אפליקצייה חדשה תאפשר לכם להלשין על עברייני תנועה

אפליקציה חדשה מסתייעת בסמארטפון שלכם בכדי להלחם בעברייני תנועה, או סתם מופרעים שזורקים סיגריות ברכב שלפניכם. האפלקצייה החדשה נקראת 'נרשם' פרי יוזמתם של שלמה ואלעזר גולדמן, שני אחים שנמאס להם לנהוג במהירות.והיא מספקת למשתמשים ממשק פשוט בכדי לצלם עבירות תנועה

שושי מילר | כיכר השבת |
מלשינים במקצוענות - נרשם (צילום: צילום מסך)

אפליקציה חדשה מסתייעת בסמארטפון שלכם בכדי להלחם בעברייני תנועה, או סתם מופרעים שזורקים סיגריות ברכב שלפניכם. האפליקציה החדשה נקראת 'נרשם' פרי יוזמתם של שני אחים, שלמה ואלעזר גולדמן, מספקת למשתמשים ממשק פשוט בכדי לצלם עבירות תנועה.

מפתחי האפליקציה גם השיקו אתר אינטרנט המספק פלטפורמה לדווח על עברייני תנועה, מפגעים בדרך וסתם נותן לכם אפשרות לשחק אותה שומרי חוק ולאתר עבירות תנועה בתמונות.

במסך הראשי של האפליקציה תמצאו כפתור צילום, היתרון של האפליקציה שהיא מצלמת ומקליטה בו זמנית, ברגע שראיתם אדם דורס אישה ומשאיר אותה לדמם בצד הדרך, כל מה שנותר לכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור הצילום שיצלם רצף של תמונות מהאירוע, במקביל אימרו בקול את מספר הרכב העבריין והאפליקציה תקליט אותו במקביל.

לאחר שביצעתם את האמור אתם יכולים לבחור בין שתי אפשרויות הראשונה להשאיר את האישה לדמם בצד הדרך ולשייך את התמונה לאחר מארבעה קטגוריות, השנייה והפשוטה מביניהם היא להזעיק עזרה ראשונה בדחיפות.

לאחר ששייכתם את התמונה לקטגוריה היא נשלחת לאתר המפתח, שם נדרשים הגולשים להחליט האם מדובר בעבירת תנועה או בטעות אנוש (הנהג היה רעב אחרי צום).

לאחר סינון הגולשים שולח האתר את התמונות למשטרה או למנהלי ציי רכב במידה, במידה ומדובר ברכב חברה. העבודה מול ציי הרכב היא המודל העסקי של החברה...

בוער לכם להלשין? סרקו את הברקוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות