בהלת ה'קורונה'

משגיח מ'הפלג' נגד סגירת הישיבות: "כפירה"

בשיחה שנשא משגיח ישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, הגאון רבי טוביה נוביק, הוא תקף את החלטת משרד הבריאות על סגירת ישיבות ואמר: "נשבה ארון הקודש; מלכות הרשעה! " (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שמואל דריי)

חלקים ב'פלג הירושלמי' לא מקבלים את הנחיות משרד הבריאות העשויות להציל חיים, וטוענים כי סגירת ישיבות ובתי מדרשות זו "כפירה ומינות".

בשיחה שנשא משגיח ישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, הגאון רבי טוביה נוביק, הוא תקף את החלטת משרד הבריאות: "העיתון הבהיל את הציבור ברמת בהלה שההתייחסות תהיה נובעת רק מתוך הכפירה".

"הם באים לסגור את הישיבות בגלל הבריאות, וכל הציבור מבוהל. והם לא ידעו כי בחשיכה יתהלכו הם ספגו את הכפירה והמינות וחיים בעולם שכולו חושך", אמר המשגיח.

הרב נוביק הוסיף לתקוף: "לוקחים צוות של רופאים ודנים על הנושא וקובעים איך להתנהג בבתי כנסת. זה גזירה רעה. אם זה מתקיים צריך לברך דיין האמת בשם ומלכות. זה שמועה רעה שלא הייתה כזו בישראל".

"לסגור ישיבות על מה? גלה כבוד מישראל נשבה ארון הקדוש. לא להרשות ללמוד תורה? מלכות הרשעה! זה לא ברוסיה אלא בארץ ישראל ומכנים את עצמם מדינת ישראל. יש זכות כזו? הנצי"ב כתב וכי עלו לארץ ישראל ליישב את פלסטינה? אין תורה כתורת ארץ ישראל. מספיק הדיבורים. זה כבר פחד הרי הדיבורים עצמם גורמים פרצות.

"לא די להם מה שלקחו ב-15 שנה אחרונות חרדים. הם צריכים את הבחורי ישיבות עצמם להפריע להם ללמוד כל הישיבות חס ושלום. להראות להם שהם לא מאמינים בתורה, שהם לא מאמינים שלימוד התורה זה הם חיינו ואורך ימינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר