חסידות פאפא נגד "גרופעס וואטסעפ": "קשה להימלט משייכות לחברים רעים"

המלחמה החרדית במגפת הוואטסאפ: בחסידות פאפא מתגייסים למאבק, ומזהירים מפני חברים רעים באפליקצית המסרים המידיים "ישנם אלו המחוברים לגרופעס וואטסעפ ה' ירחם" (דיגיטל)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

המלחמה החרדית בוואטסאפ נמשכת: בקרב רבים במגזר החרדי ובקרב קהילות החסידים בארץ ובחו"ל, גוברת בחודשים האחרונים המלחמה באפליקצית המסרים וואטסאפ, המביאה לדברי הרבנים והמנהיגים הרוחניים לחורבן הדור של ממש, ולבעיות רוחניות בשלום בית ובחינוך הילדים.

הרבנים יוצאים בחורמה כנגד השימוש באפליקציה שמכלה את הזמן ואת הנפש ו"גוררת את האדם לשעמום וחטא,כמו גם לדברים בטלים".

גם בחסידות פאפא שמרכזה בוילאמסבורג החליטו העסקנים להילחם בתופעה. לכבוד יום ההילולא של האדמו"ר בעל ה"ויגד יעקב" זצ"ל, מפרסמים בחסידות דברים חריפים כנגד השימוש באפליקציה.

המודעה (צילום: באדיבות המצלם)

בפאפא, מביאים בשמו של האדמו"ר זצ"ל שכתב "כי מי שיש לו חבר רע, הוא רעה גדולה עד למאוד השם ירחם, כי גם הוא נתפס חלילה וחס במחשבותיו הרעים".

לכן הם כותבים במודעה המתפרסמת בפתח בית המדרש: "כמה אנו צריכים להתפלל לפני הקדוש ברוך הוא "והרחיקנו מחבר רע", שלא יהיה הציבור בבחינת טובל ושרץ בידו כאשר ישנם המחוברים ל"גרופעס וואטס עפ" (קבוצות וואטסאפ) השם ירחם, אשר אפשר לומר על מי שחבר בהן כי אין לו דרך להימלט משייכות לחברים רעים רח"ל אשר חברים עמו באחת הקבוצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר