אירלנד: הסמסונג גלקסי החדש התפוצץ בתוך רכב

מכשיר הגלקסי החדש שקנה אזרח אירלנד, התפוצץ במהלך נסיעה. "לפתע אני רואה אש לבנה, וניצוצות יוצאות מהטלפון שלי", סיפר. לאחר שהסיפור זכה לתפוצה ברשת, מנהל שירות הלקוחות של סמסונג צלצל לדבלין ופיצה אותו על הנזק. בסמסונג הודיעו על פתיחה בבדיקה בעקבות האירוע, אולם הבהירו: "יתכן שהפיצוץ נגרם על ידי שילוב של חום שיצא מהמכונית, ומהמכשיר בו זמנית".

יוסף פאר | כיכר השבת |
מכשיר 'מפוצץ'? הגלקסי S3 (צילום מסך מאתר סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה 'סמסונג', הודיעה על בדיקת דיווחים לפיהם מכשיר הדגל שלה ה-'גלקסי s3' התפוצץ באירלנד.

נהג בשם 'דבלין', אזרח אירלנד, פירסם בפורום אינטרנטי את הסיפור הבא:  "שלום, אני נוהג היום עם S3 גלקסי שלי במכונית. כאשר לפתע אני רואה אש לבנה, וניצוצות יוצאות מהטלפון שלי".

"עצרתי והסתכלתי על הטלפון שלי, הטלפון נשרף מבפנים. ושרף את כיסוי הפלסטיק".

הבאתי אותו למחסן החברה, והם לא רצו להחליף אותו, הם אמרו שהם צריכים לשלוח אותו לבדיקה. הם לא נתנו לי טלפון חלופי. נשארתי בלי כלום".

דבלין ציין, כי למרות שאי הסכמת החברה להעניק לו מכשיר חלופי הרגיזה אותו, יותר הרגיזה אותו העובדה שבמידה והמכשיר היה בכיס מכנסיו ולא מונח במושב שלידו, היה מצב שהוא היה נפצע. 

לאחר שפירסם על השירות הלוקה בחסר שקיבל ממחסן חברת הסלולר. ועורר סערה ברשת, פנה אליו מנהל שירות הלקוחות בחברת 'סמסונג' והתחייב שישלח לו כמה ממוצרי החברה בחינם.

מנהל שירות הלקוחות לא אישר לדבלין כי היה פגם במכשיר הטלפון. "יתכן שהפיצוץ נגרם על ידי שילוב של חום שיצא מהמכונית, ומהמכשיר בו זמנית".

כאמור, חברת סמסונג הודיעה על פתיחה בבדיקה בעקבות האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר