כל המספרים

מניין המתים מנגיף ה'קורונה' עלה ל-281

משרד הבריאות פרסם הערב את תמונת המצב של ה'קורונה' בישראל: 281 נפטרו מהנגיף • 14 חולים חדשים ביממה האחרונה • 41 במצב קשה, מתוכם 29 חולים מונשמים בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי מניין המתים מנגיף הקורונה עלה ל-281. כמו כן, 41 חולים מאושפזים במצב קשה, מתוכם 29 מחוברים למכונות הנשמה.

ביממה האחרונה נוספו 14 חולים חדשים שנדבקו בנגיף. מניין הנדבקים בישראל עומד על 16,734 מתוכם 2,146 חולים פעילים. בבתי החולים מאושפזים בסך הכל 105 חולים, 31 במצב בינוני.

מספר המחלימים עלה ביממה האחרונה ב 105. סך המלחימים מהנגיף עומד על 14,307.

מוקדם יותר קרא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להיערך לגל שני: "יש להיערך לאפשרות של גל עולמי שני של הקורונה". בישיבת הסיעה הוסיף ראש הממשלה: "אנחנו במצב טוב אבל זה יכול להיות זמני".

היועץ הרפואי מזהיר מתפילה בבית הכנסת

"מזג האוויר החם ככל הנראה לא מונע התפשטות. חייבים להיערך לאפשרות שיקרה מה שקרה ב-1918, שבא גל שני כעבור שנה שהיה קטלני בהרבה וגבה חיי מיליונים רבים".

לדבריו: "זה מצב טוב שיכול להיות זמני כי הווירוס עדיין פה. הגל יורד כעת אבל הוא מכה חזק בברזיל, בהודו, במדינות אפריקה וגם באזורנו - איראן, תורכיה, מצרים. מזג האוויר החם ככל הנראה לא מונע את ההתפשטות. אנחנו חייבים להיערך לאפשרות של גל שני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר