ווטסאפ נכנעה: ה-V הכחול יבוטל חלקית

גולש שקיבל את גרסת הבטא הבאה של אפליקציית המסרים המיידים הפופולרית וואטסאפ, חשף צילום מסך מתפריט המאפשר לבטל את הסימון הכחול שמופיע בכל פעם שהמשתמש קרא את ההודעה. וגם, איך תקראו את ההודעות מבלי להיחשף (סלולר, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק נכנעת ללחצי המשתמשים: בדיוק שבוע לאחר שהצליחה הרשת החברתית הגדולה בעולם להכעיס את המשתמשים כשהוסיפה באפליקציית המסרים המיידים הפופולרית אפשרות לראות מי ומתי קרא את ההודעה ששלחתם, דיווח שמגיע הערב (רביעי) חושף כי בגרסה הבאה המשתמשים יוכלו ככל הנראה לבטל את האופציה.

בתמונה שהעלה גולש בשם "Tim Vüllers" לרשת החברתית טוויטר, נראה צילום מסך של לכאורה הגרסה הבאה של אפליקציית הווטסאפ (שבבעלות פייסבוק), אותה קיבל כגרסת בטא על מנת לשמש כנסיין. מהתמונה עולה כי החברה הוסיפה אופציה לבטל את אישור הקריאה, כך שאם תרצו לסנן את החברים בווטסאפ בקרוב תוכלו לחזור לעשות זאת כבעבר.

כמו באופציית ה"נראה לאחרונה", בה אפשרה האפליקציה למשתמשים להסתיר את המידע אודות הפעם האחרונה בה הם התחברו, אולם מי שבוחר להסתיר את המידע על תאריך ההתחברות האחרונה שלו גם לא יכול לראות מתי חבריו נראו לאחרונה - גם באישור הקריאה, משתמש שיבחר להסתיר אם קרא את ההודעות לא יוכל לדעת מתי קראו את שלו.

כזכור, בעדכון האחרון ששחררה החברה לפני כשבוע, נוסף פיצ'ר שהופך את סימוני ה-V המפורסמים לכחולים כאשר הנמען קרא את ההודעה. מהלך שגרם לביקורת רבה על החברה בגין הפרת הפרטיות של המשתמשים, כמו גם לנטישה המונית את אפליקציית המסרים המיידים שנחשבת לפופולרית בעולם.

(צילום מסך, Tim Vüllers)

בינתיים, אלו מביניכם שרוצים לקרוא את ההודעות שקיבלתם ועדיין לא לאפשר לשולח לדעת שקראתם את ההודעה, תוכלו לעשות שימוש בווידג'ט בטלפונים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, אותו תוכלו למצוא בתפריט הווידג'טים. אם אתם עושים שימוש באייפון, תוכלו לקרוא את ההודעה ממסך ההתראות ללא שתכנסו לאפליקציה, אלא ששם לרוב לא תוכלו לקרוא את ההודעה בשלמותה.

אם מאוד חשוב לכם להיכנס לאפליקציה, תוכלו גם לעבור למצב לא מקוון על ידי הפעלת "מצב טיסה" לפני שאתם קוראים את ההודעה, ולחזור למצב מקוון רק לאחר שתצאו מהאפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר