התחרטתם על רכישת אפליקציה? יש לכם שעתיים לקבל את הכסף בחזרה

גם גוגל מצטרפת לחוקי הצרכנות? אם קניתם אפליקציה בחנות האפליקציות של גוגל, Google play, והתחרטתם לאחר מכן תשמחו לשמוע כי מעתה יש לכם שעתיים לקבל החזר (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

חנות האפליקציות של גוגל מלאה במיליוני אפליקציות, אשר יודעות לעשות כמעט הכל, או לפחות כך מספרים לכם. אמנם הרבה מהאפליקציות הן חינמיות, אך לעתים מציעים המפתחים אפליקציות בתשלום, שנראה כי הן יכולות לסייע לכם, כשלמעשה לא תמיד הן עומדות בציפיות.

בעולם הפחות וירטואלי, במקרה כזה תוכלו לרוב לשוב לחנות אם עבר זמן סביר, ולהחזיר את המוצר. בעולם הווירטואלי, כשהמוצרים הינם ווירטואליים, הדבר שונה במקצת. עד היום בגוגל אפשרו 15 דקות על מנת לבדוק את האפליקציה, ואם לא אהבתם, תוכלו להסיר את ההתקנה ולקבל את כספכם בחזרה.

כעת החליטו בגוגל, לספק ללקוחות במקרים מסויימים פרק זמן סביר יותר על מנת לבחון ולבדוק את האפליקציות אותן הם רוכשים. ומעתה, תוכלו לחזור מהרכישה שביצעתם בגוגל פליי, עד שעתיים לאחריה.

ככל הנראה, גוגל מתכוונת להכניס את השינוי לרוב האפליקציות בחנות האפליקציות שלה. אלא שנכון לעתה באפליקציות רבות הזמן בו תוכלו לחזור בכם מהרכישה, נותר על רבע שעה בלבד.

בבדיקה שביצע אתר "Android Police", ניסה צוות האתר להוריד משחק כבד. כשהסתיימה ההורדה, קיבלו הודעה כי יוכלו לבטל את הרכישה ברבע השעה הקרובה, אך בפועל הצליחו לבצע את הביטול עד שעתיים לאחר מכן.

ההערכות הן שגוגל מנסה לבדוק האם אכן משתמשים רבים ינצלו את חלון ההזדמנויות המורחב, על מנת להחזיר את האפליקציות, או על מנת לעשות בהן שימוש חד פעמי. ולפי התוצאות תקבע גוגל אם להרחיב את חלון ההחזרה לכלל האפליקציות.

גוגל עצמה טוענת כי החלון המורחב נועד רק לאפליקציות גדולות, שבהן גוגל אינה יודעת כמה זמן תארך ההורדה שלהם בכל מדינה. ועל כן היא מאריכה באופן פרטני את חלון ההחזרה של אפליקציות מסוימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר