באירוע ענק

צפו: הגאון הינוקא חגג ברית לבנו החמישי - כך נקרא שמו בישראל

הגאון הרב שלמה יהודה בארי 'הינוקא' חגג אמש (שלישי) ברית לבנו החמישי - ויקרא שמו בישראל: יואל מנחם •  האירוע נערך באולמי 'אמארה' בנס ציונה, בהשתתפות: רבנים, אישי ציבור ואלפי תלמידים • צפו

הינוקא חגג ברית לבנו החמישי - כך נקרא שמו בישראל
הינוקא חגג ברית לבנו החמישי - כך נקרא שמו בישראל| צילום: צילום: ליונל רובין, שמעון רביע ואיתמר בבי

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (67%)

לא (33%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
זה לא בן חמישי זה ילד חמישי
אברך
3
מזל טוב! כמה באו ואוו
דניאל
2
סטמר וחבד ביחד
יעקב
1
האולם בסגנון רומאי ... אכן הגאון דוגל בדברי חכמים כל העולם נברא אלא בשבילי !!!!! גאון !!!
רחל

אולי גם יעניין אותך:

עוד בברנז´ה: