בעקבות 'מתג ההריגה': ירידה של עשרות אחוזים בגניבת סמארטפונים בעולם

חודשים לאחר שמספר מדינות בעולם חוקקו חוקים המחייבים את יצרניות הטלפונים הסלולריים להטמיע 'מתג הריגה' שמאפשר לבעלי המכשיר להשבית אותו כליל במקרה של גניבה, מדווחות כעת הרשויות בבריטניה ובארה"ב על ירידה של עשרות אחוזים בגניבות הסמארטפונים בעקבות השינויים (חדשות הדיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מתג ההריגה עובד: חודשים ספורים לאחר שהרשויות בבריטניה ובמדינות מסוימות בארצות הברית העבירו חקיקה המחייבת את יצרניות הטלפונים החכמים להטמיע מערכות 'מתג הריגה' שמאפשרות את נטרול הטלפון החכם מרחוק במקרה של גניבה, מדווחות כעת הרשויות בלונדון, ניו יורק וסן פרננסיסקו על ירידה משמעותית בגניבת סמארטפונים.

על פי מידע שמסרו ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון, יחד עם התובעים הראשיים בניו יורק ובסן פרנסיסקו, רשויות אכיפת החוק בלונדון נתקלו בירידה חדה של לא פחות מ-50% בגניבות הסמארטפונים בעיר, לעומת 40% בסן פרנסיסקו ו-25% ירידה בגניבות בעיר ניו יורק.

כזכור, לפני כשמונה חודשים הודיעה ענקית התכנה מיקרוסופט כי היא תצטרף לענקיות הטכנולוגיה גוגל ואפל שכבר הטמיעו מתגי הריגה במכשיריהם, וכי גם מיקרוסופט תטמיע במערכת ההפעלה הבאה שלה מתג הריגה כברירת מחדל, כך שהמשתמשים יוכלו 'להרוג' את הסמארטפון שלהם מרחוק בלחיצת כפתור במקרה של גניבת המכשיר.

לאחר שחברת אפל כללה את תכנת 'מתג ההריגה' במערכת ההפעלה הקודמת שלה iOS-7, דיווחו הרשויות בבריטניה ובארה"ב על ירידה של עשרות אחוזים בגניבות הסמארטפונים. כעת, לאחר שגם גוגל הטמיעה את 'מתג ההריגה' במערכת ההפעלה הפופולרית שלה - אנדרואיד, ניכרת ירידה משמעותית נוספת בהיקף הגניבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר