ליקווד, ארה"ב

ילד חרדי מונשם עם תסמינים למחלה שקשורה לקורונה

ילד חרדי מהעיר לייקווד בניו ג'רזי, מאושפז בבית חולים, כשהוא מחובר למכונת הנשמה לאחר שחווה תסמינים הדומים למחלת 'קוואסקי' הפוגעת בילדים, שנבדק הקשר שלה לנגיף הקורונה (בעולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

ילד חרדי מהעיר לייקווד בניו ג'רזי מאושפז בבית חולים כשהוא מחובר למכונת הנשמה, לאחר שחווה תסמינים הדומים למחלת 'קוואסקי' שנבדק הקשר שלה לנגיף ה'קורונה'.

רוב הילדים שנדבקו בנגיף הקורונה סובלים רק מתסמינים קלים, אך בחלק מהמקרים, מתפתחת תסמונת דלקתית מסוכנת. קרוב ל-64 ילדים שאושפזו בבתי החולים בניו יורק מפני הנגיף, דווחו כסובלים מתסמינים התואמים למחלה הנדירה שנבדק הקשר שלה לקורונה.

על פי הדיווח באתר YWN, ילד חרדי מהעיר לייקווד בארה"ב סובל ממחלה זו ומחובר למכונת הנשמה. גורמי בריאות אמרו כי במחלה יש תכונות של מחלת ה'קוואסאקי', מחלה קשה שנמצאה בילדים עם קורונה בבריטניה.

בכיר במחלקה לבקרת מחלות במרד הבריאות בניו יורק ציין כי התסמונת הדלקתית לילדים, עליה דווח לאחרונה על ידי הרשויות בבריטניה, נצפתה גם בקרב ילדים וצעירים בניו יורק ובמקומות אחרים בארצות הברית.

התסמינים במחלה משתנים בקרב הילדים, "המנעד המלא של המחלה טרם ידוע", אמר הבכיר. בעוד כל הילדים דיווחו על חום מתמשך, יותר ממחצית דיווחו על פריחה, כאבי בטן, הקאות או שלשולים. התסימנים תלויים במערכת האיברים שנפגעה, אך פחות ממחצית הילדים דיווחו על קשיי נשימה.

בבריטניה דווח לאחרונה על קשר אפשרי בין נגיף הקורונה אצל ילדים למחלות דלקתיות חמורות עם תכונות שחופפות למחלת ה'קוואסאקי' שעשוייה להופיע רק ימים או שבועות לאחר ההדבקה בנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר