".

אנחנו חמישה ימים לפני הבחירות זה נראה שאתה מודאג מאד

"אני מאד מודאג ואגיד לך יותר מזה, אני מודאג משום שמצביעי הימין, הליכוד, המפלגות החרדיות ואחרים בימין באים להצביע פחות בשיעור מופחת מזה שבאים מצביעי השמאל, יש יותר ימין משמאל במדינה הזאת בפער גדול אבל יש פער גדול בין כמה באים להצביע ולממש את הזכות, ואנינכאן מנצל את ההזדמנות להגיד למצביעי… אם מותר לנקוב בשם המפורש: יהדות התורה, אתם נשארים בבית? אתם באמת רוצים ממשלה עם גלעד קריב?! עם ליברמן, עם אנשים שאין להם שום כבוד לעולם התורה, שרוצים לרמוס את כל מה שאתם אומרים? מתן כהנא? זה מה שאתם רוצים?! אז אם אתם רוצים את זה תשארו בבית".

ראש האופוזיציה נתניהו בריאיון לישי כהן

אתה חושב שזה נכון שמצביעי יהדות התורה מצביעים פחות, שיש להם פחות מוטיבציה?

"חד משמעית, התפרסם סקר שמראה שהם בתחתית הסולם וזה הדהים אותי איך יכול להיות דבר כזה. איך יכול להיות שאנשים שאכפת להם מעולם התורה, שאכפת להם כל הערכים המקודשים של תורת ישראל נשארים בבית

"אם אתה נשאר בבית אתה נותן את הקול לליברמן, אתה נותן את הקול למתן כהנא, לגלעד קריב, אל תשאר בבית בוא להצביע אף אחד לא יישאר בבית - באים להצביע אני אפילו לא אומר להצביע מחל תצביעו יהדות התורה אבל תבואו".

מה אתה שומע בשיחות עם ראשי המפלגות החרדיות בנושא הזה?

"אני חושב שהם מודאגים כמוני והם צריכים להיות מודאגים ואני חושב שצריך להביא כל קול, כי אם כולם יבואו להצביע? אנחנו מנצחים, זה על הקשקש כרגע. ולא באים.. מי ששומע אותי כרגע ומחליט להישאר בבית כי הוא מתוסכל מסיבה כזו או אחרת אתם תהיו הרבה יותר מתוסכלים יום אחרי הבחירות שעוד פעם תקום ממשלת לפיד, ליברמן, מתן כהנא, גלעד קריב. אם זה מה שאתם רוצים?! אל תבואו להצביע, אם אתם כן רוצים למנוע את זה תבואו ותצביעו לאחד ממפלגות הימין - למפלגות החרדיות".

וכאן אני שואל ואת עצמו גם המצביע הממוצע, אנחנו במערכת בחירות חמישית למה הפעם דווקא יש סיכוי להשיג את ה61 אם בארבעה ממערכות הבחירות הקודמות זה לא קרה?

"כי במערכת הבחירות האחרונה היינו בסקרים בעת הזאת חמישים ושלושה מנדטים בלבד אז באמת לא היה לנו סיכוי, היום אנחנו על הקשקש וכל הסקרים מראים את זה, אנחנו בשישים - שישים וחצי, והשאלה לאן יזוז המנדט הנוסף, אם יזוז ימינה ואז תקום ממשלה לתפארת המדינה היהודית שלנו, או שזה יזוז שמאלה ואז תקבל את המשך הממשלה הישראלית-פלסטינית שתלויה באחים המוסלמים ורומסת את הזהות היהודית שלנו את המורשת היהודית שלנו, אז תחליטו מה אתם רוצים.

|אתה לא יכול להגיד אני נשאר בבית אני לא מחליט, אני שאנן, אתה לא שאנן אתה אתה באמת לא רוצה אותם ואם אתה לא רוצה אותם תצא להצביע ותצביע לאחת המפלגות הימין ותקבל ארבע שנים טובות של ממשלת ימין לאומית - ציונית שגם דואגת למדינת ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל".

אתה מזכיר הנה שוב את ׳תורת ישראל׳ מה מחבר אותך באמת לציבור החרדי ולתורת ישראל

"זה עמוק בלב, זה לא איזה משהו שאני ממציא זה דבר שאני גדלתי איתו, דבר שבמשך שנים רבות כל שבת קראתי את פרשת השבוע עם בני שהוא בלי עין הרע מבין גדול,

"אני אומר לך את הדברים האלה כי זה מהנפש זה מהשליחות שירשתי מסבי שהיה רב בישראל, מאבי שהיה היסטוריון גדול של תולדות ישראל, מאחי שנפל למען אזרחי ישראל, הדבר הזה הוא בדמי אבל השאלה אם הוא בדמכם אתם לא יכולים להישאר בבית! אתם לא יכולים! אני לא מאמין שמישהו שבאמת אכפת לו הדברים האלה יגיד יש לי תסכול אני שאנן, מישהו פגע בי… מה זה? אנחנו נלחמים פה על המשך המורשת שלנו על עולם התורה שיקר כל כך לכולכם, אנחנו נלחמים על המשך קיומו של עם ישראל אז אתם תשבו עכשיו בבית ותתנו את הממשלה לאחים המוסלמים לליברמן ולכהנא?".

אתה סומך שיום אחרי הבחירות הסיעות החרדיות יהיו איתך יד ביד גם אם לא יושג 61? שמענו את האמירות את הרמיזות של גפני בחודשים האחרונים

"הפוך אני שמעתי אותו מדבר בצורה חד משמעית, באמת אתה חושב שהם יכולים לעשות קואליציה עם ליברמן גלעד קריב ומתן כהנא? נו זה מיותר לגמרי לחשוב ככה אבל מה שכן הם מבינים זה לא הבעיה מה יהיה אחרי הבחירות הבעיה היא אם לא נקבל רוב אז כולנו נשאל איפוא היינו".

ואם לא נקבל רוב אתה שוקל ממשלת אחדות עם בני גנץ?!

"אני לא הולך עם בני גנץ שרוצה בירה פלסטינית".

גם לא לרוטציה?

"רק לא לרוטציה! ולכל דבר אחר, לשום דבר! אני אומר לך בני גנץ זה בירה פלסטינית בירושלים והוא מתהדר בזה שהוא סיכן חיילי גולני לטובת פלסטינים, זה שמאל! ואגב זו לא בושה להיות שמאל זו בושה להסתיר שאתה שמאל, זה בושה להגיד ׳אני אלך עם החרדים כשבעצם אתה מתכוון ללכת עם ליברמן עם לפיד עם מתן כהנא עם מנסור עבאס ועם אחמד טיבי אז תפסיקו לעבוד עלינו.

"אני לא מאמין שהאנשים ששומעים אותנו לא מבינים את זה אבל מה שהם לא מבינים זה שאם הפ לא הולכים ומצביעים זה מה שהם יקבלו".

אתה מדבר שוב על האפשרות שגם אם לא תהיה 61 אתה לא תשב עם בני גנץ, ואתה נשאר כאן בכל מקרה להנהיג את הגוש ואת המחנה ?

"חד משמעית!".

עד ש…? עד שיושג 61?

"עד שאשלים את שליחות למדינת ישראל, להשלים את שליחותי זה אומר קודם לעצור את איראן, להשלים את שליחותי זה להבטיח את בטחון ישראל, להשלים את שליחותי זה גם לשקם את הכלכלה שהם הספיקו להרוס בזמן כל כל קצר.

"תראה מה קורה יש אנשים עם משכנתאות לבטל את המיסים של ליברמן ולבטל את האבסורדים שעשו".

אנחנו עוד רגע נדבר על הנושא הכלכלי אבל הזכרת את איראן, כשאתה עוזב את לשכת ראש הממשלה ושומע את לפיד ובנט בעיקר שאומרים שהם ׳נדהמו׳ לראות מה שקורה מאחורי הקלעים שזה הפוך מכל ההצהרות

"אז אני דווקא שמעתי את גדי אייזנקוט שאומר שאלמלא הדברים שאני הובלתי בעשר השנים האחרונות איראן כבר היתה עם נשק גרעיני מזמן, אז שלא יספרו סיפורים, הם חלשים! הם לא עומדים בפני הלחץ האמריקני.

"אני עמדתי בפני הנשיא אובמה, זה לא קל לעשות וזאת החלטה לא פשוטה, הלכתי לקונגרס האמריקני ודיברתי נגד הסכם גרעין שהביא נשיא אמריקני, איפוא הם ? הכל בשקט הכל בדממה, הכל בציוצים עלובים, אין להם את היכולת להתמודד לא מול הטרור הפלסטיני ולא מול הגרעין האיראני".

שם נוסף שנמצא בכותרות בימים האחרונים זה איתמר בן גביר, מה קרה בין הליכוד לאיתמר בין גביר?

"כלום, אנחנו כמה ימים לפני הבחירות מאגדים את הכוחות ובצדק".

הוא אמר שהוא מבקש סליחה מראש הממשלה לשעבר והוא לא מקבל

"במקרה שוחחתי איתו רק לפני שעה, אבל זה במקרה (מגחך) אבל באופן מעשי עיני לא מרה באף אחד יש לנו שותפות נאמנה, בן גביר וסמוטריץ בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלי וכל אחד מבין את זה.

"אבל יש דבר אחד, ללפיד יש תכנית, הנה התכנית שלו - לפיד אומר ככה: אם אני - יש עתיד תמשיך לעלות והיא עולה… והליכוד יירד ויהיה פער של מנדט אחד או שניים, אני אדרוש, וגם יש סיכוי שיקבל… את המנדט להרכיב את הממשלה".

גם אם תשיג 61?

"יהיה לו יותר קשה אבל הוא אומר לעצמו גם זה, ואולי הוא יצליח גם להוריד, אז הוא מעוניין קודם כל ש׳הליכוד׳ יהיה קטן ולא אכפת לו שיילכו קולות לימין.

אנחנו מדברים על יוקר המחיה לא מעט מה ראש הממשלה לשעבר נתניהו והליכוד יכולים לתת בשורה לציבור שלא היה עד כה

"קודם כל היה, לפני שלפיד והממשלה החובבנית והפאשלונרית הזאת עלתה, מדד המחירים לצרכן, האינפלציה היתה חצי אחוז לשנה במשך שנים, רק הם הגיעו וקפץ כמעט פי עשרה לארבעה וחצי אחוז! אתם מרגישים את זה בסופרמרקט, עגלה עולה פתאום 1000 שקל! אנשים לא גומרים את החודש, אנשים נאנקים תחת מחירי הדיור שעלו ב19% בשנה אחת.

"ואני רוצה להגיד לך, לנו יש תכנית מגובשת, קודם כל אני עוצר את האינפלציה, אני מקפיא את מחירי הארנונה, דלק, המים, החשמל, בשנה אחת".

אמרת גם שאתה מקפיא את המשכנתאות

"לא המשכנתאות, התכוונתי לארנונה, הדבר הדני וזה חשוב - אני נותן חינוך חינם, זו בשורה ענקית לציבור שיש לו הרבה ילדים, לציבור החרדי יש לו הרבה ילדים כמו גם לאחרים, מגיל 0-3 חינוך חינם עשיתי את זה כבר מגיל 4-6 ואעשה את זה גם כאן, הקלה אדירה למשפחות והדבר השלישי ולא פחות חשוב, יש 300,000 דירות מוכנות לשיווק, מתוכננות, הכל מוכן, זה תקוע בריב בין הרשויות המקומיות לאוצר.

"אני פותר את הפלונטר הזה, הראשי ערים אומרים ׳אנחנו לא נבנה ביישוב שלנו׳ נתקע בלי ביוב בלי דרכי גישה בלי בתי כנסת בלי מתנ"סים וכו׳. אני אומר להם "לא תתקעו" כי האוצר אומר להם ׳קודם תבנו ואחר כל ניתן לכם׳ אני אומר ׳קודם ניתן להם ונשחרר 300,000 דירות, משו! בשורה!

"אבל אם לא עושים את זה המשכנתאות ימשיכו לעלות והמחירים ימשיכו לעלות, אנשים לא יוכלו לגמור את השבוע לא את החודש ואם אתם רוצים לשנות את זה אז מצביעים לי!".

החרדי הממוצע גם סובל ממס על השתיה המתוקה ועל החד פעמי, אתה מתחייב לבטל את זה ?

"תענוג לבטל את זה! אחת הפעולות הראשונות אני בכלל באופן עקרוני נגד העלאות מיסים, אבל אלה מיסים אכזריים, לממשלה הזאת אין חמלה, ובכוונה הם מיקדו את זה על השכבות החלשות ועל הציבור החרדי.

"אין להם חמלה ורגש של שותפות, הם מדברים על אחדות ומדברים על כך שיקחו את הציבור החרדי יחד איתי במריצה למזבלה, ככה הם מדברים וככה הם חושבים, קוראים לנו בוטים, קוראים לנו בבונים, קוראים לנו מנשקי קמיעות, ובבוז הם אומרים את זה. נו באמת… מי שרוצה אותם לא יבוא לקלפי מי שרוצה אותנו שיבוא להצביע".

אבל יש התחייבות ממך לביטול המס הזה ?

"חד משמעית".

ומה אתה אומר לאלה שאומרים שזה סך הכל נועד להגן על הבריאות שלנו

"אז תודה רבה אני נותן לאזרחים להחליט על הבריאות של עצמם ולא להביא את זה מממשלת שמאל מלמעלה את התכתיבים הטרוניים האלה התנשאות הנוראה הזאת, על ריק! אלה אנשים שבשר מבשרינו אנשים ששומרים על גחלת המורשת שלנו אני לא יכול לסבול את זה אני לא יכול לסבול את ההתנשאות הזאת ועוד בשל הממלכתיות".

אתה מצליח להבין מה עובר על איווט ליברמן האיש ששיתף פעולה גם עם בנימין נתניהו וגם עם הציבור החרדי והפך היום לאוייב הפוליטי המרכזי גם של החרדים וגם שלך?

"ושל מדינת ישראל במובן שאני מבין באינטרסים האמיתיים שלה למשל סיפר הכתב מג׳אדלה שהוא ממולח מאד ומכיר את העניינים במגזר הוא אמר שליברמן היום היא השר הפעיל ביותר למען אחמד טיסי ומנסור עבאס בממשלה.

"אז אם רוצים ממשלה כזאת של ליברמן לפיד קריב מתן כהנא וחבריהם ומרץ והעבודה, מי שרוצה את זה שיצביע או יותר נכון לא יבוא להצביע.

אתה חוזר ואומר תמיד ׳האדישות ברחוב חרדי׳…

"האדישות ברחוב החרדי יכולה להפיל את ממשלת הימין ולהמליך ממשלה ישראלית-פלסטינית שניה. תקשיבו לי טוב אני לא סתם אומר את זה אחרי הבחירות תקומו ותשאלו את עצמכם למה לא באנו להצביע כי הבחירות האלה יילכו על אלף אלפיים קולות, מי יודע".

תוכן שאסור לפספס
89 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
מדהים שהמראיין ממש מראים לו להנחתה ושואל אותו על הקשר שלו לעולם התורה, והוא עדיין לא מוכן להזכיר את הבת החרדית והנכדים החרדים שלו.
דודו30.10.22
53
אני וכל הגננות והסייעות והמשפחות ננהור להצביע לגולדקנופּף......ללכת הביתה . כמו שהוא פיטר אותנו כל שנה לגנוב את הפיצויים שלנו.
Lital28.10.22
52
לא בא לי להצביעלא אצביע . וקפצו לי
לא בא לי להצביע 27.10.22
טאמבל!!
דניאל28.10.22
תסתום תפ'ה יחתיכת מטומטם יש מחבלים אנשים מתים אני מאחל לך שמחבל יתקע לך סכין בפרצוף ויפוצץ אותך רק כדי שתתאפס על עצמך אידיוט!
ינון28.10.22

הצגת כל התגובות

51
💪💪💪
ש"ס27.10.22
50
נתניהו יודע איפה לגעת, שהוא מדבר עם חרדים. יש לו כושר שיכנוע. אבל גם הוא קיצץ בקיצבאות הילדים, ולא תמיד היה בשבילנו שרצינו.
פלונית03.11.22
49
זה נראה שמישהו עומד בצד ורומז לו מה לענות.הוא כל הזמן פוזל הצידה. או שטופז לוק עומד שם לעזור לו או שפסיכולוגית המבט שלו בורח כל הזמן בלי השקרים
חיים28.10.22
48
והיה מחננו טהור, ביבי שקרן פוחז ועם הארץ
סמוטריץ28.10.22
47
שקרן בן שקרן לך מאיתנו הקב` ה לא רוצה אותך אלף בחירות ולא תצליח
דרעי הזכאי27.10.22
46
מביש שמולו ניצב לפידיוט חלול
אפס מאופס27.10.22
45
למה יש כל כך הרבה שעונים?
ניר 27.10.22
44
ערב רב כפויי טובה. כך כתוב וזה ככ נכון. אמיתי מאוד יחידת גז בארהב 10 דולר באירופה 60 דולר ובארץ 5 חמשששששששש כן חמש אודות לביבי חביבי. סמולנים ערב רב עופו מארצנו הקדושה כאן מי שלא יהודי לא ימצא את עצמו.
מי זה ביבי? זה ביבי28.10.22
43
נתניהו כישלון מנהיגותי !!! בשנות שלטונו התייקרו מחירי הדירות בצורה מזעזעת !
חצוף28.10.22
ובראיון הוא מפזר שוב הבטחות על 300 אלף דירות שישחרר במיידית . שקרן בן... אגב למה הנציגים החרדים לא טיפלו ביוקר הדיור לחרדים? כמה דירות יש לכל אחד מהם ?
נכון28.10.22
לפי הבני והבנות שלהן כמובן ליצמן פרש כי כל הנכדים והנינים מסודרים
ח ח ח30.10.22
🤮🤮🤮👎👎👎
ר.א 04.11.22
42
הזיה. איפה אנחנו עומדים? נתניהו אוכל השרצים מאיים עלינו שהיהדות בסכנה עם מתן כהנא שלא נוקף אצבע בנושאים הלכתיים בלי הדרכה רבנית. והחרדים אוכלים את הלוקש הזה.
יוחאי27.10.22
41
אסור להצביע לסיקריקים כמו בן גביר וסמוטריץ שיביאו בעזרת ביבי לחורבן המדינה--זכרו את הסיקריקים בירושלים שרבן יוחנן בן זכאי ברח מהם להציל את עם ישראל
שרה27.10.22
במקום לדקלם סיסמאות, לכי תלמדי את דברי חז"ל על מה הביא את חורבן הבית והגלות שבא אנו שקועים עד הצוואר.
דוד28.10.22
40
איך אפשר לתקן הסכם, זה גמור
אדי27.10.22
39
אחלה ביבי איזה גאווה שבבחירות בדבר הכל כך בזוי הזה יש לנו מישהו שאפשר לומר איזה כיף וגאווה שהו מנהיג הגוש ולא איזה לפיד או גנץ ברוך ה יום יום רק חבל שבגוש הזה יש גם איזה תינוק בשם בן גביר בתקווה שנתניהו יסדר אותו
חיים28.10.22
38
ביבי הוא מחלל שבת אוכל מאכלות אסורות ולא מניח תפילין. רשע מרושע ועוקר התורה עוד מימי שבתו עם לפיד ובנט בממשלה נגד החרדים. אנחנו נצביע ג', כי כך ר' גרשון ביקש, ואיתו כל גדולי התורה. לא בגלל מחלל שבת מאוס ורשע, שאין לנו ברירה, נקיא ונקים איתו ממשלה, כי השמאל גרוע יותר ממנו.
ליטאי מצביע דגל28.10.22
37
בעד עמנו נלך ונצביע רק לימין,אנחנו חייבים להיות אחראים,חבר'ה לקום להצביע וגם לשכנע אחרים,ביבי תעשה לנו טוב,תבטיח לשלוח את התשקורת לזבל בתור התחלה,ואח''כ מערכת המשפט
שאננות תהיה בעוכרינו27.10.22
36
האגואיסט הזה ימשיך להחזיק את הימין כולו בגרון ויהי מה. כשם שדאג לפני שנתיים לא להעביר את התקציב כדי שלא לקיים את הבטחתו לרוטציה עם גנץ, תוך גרימת נזקים לכלכלת המדינה, כך לא מעניין אותו עכשיו שהמדינה תלך לעזאזל ובלבד שהמשפט שלו ייעצר.
מיכאל27.10.22
כמה נכון... מדינה שלמה בת ערובה של האיש הזה
דוד28.10.22
35
ביבי, אוהבים אותך!!!!!! נקווה שכל החרדים האדישים יתעשתו ברגע האחרון, ישימו את הטינה לפוליטיקאים החרדים בצד, ויעשו את מה שצריך,שזה אומר להצביע ג' או ש"ס, כי אם לא תקום כאן ממשלת ימין חזקה שתילחם בעליית המחירים, תעצור את המחבלים, ותעצור את המיסים, לאן עוד נגיע????????
ריאלי27.10.22
אני מקוה שיקומו עוד חכמים כמוני ויעשו צעד להצביע לביבי ולא ג' .
חסיד בעלזא שלא מתבייש מהאמת28.10.22
34
הוא נראה זוועה בטוח כשיר להקים ממשלה?
יע27.10.22
לטעמי הוא ראה יפה בגילו, הוא נראה ביבי מבוגרצעיר ברוחו, ששומר על כושר ומשקל בגילו ברבוו
אפי 28.10.22
יותר מכל אחד אחר...בטח מהצפונבון לפיד
בטח27.10.22
ביבי מניח תפילין כל יום לידיעתך.
אריה ס.28.10.22
הוא לא התאפר כשמתראיין לחרדים אין צורך להתאפר....
דוד27.10.22
33
ביבי המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מעריצההה28.10.22
32
גם הפעם הוא לא ירכיב ממשלה מסיבה מאוד פשוטה. אין נתניהו, אין טילים, אין בלונים, אין גיאג איסלמי ויש מצעד דגלים בירושלים. היום כבר כולם מבינים שנתניהו היה מנהיג חלש ושצריך להחליף אותו. נתניהו רע ליהודים אך טוב לחמאס כי הוא שומר עליהם, הוא לא הוריד את החמאס במשך 12 שנות שילטון ובנוסף דאג לעביר להם מזו
דוד28.10.22
כדאי שתוריד את משקפי המציאות המדומה, ותחזור למציאות עצמה
מישהי28.10.22
31
העיקר שבת וכשרות. גם תפילין!
מתמיד28.10.22
30
האמת היא שבזה שהוא צודק לחלוטין ואסור להשאר בבית ולא להצביע.
האמת היא 27.10.22
29
רק אני ואני. תמות נפשי עם פלישתים. גאוותן חסר תקנה. אדם שלא רואה רק את עצמו. מוכן להקריב את המדינה. על מנת להיות ראש ממשלה בכל מחיר.
דויד27.10.22
28
מה הסיפור של השעונים המעוררים מאחוריו?? זה נראה לא ממש טוב
מה הסיפור27.10.22
ביבי עובד לילות כימים. מה אתה יודע?
אריה ס.28.10.22
27
איש מגעיל... כורך את קריב וכהנא יחד רק כדי לקושש עוד כמה חרדים... בתוכו הוא בז לכם בהרצאות בחו"ל מול רפורמים הוא לא ימצמץ וידבר הפוך לאיש אכפת רק מעצמו.
אלי28.10.22
🤮🤮🤮🤮
ר.א 04.11.22
26
להוציא חסידי סטמאר כל מי שחרד לדבר השם יצביע ש"ס או ג' (או לפחות ט'?). מי שלא יצביע אינו חרד לדבר השם! עצם ההצבעה לצד המאמין היא אמירה עצומה וקידוש השם ומכלל הן ...
מי להשם אלי 28.10.22
25
אין לנו מוטיבציה לצאת להצביע כשיש נציגים כ"כ מושחתים . גולקנופף , פורוש , ליצמן לשעבר , אשר יעקב . מי צריך את כל חבורת הזבל הזאת ??? כנראה שהפעם כל משפחתינו לא ייצאו להצביע .. סורי אתם הבאתם את זה על עצמיכם כבר 12 שנים .. אגב אסון מירון זה מחדל שרובץ ויירבץ כל החיים על ביבי ועל דורעי ושאר ירקות ..
חיים28.10.22
24
300000 דירות מבטיח הנתניהו הזה.... למה 12-13 שנות שלטון נתניהו לא עשה כלום !!!
שקרן27.10.22
סליחה????? אתה הזוי! הוא עשה מה שלא עשו כל המנהיגים הקודמים לו.
אריה ס.28.10.22
אתה או שקרן או טיפש . או שניהם בשנות נתניהו מחירי הדירות יותר מהוכפלו !! נתניהו גרם נזקים אדירים לזוגות צעירים שנהפכו לעבדי הבנקים במשכנתאות רצח !
לאריה28.10.22
חתיכת שקרן רמאי🤥🤥👎👎
ר.א 04.11.22
23
מה הקטע של השעונים המעוררים מאחורי ראש הממשלה בע"ה
מישהו27.10.22
חחח גמני שאלתי תעצמי את זה.....
אפרת גילבוע27.10.22
סופר את הזמן שנותר עד לבחירות
!!!27.10.22
כן... גם אני לא הבנתי, שלא ידם בשמירה, או שידע מה השעה עכשיו בכל חור בעולם...
מישהי27.10.22
נראה לי שכל שעון שמעורר הוא מזכיר לו על עניין מסוים
ככר27.10.22
זה סימן בשביל לעורר את המצביעים של הליכוד שישבו בבית בבחירות הקודמות
דני27.10.22
להתעורר -בחירות
אני27.10.22
22
*הודו לה' כי טוב* זה באמת עובד! עשיתי את הסגולה של מתיא בן חרש. הבטחתי לפרסם ונושעתי.
ז.ס28.10.22
21
נתניהו בבקשה תגיד בעזרת השם אני מתחננן אליך
משה28.10.22
20
למרות הכעסים והרצון להעניש את העסקונה והנציגים הזקנים שלנו צריך לעשות "מסירות נפש" לסתום את האף ולהצביע. סבלנו מספיק.
משה28.10.22
19
למה יש הרבה שעונים על המדף
יצחק27.10.22
כי הוא חייב להתעורר מאד מוקדם להציל את עם ישראל בגלות מדינת סדום. הוא בקושי ישן בכלל.
אריה ס.28.10.22
18
המצביעים המסורתיים של "יהדות התורה" כן מצביעים. ברגליים.
רפאל 27.10.22
17
איזה חילול ה ביבי אדם חלוני ולא מבין איך אדם חרדי לא מצביע תצביעו טיפשים חוטאים
אע28.10.22
מחילה אבל לא כל כך צדיק בעיני עצמו רק. מה קשר חילול ה? חילול וגידוף זה לא להצביע אפילו ביבי שהוא לא אדם דתי כרגע, מבין את זה. זה הדיוק.
מחילה 31.10.22
16
רק עם בן גביר גדול היה ממשלת ימין בלי גנץ.
בלה בלה בלה28.10.22
צא מהקישקוש הזה המר בתקווה שתתעורר עד הבחירות ולא תחשוב שהפרובוקטור הזה יעשה משהו בשבילך
חיים28.10.22
15
כל השמאלנים מגיבים כאן. ביבי המלך!!!!!
דוד28.10.22
14
השעונים מאחוריו זה לעורר את הציבור....חברה צאו להצביע עזבו מנקמות מוצדקים. סבלנו מספיק
מרים27.10.22
13
שלא תגידו בבית דין של מעלה לא ידענו.כאשר אתם מצביעים אתם שותפים למעשי הממשלה.אוטובוסים בשבת אתם תשפטו כנהגים,עבודות רכבת כבישים בשבת תשפטו כאילו אתם חצבתם וסיקלתם. וכך הלאה
אבא27.10.22
12
אין לנו מוטיצביה להצביע לגולדקנוף ופרוש ואייכלר אבל אנחנו נלך להצביע ג' כי זאת המפלגה שבסופו של דבר תדאג הכי הרבה לנו ולתורת ישראל יותר מבן גביר המתלהם ואפילו יותר מש"ס, שהיא מפלגה נהדרת.
חיים חייקל שואב המים27.10.22
עוד כסיל. מתי תלמד???? אתה חי בגלות. ובגלות רק המדינה תדאג לך , המנהיגים החרדים חסרי אונים המילה שלהם לא נספרת. ביבי יש לו כח להציל את המדינה,להוריד מחירים ולדאוג לחרדים יותר מלפיד , וכל אחד אחר. הוא יהודי אמיתי והוא יתגלה עם כיפה לראשו וציצית ברגע שיבחר לראש ממשלה. הוא יקדם פני משיח. אתה חייב להבי
חסיד בעלזא שלא מתבייש מהאמת28.10.22
הצבעת ג', קיבלת גולדקנופף ופורוש ואייכלר.
רפאל 28.10.22
עשית לי בחילה
פיכס28.10.22
🤮🤮🤮
ר.א 04.11.22
11
למה יש מאחוריו כל כך הרבה שעונים
בני ברק29.10.22
10
ביבי, רוצה לנצח? הנוסחה פשוטה. המנדט החסר נמצא ב'פלג הירושלמי'. 30,000 קולות. אבל שותפיך ביהדות התורה לא מוכנים לכופף את כבודם ולפנות אליהם להסדר. אז למה שכולנו נחשוב שחשוב להצביע, אם ההנהגה מוותרת מראש על רבבות קולות?
מאיר28.10.22
9
מלך!!! המתחרים לא מדגדגים לו אפילו את הסוליה מלמטה....
הללוקה27.10.22
8
שקרן מעניין מי מתנשא על מי, מדינה יהודית שקרן אוכל נבילות וטריפות מעומק ליבו 🤭
אשר27.10.22
טיפש הכל אצלו בכשרות מהודרת. הייתי אצלו בבית.
אריה ס.28.10.22
חחח בד"ץ העדה החרדית ברור!?
חי28.10.22
7
מעניין היכן היה האוהב תורת ישראל בזמן שהוא פגע הכי הרבה בשכבות החלשות ובציבור החרדי בזמן שהוא נתן לפיד להיות שר אוצר והשאיר את החרדים בחוץ...בזמנו הגראי"ל עשה קריעה על החוק גיוס שקבע סנקציות פליליות למי שלא יתגייס..הציבור לא שוכח
אלעד27.10.22
6
מה הקטע של השעונים??
שרי (:27.10.22
5
כל מילה בסלע
לני27.10.22
4
עדות לסירחון שפשה בציבור היהודי בא"י היא העובדה שאחראי כל הנזקים שהאדם הזה גרם ליהודים בארץ הקודש, הוא עדיין מקבל תמיכה ואישור להתמודד שוב לראשות הממשלה. למרות שבשנות שלטונו עם המפלגות החרדיות המצב שלנו הורע מאוד מבחינה ביטחונית, כלכלית, רוחנית וציבורית, חייבים להגיד שהוא לא הבעיה - הבעיה היא הציבור
דוד28.10.22
3
אל תדאג ביבי. אני חסיד בעלזא ואני איתך. אני הפעם לא מצביע ג' כי הפסקתי להאמין במנהיגים החרדים אחרי כשלון הקורונה וכשלון הורדת מחירי הדירות באיזורים חרדיים, כישלון הורדת מחירי הפלסטיק וכישלון חובת התייצבות בלשכות הגיוס כולל גיוס בנות ,כישלון האכיפה הבררנית נגד חרדים וכישלון בהקמת מפעלים וחברות להעסקת
חסיד בעלזא חזק שלא מתבייש מהאמת28.10.22
חסיד בעלז + אמת = שקר
ישי28.10.22
2
זה אמיתי כל השעונים האלו?? מה זה??
אני27.10.22
1
ואנחנו נמשיך לא להצביע עד מתי שתצא מחינו אין מצב שנתן לך יד על זה שאתה מחלל שבת בפרסיה ועוד הרבה פשעיים בעזה אתה הולך הולך לישון אמן
חרדי גאה27.10.22
קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב ואז תתחיל לדבר
מישהי28.10.22
אולי גם יעניין אותך
הריאיונות

איפה אלוקים היה בשמחת תורה? הרב מרדכי נויגרשל בריאיון

ישי כהן | 27.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתקפת הפתע, המחדל והחטופים | בכיר השב"כ לשעבר מנתח בריאיון מיוחד

ישי כהן | 25.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

המלחמה, הכישלון וסערת חוק הגיוס | יוסי כהן בריאיון מיוחד

ישי כהן | 24.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

גדעון סער: "לא צריכים להיות פזיזים בתגובה למתקפה של איראן; לתת להם להתבשל"

ישי כהן | 15.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ פינדרוס: "ה'פלג' חשבו שאני רוצה לסגור את הישיבות"

ישי כהן | 09.04.24
ש

"בני חיי ומזוני"

בריאות? זיווג? זש"ק? פרנסה? זה מה שיושיע אתכם השנה

כיכר בשיתוף ברכת ישעיה | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

ח"כ רם בן ברק: "אני פחות מודאג מעימות עם איראן" | צפו בריאיון

ישי כהן | 08.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר שיקלי: השאיפה שלי שגם מי שלומד תורה יעשה שירות

ישי כהן | 02.04.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו 

אלקין: "התרעתי בפני ההנהגה החרדית שסוגיית הגיוס תגיע לנקודת שבר, הם התחמקו"

ישי כהן | 21.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מתן כהנא בריאיון: "גדעון סער ילד גדול וקיבל החלטות" | צפו

ישי כהן | 19.03.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

חילי טרופר: גם גנץ רוצה לפעול ברפיח; אין פוליטיקה בקבינט

ישי כהן | 13.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר בן גביר: "גיליתי שהשימוש בבואש נעשה רק מול חרדים, שוקל להשבית את הכלי הזה"

ישי כהן | 03.03.24

אחד על אחד עם ישי כהן • צפו 

רגע לפני פתיחת הקלפיות; אריה דרעי בראיון סוער | בלעדי

ישי כהן | 25.02.24

בכיר ש"ס עולה להתקפה

חיים כהן: פרוש אחראי לפילוגים במגזר, לא יפלג את הספרדים

ישי כהן | 24.02.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ריאיון באולפן

חבר מועצת העיר ירושלים: "יש ציבור שרוצה ממ"ח" | צפו

ישי כהן | 22.02.24

מדברת על הכל

עליזה בלוך: "אני לא סידור עבודה של אלעד או בני ברק; אין לי דיל חשאי עם ש"ס"

ישי כהן | 21.02.24

מדבר על הכל | צפו

הבחירות, הפילוג וחוק הגיוס | ח"כ יעקב אשר בריאיון סוער

ישי כהן | 20.02.24

הבחירות לרשויות המקומיות

יזכה לתמיכה חרדית? מתן דיל בקרב על ראשות העיר רחובות | צפו בריאיון

ישי כהן | 19.02.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

הריאיון המלא, צפו

המלחמה, החטופים וחוק הגיוס | יאיר לפיד מדבר בריאיון לישי כהן

ישי כהן | 19.02.24

ריאיון מקיף באולפן | צפו

ישראל פרוש מדבר: "הציעו לי את בית שמש וירושלים, אבל אמרתי לא; אני לא כדורגל"

ישי כהן | 18.02.24

אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

השר סמוטריץ' מתחייב: לא מדבר על גיוס בחורי ישיבות

ישי כהן | 15.02.24