סוף סוף מישהו עוזר לך בבית הזה!

המותג שיעניק לכם תחושת חירות מושלמת באירוחי הפסח

המותג מציע פתרון חכם ופרקטי במיוחד לכל המשפחה: כלים מפוארים ומכובדים שיפארו את שולחן החג ויחסכו את הצורך בהדחת הכלים (צרכנות פסח)

חזון חברת ר. שמאי הוא להפוך את מטלות היום-יום, לקלות ונעימות יותר (צילום: יח"צ)

חג הפסח מתקרב ובא, וכולנו מחכים לרגע שאחרי כל ההכנות והניקיונות, בו נשב בצוותא עם כל המשפחה והאורחים סביב לשולחן החג הערוך, ונוכל להנות סוף סוף מאווירת החג ומבני המשפחה שיושבים יחד לשולחן החג.

שולחנות החג והאירוחים הרבים דורשים לא מעט כלים וציוד עבורם נדרשת עבודת ניקיון משמעותית, מה שלוקח זמן רב, מאמץ, ועלול להקשות ולהסיח את הדעת מאווירת החג המיוחדת.

המותג האהוב 'אחת שתים!' מבית ר. שמאי, הינו מוביל בתחום הכלים החד פעמיים בישראל, ומתייחד במגוון רחב של כלים יוקרתיים לחג, המותג מציע פתרון חכם ופרקטי במיוחד לכל המשפחה: כלים מפוארים ומכובדים שיפארו את שולחן החג ויחסכו את הצורך בהדחת הכלים.

בחברה מציעים מגוון עצום של מוצרים ייעודיים לאירוח מכובד, ובהם, מגוון כוסות מפוארות לאירוח, כוסות וגביעי יין לקידוש, צלחות יוקרתיות בשלל סוגים, מגשי וקערות אירוח, קינוחיות, מפות ומפיות, ראנרים בשלל צבעים, והכל באיכות וברמה כה גבוהה עד שכמעט ולא ניתן לזהות שמדובר בכלים חד פעמיים!

גם בתחום האפיה ובישול מציעים בחברה מגוון רחב של תבניות ומגשי אלומיניום, סינרים חד פעמיים, כריות וספוגי ניקוי ייחודיים, חומרי ניקוי המיועדים לכל סוגי המשטחים., וכמובן ערכת בדיקת חמץ.

חזון חברת ר. שמאי הוא להפוך את מטלות היום-יום, לקלות ונעימות יותר, כך שאת הזמן היקר שלנו נוכל להפנות לדברים החשובים בחיים. מכאן נגזר גם שם המותג - 'אחת שתים!' המרמז על מטרה זו.

אתי גנון, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של המותג: "חג הפסח מכונה חג החירות ואנו עושים את המקסימום בכדי לאפשר לחוות את החג בהרגשה של חירות מתוך ישוב הדעת, ועל מנת לפנות כמה שיותר זמן כדי להתרכז בחוויית החג, עם המשפחה והחברים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר