יו"ר קבוצת 'ביתר ירושלים' יפגוש צעירים חרדים

מפגש מפתיע: איציק קורנפיין יו"ר קבוצת הכדורגל 'ביתר ירושלים' יפגוש השבוע צעירים חרדים בירושלים, בין הצעירים - אוהדי הקבוצה המשתייכים למגזר החרדי • הפרטים (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איציק קורנפיין, יו"ר 'ביתר ירושלים' (צילום: פלאש 90)

איציק קורנפיין, יו"ר קבוצת הכדורגל 'ביתר ירושלים' ייפגש עם אוהדים חרדים.

לאור סערת הגזענות בקבוצת הכדורגל 'ביתר ירושלים' שזכתה לאחרונה לכותרות בתקשורת, ייפגש יו"ר הקבוצה עם עשרות צעירים חרדיים במסגרת התכנית 'ליל שישי אקטואלי' בירושלים

למרבה הפלא, בין הצעירים החרדים שצפויים להשתתף באירוע גם אוהדים רבים חרדים של קבוצתו.

המפגש ייערך במלון 'לאונרדו' (מול זוועהיל) בירושלים. ונערך לאור ובצל סערת הגזענות בקבוצה, לאחר צירופם של שני שחקנים מוסלמים מצ'צ'ניה לקבוצה.

את האירוע יפתח השר לשעבר חיים רמון, ממייסדי מפלגת 'התנועה' ובעליה של קבוצת הפועל תל אביב. רמון ישוחח עם הצעירים על מתווי הגיוס השונים, על מלאכת הרכבת הקואליציה ועל עתידה של 'התנועה'.

פורום 'ליל שישי אקטואלי' הוא זירה של מפגשים בין אישי ציבור בכירים בישראל לבין צעירים חרדיים בירושלים. הפורום חוזר לפעול לאחר פגרה למהלך מערכת הבחירות, והמפגש הקרוב יתקיים בשיתוף עם 'הזולה על הגג'.

עד היום השתתפו בו, בין היתר: ראשי המוסד לשעבר, אפרים הלוי ומאיר דגן, יו"ר השב"כ לשעבר יובל דיסקין, השרים בהווה ולשעבר דן מרידור ושאול מופז, העיתונאים ירון לונדון, יעקב אילון ואמנון דנקנר, ועוד.

להרשמה למפגש: LelShishi6@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר