השף אייל שני יאסר בגלל חובות?

האם השף המפורסם אייל שני יאלץ לשהות מאחורי סורג ובריח? מפסק של בית המשפט המחוזי בתל אביב עולה, כי אם שני לא ישלם את חובותיו הוא יעצר ויכלא (חדשות, ברנז'ה)

אייל שני (צילום: פלאש 90)

השף המפורסם אייל שני ייכנס למאחורי סורג ובריח ל-45 יום כבר ביום ראשון הקרוב במידה ולא יישלם את חוב הפיגורים שלו וזה בשל התשלומים שהיה לשני לשלם במסגרת פשיטת רגל. כך קבעה היום (רביעי) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשיך.

השופטת אלשיך דחתה את בקשת שני לעיכוב ביצוע פסק הדין המשית עליו תשלום של 25 אלף שקל בחודש.

השופטת הגיבה לבקשתו של שני: "שקלתי את הדברים שקול היטב, ולא בלב קל הינני מורה על מאסרו של חייב, אלא ששני, על דרך התנהלותו הנמשכת, והאורח בו החליט, פשוטו כמשמעו, לשים ללעג ולקלס את ההחלטות שניתנו בעניינו, נראה כמי שאינו מותיר בידי ברירה מרובה. בענין זה, אין לי אלא להצר, ולא בפעם הראשונה על כי אורח ההתנהלות שסיגל לעצמו חייב זה פוגע לא רק בנושים, אלא אף בו עצמו.

עוד כתבה אלישיך: "לו טרח לקיים את הסדר הנושים הראשון שהתקבל בעניינו, הרי יכול היה להימצא עתה במצב בו רוב הסכום שנדרש אז היה כבר מצוי בקופה. אלא ששני בחר להפר אותו ברגל גסה, תוך שימוש בטענות שאינן אמת, ועתה הגיעו הנושים לכדי כך, שהם מסרבים לפשרה ועומדים על גביית דיבידנד מלא, 100% מחובותיו".

ולסיום החליטה: "אם לא יתכבד החייב וישלם את חוב הפיגורים שצבר בתשלום החודשי (קרי, הפער בין מה ששילם בעין לקופה לבין הסך החודשי של 25,000 שקל בלא קשר להכנסות המדיה), לא יהיה מנוס ממאסרו לתקופה של 45 יום, או עד שיתרצה וישלם, לפי המוקדם שבין השניים".

נאמניו של שני טענו במהלך הדיון כי: "מדובר בהפרה חמורה של צו התשלומים, שני מצא לו שיטה, במשך 10 חודשים הוא מפר את צו התשלומים ומפנה אצבע מאשימה כלפי הנאמנים, הכנ"ר, בית המשפט ומזכירות בית המשפט".

הדיון עסק בבקשת הנאמנים של שני, עוה"ד ארז חבר ומרדכי האן-מרקוביץ', להוציא לאייל שני צו מאסר משום שאינו עומד בתנאי התשלומים שהושתו עליו,

פרקליטו עו"ד שגב הגיב: "שני מעביר 50 אלף שקל מדי חודש לקופת פשיטת הרגל, זה הרבה יותר מ-25 אלף השקלים שקבעה בית המשפט כי עליו להעביר". אך הנאמן טען להעברת כספים שונה לחלוטין. לדבריו, שני מעביר רק כ-6,000 שקל בחודש לקופה ובכך הוא מפר את צו התשלומים. עוד ציין עו"ד חבר כי באחרונה התקיימה אסיפה של נושיו של שני שעומדים על כך שעליו לשלם להם את כל חובותיו, עד הגרוש האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר