הרב מונטג: "לרנר - טרחן אובססיבי שעסוק בקנטרנות"

התגובה - בעקבות מכתב ששלח לרנר ליו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובנייה, בו הוא דורש את ביטול אישור התב"ע לבניית 1,800 יח"ד לציבור החרדי בשכונת ג´-2 * "הינך עסוק בחיפוש מריבות וסכסוכים מיותרים אשר לא מקדמים אותך ולא יקדמו אותך לשום מקום", כתב מונטג ללרנר

ניצן ארליך | כיכר השבת |

יו"ר הועדה לתכנון ובניה בבית שמש הרב משה מונטג מגיב בחריפות לניסיונות להצר את רגלי הציבור החרדי בבית שמש, באמצעות בקשות לביטול אישור התב"ע לבניית 1,800 יח"ד ברמת בית שמש ג´-2 בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

בתגובה לטענותיו של איש המפד"ל שלום לרנר, אומר מונטג: "צר לי שבמקום להתעסק עם בניית העיר ושגשוגה מוצא לו חברי זמן להתעסק בריב ומדון".

הפרשה החלה במכתב ששלח חבר מועצת העיר בית שמש שלום לרנר לגב´ ר. יוסף, יו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובנייה. לרנר טען, כי הדיון בתב"ע התקיים לפני הפצת הפרוטוקולים מהישיבה בה אושרה התב"ע על ידי הועדה המחוזית, ולכן "יש לבטל מיידית את ההחלטה, ובמידה ולא תמלאי אחר דרישתנו ניאלץ לנקוט הליכים משפטיים". לרנר טען, כי הגב´ יוסף "משתפת פעולה עם ראש העיר הפועל בניגוד לחוק".

הרב מונטג, שנחשף למכתב בשהותו בחו"ל, נחרד. "מדובר בגיבוב של שטויות ושקרים, שאין להם כל מטרה מלבד טרחנות אובססיבית", אמר מונטג, והוסיף: "איני חושש מהתוצאות, שכן מכתב שכזה לא ישנה כלום בפועל, ו-1,800 הדירות ייבנו בעזרת השם בעיתו ובזמנו. מה שהושג בעבודה מאומצת איש לא יכול לקחת מאיתנו. הבעיה היא יותר הרצון לעורר סערה ציבורית תקשורתית - על לא דבר".

לדברי מונטג, ´מאבקו´ של לרנר אינו נתמך על ידי איש מחבריו, והוא מנהל אותו כמלחמה אישית בראש העיר הרב משה אבוטבול ובו, בניסיון להצר את צעדי הציבור החרדי המתפתח בקצב ענק בעיר בית שמש.

במכתב ששלח הרב מונטג לשלום לרנר הוא סותר את טענתו לחלוטין. "נדהמתי לקבל עותק ממכתבך, בו אתה מלין על אי קבלתך את הפרוטוקולים של הועדה המקומית לתכנון ובניה", כותב מונטג. "אולם, בירור מיידי ומקיף שערכתי באגף עולה כי הפרוטוקולים הופצו על ידי מזכיר הועדה מר יהודה חזן, ביום 22.08.10.

"ניתן לבדוק זאת באמצעות התאריכים המופיעים על טופסי הדואר הרשום המשמש למשלוח הפרוטוקול לגורמים המקצועיים שאינם עובדי עיריית בית שמש. בנוסף, אגף ההנדסה לא קיבל חזרות של דואר יוצא, כך שלא עולה בדעתי כל סיבה לאמור שלא קיבלתם אתה או כל אחד מחבריך - את הפרוטוקול".

מונטג מוסיף הערה אישית לעברו של לרנר, וכותב: "מסתבר שבמקום לעסוק בעזרה ועשייה למען הציבור ששלח אותך, הינך עסוק בחיפוש מריבות וסכסוכים מיותרים אשר לא מקדמים אותך ולא יקדמו אותך לשום מקום. לו היית פעיל וערני - היית מגלה על שולחנך במשרד או בתיבת הדואר שלך את הפרוטוקול המופץ. אני משוכנע שהנמענים שקיבלו את מכתבך הקנטרני אכן יודעים שהתקבלה החלטה כדין במליאת ועדת בנין ערים המקומית והכול מתנהל לפי החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר