בית שמש

עיתונאי שחשף מקווה פעיל, הותקף ונזקק לחילוץ

עיתונאי בעיר בית שמש, חשף מקווה פעיל שנשאר פתוח תוך סיכון חיי אדם ובניגוד להנחיות. אנשים שהיו במקום זיהו אותו והחלו לתקוף אותו - עד שהגיעו כוחות משטרה לחילוץ (חרדים)

ההתנפלות על צוות הצילום (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים, .K.B.H)

עיתונאי בבית שמש חשף מקווה פעיל בשכונת הקריה החרדית בעיר - בניגוד להנחיות משרד הבריאות - והעביר את המידע למשטרה.

בעקבות כך, תושבי השכונה שגילו אותו החלו להתגודד סביבו תוך צעקות "מויסר". משטרה שהוזמנה למקום נאלצה לחלץ אותו מההמון הסוער.

"אנחנו, צוות רווח הפקות" מספר מיקי רווח, "חשפנו מקווה פתוח של חסידות תולדות אברהם יצחק בשכונת הקריה החרדית, למקווה הזה יש שני פתחים, על אחד מהם כתוב בית פרטי לא לדפוק כדי להסוות את העובדה שמדבר במקווה שפעיל".

"בכל פינה יש שומרים, וברגע אחד מישהו צעק 'מויסר', ובתוך שנייה אחת הגיעו ההמון הזועם מסביבו, חיבלו ברכב ולא נתנו לנו לצאת".

כך זה היה נראה מתוך הרכב (צילום: רווח הפקות)

מיקי הזעיק בעקבות כך את רפ"ק איתי ליכטנטל ובתוך כמה דק' הגיעו צבא שלם של שוטרים וכוחות יס"מ שחילצו את הצוות. כמו כן, הגיש מיקי תלונה במשטרה.

בשיחה עם כיכר השבת אומר מיקי רווח שחשף את המקווה ובעקבות כך הותקף: "עשינו מה שהרבנים אמרו: הרבנים אמרו לחשוף את המקוואות הפתוחים - אז אנחנו חשפנו את המקווה הזה".

"אנחנו גאים במה שעשינו עשינו את זה לטובתם", הוא מדגיש. "כדי שהם לא ילכו וידביקו את השכנים שלהם ויבואו הביתה וידביקו את האישה והילדים".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מסרה בתגובה לאירוע: "אני מגנה בחריפות את מקרה האלימות וסומכת על משטרת ישראל שתמצה את הדין עם האחראיים לכך.

"אני מחזקת את ידי התושבים שמגלים אחריות אזרחית ומדווחים על מקרי הפרת הנחיות משרד הבריאות וקוראת להמשיך ולדווח למשטרה, כל מקרה יטופל וייאכף בחומרה.

"נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על בריאות וביטחון התושבים. יחד נעבור את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר