בלי דולר אחד על קמפיינים: 400 מיליון משתמשים פעילים בוואטסאפ

וואטסאפ חוגגת כ-400 מיליון משתמשים פעילים בחודש. מנכ"ל החברה משתבח: "לא הוצאנו אפילו דולר אחד על קמפיינים. הכל הגיע בזכות משתמשי האפליקציה" (אפליקציות,דיגיטל)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום מסך, יוטיוב)

יאן קום, מי שייסד את אפליקצית המסרים המידיים הפופולרית ביותר בעולם "וואטסאפ", התייחס בבלוג הרשמי של החברה לשיא החדש שלה - 400 מיליון משתמשים פעילים בממוצע בחודש, וציין את העובדה שהאפליקציה הגיעה למספר הגבוה ללא הוצאה של אפילו דולר אחד על קמפיינים פרסומיים.

חברת וואטסאפ טענה בסוף השבוע, כי בארבעת החודשים האחרונים, הצטרפו כ-100 מיליון משתמשים חדשים ליישום הפופולרי.

מייסד החברה, כתב בבלוג הרשמי שלה כי: "בוואטסאפ יש 50 עובדים בלבד, מרביתם מהנדסים. הגענו לנקודה זו בו מבלי להוציא אפילו דולר בודד על מודעות פרסומת וקמפיינים, אלא רק בזכות משתמשי האפליקציה שמשתמשים בה כדי לתקשר עם עמיתים לעבודה, חברים ובני משפחה"

"זו אינה ספירה של מספר האנשים שנרשמו לשירות - זהו המספר של אנשים שמשתמשים בשירות בפועל לפחות פעם בחודש" עקץ מייסד וואטסאפ את המתחרים הטוענים כי הגיעו למספר דומה של משתמשים.

ובינתיים, גם בעולם החסידות מתייחסים לאפליקציה הפופולרית, אך מזווית אחרת. במהלך שיחה שמסר, התייחס האדמו"ר מסאטמר לרעות החולות של האפליקציה, ואמר: "שולחים שמה איש לרעהו כל דברי הבל ורוח ליצנות וניבול פה וקשורים אליהם ככלב, מי שמחובר לקבוצות אלו נעשה מגושם ונמחק אצלו הרגש של קדושה שצריך להיות אצל כל יהודי. זה בבחינת 'וילכו אחר ההבל ויהבלו', זה מפחית את ערכם של יהודים יראי שמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר