החברה שמפחידה את ענקיות הטכנולוגיה השיקה מכשירי דגל במחירים שוברי שוק

חברת Huawei שמצליחה להפחיד את ענקיות הטכנולוגיה כמו אפל וסמסונג בזכות מכשירים עוצמתיים במחירים שוברי שוק, מצטרפת גם היא למתחרות והכריזה בתערוכת IFA בברלין על מכשירים חדשים ועוצמתיים במחירים זולים במיוחד שיתחרו בין היתר בפאבלט שהציגה סמסונג אמש. תפסיקו להיות פראיירים – הגרסה הסינית (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

יש משהו בחברת Huawei הסינית, אשר רבים מתקשים לבטא בכלל את שמם, שמפחיד את ענקיות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. ככה זה כשמגיעה חברה ומוכרת מכשירים עם מפרט טכני גבוה, ברמת מכשירי הדגל היקרים של הענקיות כמו סמסונג ואפל. אך מציעה רמת מחירים זולה במיוחד, שמקשה על החברות וגורמת לאנשים פשוט לנסות אותם.

באמת שלא ברור כל כך למה אנו צריכים לשלם כל כך הרבה על מכשיר טלפון, ולכן רבים רבים מוותרים על מכשירי הדגל של החברות, ומעדיפים את המחיר הזול של הטלפונים הפחות נוצצים, או הפחות חדשניים של היצרניות. ובדיוק ללקוחות אלו פונה Huawei, אלו שרוצים את סמארטפון ברמת מכשיר דגל, אך במחיר שפוי.

כעת הכריזה Huawei בכנס IFA 2014 בברלין, על צמד מכשירים חדשים, אשר בדומה לקודמיהם מציעים מפרט טכני גבוה, במחיר שאמנם גם אינו זול, אך שניתן לעמוד בו. למרות זאת, צריך לקחת בחשבון כי המכשירים משתמשים ברכיבי עיבוד שונים מהמקובל, מה שמוריד את המחיר.

Ascend Mate7

המכשיר הראשון והבולט יותר שהשיקה החברה הוא ה- Ascend Mate7. מדובר בפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט),שמציע מסך בגודל 6 אינץ'. אשר לכאורה אמור להתחרות בפאבלט הדגל של סמסונג, הנוט 4 שהושק אמש באותו הכנס. הפאבלט מציע מעבד עוצמתי מתומן ליבות, שפועל בשבבים שונים בצורה הברדית, וכך יכול לחסוך בחשמל.

המכשיר גם מציע סוללה עוצמתית במיוחד, בנפח של לא פחות מ-4100 מיליאמפר, מה שמקנה לו חיי סוללה ארוכים במיוחד. בשאר הפרמטרים המכשיר אמנם משתמש בחומרה איכותית וסבירה, אך לא במילה האחרונה בתחום, כך למשל המסך הוא באיכות מצוינת של FHD, אך הסטנדרט כיום במכשירי דגל כבר עומד על איכות כפולה של QHD.
המכשיר אטרקטיבי במיוחד לאור מחירו, שיעמוד באירופה על 500 אירו (כ-2330 שח). אמנם בארץ מחירו צפוי להיות יקר יותר, אך עדיין זול יותר מהמתחרה של סמסונג.

Ascend G7

בגזרת הטלפונים השיקה החברה את Ascend G7, סמארטפון בעל מסך בגודל 5.5 אינץ' באיכות HD מאכזבת יחסית. מלבד זאת לא מציע הסמארטפון החדש חומרה ברמת מכשירי הדגל הנוכחיים של ענקיות הטכנולוגיה, אך בהחלט מדובר במכשיר סביר בעל חומרה סבירה.

גם כאן האטרקציה העיקרית במכשיר הוא המחיר, אשר יעמוד באירופה על 300 אירו בלבד, מה שאומר שהוא יהווה תחרות בעיקר על המכשירים בדרג הביניים של שאר הענקיות. בנוסף המכשיר מציע מראה יוקרתי ומתכתי יותר מהתמחרות בדרג זה. וכן סוללה חזקה בנפח 3,000 מיליאמפר, שלטענת החברה תוכל להחזיק מעמד מעל ליום בשימוש כבד, ולאחר מכן עוד 24 שעות בשימוש חסכוני, כל זאת בזכות תכונה לניהול חשמל בצורה חכמה.

במקביל, השיקה החברה בסין את Ascend P7 Sapphire Edition, שזוכה להיות הסמארטפון הראשון בעולם אשר עושה שימוש בזכוכית ספיר למסך שמקנה לו עמידות גבוהה מפני שריטות ושברים. בדומה לצפוי מהאייפון 6 שיושק בשבוע הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר