צפו: האחדות בכפר סבא התפזרה בדברי תורה

קהל רב, חילונים, חרדים ודתיים, התאספו יחד ליד בית משפחת גולדין בכפר סבא במשך שעות ארוכות. את האחדות הזו הם סיימו בשמיעת דברי תורה מחזקים מנציג התלמידים (יהדות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צביקה גרוניך)

אחדות ודברי תורה: חרדים, דתיים וחילונים התאספו יחדיו אמש (מוצאי שבת) מחוץ לבית משפחת גולדין בכפר סבא, שרו שירי אמונה ורקדו יחד במשך שעות כדי לחזק את בני המשפחה בשעתם הקשה.

השעות הללו הסתיימו כשהם מוטשים ועייפים אך חדורי אמונה וביטחון. את האחדות הזו, סיים נציג התלמידים, בדברי חיזוק, כשכולם שומעים ומתחזקים: "'להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות' להגיד שיש לי טוב אז יש לי את החסדים אז אני אומר תודה, אבל איפה האתגר הגדול עומד, 'ואמנותך בלילות', כשיש לילה, כשיש חושך צריכים להאמין. צריכים לדעת שהאמונה שלנו תגדל ותעלה לשמיים באש ענקית".

"צריך להגיד תודה על הרעה כשם שאנחנו מברכים על הטובה ושנזכה שאת העוצמות האלה שקרו כאן הלילה ניקח אתנו לכל החיים ושנזכה לחייך בכל שלב בחיים שלנו ותודה רבה לכל מי שהגיע לכאן", הוסיף נציג התלמידים.

דורון, חילוני המתגורר בנתניה והגיע לכפר סבא כי ראה את האחדות הגדולה בכלי התקשורת, אמר ל"כיכר השבת" כי "אין ספק שלא תמיד אפשר לראות את כל הזרמים בחברה הישראלית מגיעים ומתאחדים יחד ושרים שירים רוחניים. פעם ראשונה שאני שומע את השירים האלה והתרגשתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר