נפרדים? פרטנר תוכל להפסיק השימוש ב"אורנג'" ותקבל מיליונים

אחרי התמיכה בחרם על ישראל, חברת אורנג' העולמית וחברת פרטנר חתמו על הסכם לפיו אורנג' תשלם 40 מיליון אירו, ובמידה ויוחלט להיפרד תוך שנתיים תשלם עוד 50 מיליון (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

אחרי חודש סוער, תמיכה בחרם נגד ישראל - הגעה לארץ והתנצלות, חברת פרטנר הישראלית ואורנג' העולמית חתמו על הסכם מסגרת חדש. במסגרת ההסכם החדש - פרטנר תוכל להפסיק את השימוש במותג אורנג' במהלך השנתיים הקרובות.

לפי ההסכם החדש בין החברות, יערך סקר שוק מקיף שיעריך את מיצובה של אורנג' בשוק התקשורת הישראלית. אורנג' תשלם לפרטנר סכום של 40 מיליון אירו, ולשתי החברות תהיה הזכות להפסיק את השימוש במותג אורנג', במידה ואכן יופסק השימוש במותג הזה בתוך שנתיים - אורנג' תשלם לפרטנר עוד 50 מיליון אירו.

כזכור, מנכ"ל אורנג' העולמי סטפן רישאר עורר סערה כאשר אמר במהלך כנס בקהיר, כי מבחינתו עדיף לצאת מישראל ולהתנתק מחברת פרטנר הישראלית, מה שהתפרש כקריאה לחרם נגד המדינה.

לאחר הסערה, מנכ"ל אורנג' הגיע לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו והתנצל: "זו הזדמנות בשבילי לתקן את אי ההבנה בעקבות אותן הצהרות. אני מצטער עמוקות על המחלוקת שנוצרה ואני רוצה להבהיר מפורשות שאורנג' כחברה מעולם לא תמכה ולעולם לא תתמוך בחרמות מסוג כלשהו נגד ישראל".

"אנחנו עושים עסקים, אנחנו עוסקים בתקשורת, אנחנו כאן כדי לחבר בין אנשים ובוודאי לא כדי להשתתף בחרם מסוג כלשהו. ישראל היא מקום נפלא להיות בו בתעשיית הדיגיטל, ורצוננו הוא להמשיך לחזק ולהשקיע כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר