הדו"ח של אפל: האייפון המוזל רשם כישלון במכירות

הדו"ח הרבעוני שפרסמה חברת אפל מצביע על כישלון של החברה במכירות הדגם המוזל של מכשיר האייפון. למנכ"ל אפל יש תירוץ: "אנשים התעניינו יותר בסורק טביעות האצבע" (סלולרי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אייפון 5S (צילום: shutterstock)

למרות שהדו"ח הרבעוני שמפרסמת חברת אפל כולל בתוכו בשורות טובות דוגמת היותו הרבעון הכי ריווחי מאז ומעולם בחברת הטכנולוגיה, הוא מעיד על כישלון משמעותי בכל הקשור להשקת המכשיר המוזל של החברה בשנה האחרונה.

לפי הדו"ח, ברבעון הפיסקלי הראשון של 2014, רשמה החברה הכנסות בסך של 57.6 מיליארד דולר. כאשר היא מכרה 51 מיליון יחידות של מכשירי אייפון ו26 מיליון מכשירי אייפד.

בגזרת מכשיר האייפון המוזל שהשיקה החברה ב-2013, דגם האייפון 5S, רשמה החברה כישלון. מכירותיו של המכשיר ברחבי העולם היו נמוכות מאלו להן ציפו בחברה קודם השקתו. את התוצאה לכישלון המכשיר, ניתן היה לראות במניות החברה שצנחו ב-8%.

"מדובר בפעם הראשונה שבה ביצענו מהלך כזה, והביקוש היה שונה משחשבנו" אמר מנכ"ל החברה טים קוק. "התערובת הייתה חזקה יותר לטובת ה-5S, ונדרש לנו קצת זמן כדי ליצור את התערובת שלקוחות דרשו".

קוק ניסה להסביר כי הציבור ככל הנראה התעניין יותר בסורק טביעות האצבע שנוסף למכשיר הדגל היוקרתי ולא נכלל במפרט של המכשיר המוזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר