"די לשתוק להם"

קיצוני 'הפלג' ספגו מכות במודיעין עילית. צפו

במרכז מודיעין עילית התאספו מספר פעילים קיצונים המזוהים עם 'הפלג', ומחו בזעקות "גזירת שמד" על הנחיות משרד הבריאות בגלל המגיפה; הפעם זה נגמר במכות • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

זה כבר הפך למחזה נפוץ בימים האחרונים, בריכוזים החרדיים - התעקשות של קומץ קיצונים להתפלל במנין בניגוד להנחיות הבריאותיות בשל הקורונה - אך אתמול (שני) התקהלות כזאת הסתיימה אחרת.

במרכז מודיעין עילית התקבצו פעילים בודדים, המזוהים בעיר כפעילים קיצונים מ'הפלג', והשמיעו זעקות בהן כינו את הוראות משרד הבריאות המתחייבות כ"גזירת שמד".

סביבם נעמדו ילדים ובני נוער, שצפו משועשעים במראה, אך לפתע הכל קיבל תפנית מפתיעה: כמה צעירים הגיחו מהצד, התקרבו ל'מפגינים' וניסו להפסיק את מחאתם שגרמה להתקהלות מסוכנת.

כשהמוחים התעקשו להישאר בשלהם, החלו עוברי האורח להדוף, להכות ולגרש אותם מהרחוב, תוך שהם מכנים אותם "רוצחים!".

יצוין, כי היום פורסמה ב'הפלס', ביטאון 'הפלג', דעתו של הרב אשר דויטש, מבכירי רבניהם, שלצד הוראה להיזהר מהידבקות בנגיף, קבע כי יש להמשיך בתפילות ובלימוד בבתי הכנסת.

בתוך כך, המשטרה הוזעקה היום לשני בתי כנסת של 'הפלג' במודיעין עילית, בהם התקיימו תפילות בהשתתפות כ-15 איש. מספר מתפללים עוכבו לחקירה ועל חלקם הוטלו קנסות.

המתקפה על אנשי החסד (באדיבות המצלם)

לפני מספר ימים אירעה תקרית נוספת במודיעין עילית: בני זוג העומדים בראש מיזם המסייע לחולי קורונה ומבודדים, הותקפו בידי אנשי 'הפלג'.

אלו ירקו לעבר אנשי החסד העסוקים, וכינו אותם בשמות גנאי, בזעקות רמות - כל זאת כי חשדו ש"הלשינו" למשטרה על תפילתם האסורה.

תושבים במודיעין עילית, שהיו עדים לתקריות הללו, אומרים ל'כיכר השבת': "די לשתוק לאוסף הקיצונים האלו, שבקושי מייצגים - אם בכלל - אפילו את 'הפלג'".

"כל פעם שהם יסכנו את בריאות הציבור בהתקהלויות שלהם, ובפרט באלימות מילולית מכוערת נגד תושבים יקרים, זה ייגמר רע", הם מבטיחים.

  • הסרטון הראשי מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר