מר"צ או נ-נח: למי יצביע הזמר עדי רן?

הזמר עדי רן, מביע ביקורת על החלטתו של הרב אמנון יצחק להריץ מפלגה לכנסת, ואומר כי הוא מתחיל לחבב דווקא את ח"כ זהבה גלאון ממר"צ. בראיון לאתר 'שאריות ברשת' הוא אומר: "אני מתחיל להבין את הפחד שלהם מהיהדות". וגם: למי הוא הצביע בבחירות האחרונות, ולמי הוא יצביע בבחירות הקרובות? (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
עדי רן (צילום: ויקיפדיה)

עדי רן, הזמר המשתייך לחסידות ברסלב, כתב בשבוע שעבר בדף הפייסבוק שלו כי הוא "מתחיל לחבב את ח"כ זהבה גלאון".

"צריך קצת להרגע. אחרי ששמעתי שאמנון יצחק מקים מפלגה התחלתי פתאום לחבב את זהבה גלאון .ברגע אחד התחלתי לסמפט את כל השמאלנים ולהבין אותם" כתב עדי רן.

בראיון שקיים מאוחר יותר הסביר עדי רן את עצמו, והביע חשש ממפלגתו החדשה של הרב אמנו יצחק 'כח להשפיע' שדבר הקמתה נחשף לראשונה ב'כיכר השבת'.

מדברי עדי רן לאתר 'שאריות ברשת': "פתאום אני מבין את הפחד שלהם מהיהדות. שנים אני כותב שירים על אמונה, משתדל להופיע בכל מקום שאפשר להאיר, ובגלל איזה הופעה בכליזמרים שלא דאגו בה להפרדה, הוא הכניס אותי לרשימת הזמרים הפסולים".

"קראתי איך הוא מדבר על שוואקי, ראיתי מה הוא אומר על מרדכי בן דוד ועל זמרים מפורסמים שחזרו רק עתה בתשובה. תגובתו המבעיתה על דבריו של הרב יצחק פאנגר, התייחסותו לנסיעות לאומן, לנ-נחים המוסרים נפשם לקרב את עם ישראל בכל מקום ועוד". תוקף רן.

עדי רן מספר כי בבחירות האחרונות הוא הצביע ל'יהדות התורה', וזאת משום דאגתם לעולם התורה. אולם בבחירות הבאות, הוא מעריך שיצביע לרשימת ה'נ-נח' שאף הוצע לו להצטרף אליה.

רן קורא לציבור בסיום הראיון לצאת ולהצביע בבחירות הקרובות, לדבריו: "הבחירה של האדם היא יקרה מאד. בעצם הכל נברא בשביל הבחירה. מכיוון שהיא כל כך יקרה צריכה להיות לה חרות גמורה. להצביע או לא להצביע. אם להצביע אז למי. ולמי לא, ואם לא להצביע אז למה לא להצביע. ואם בכל זאת להצביע אז למה. הכל יקר מאד כמו בהר של זהב ומבצר של מרגליות בסיפור של רבינו מעשה בבת מלך בסיפורי מעשיות. כפי האמור שם, הכל יקר שם"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר