בשורות טובות

ירידה קלה במספר הנדבקים: 1,573 אתמול

בתקווה כי הנתונים מלמדים על ירידה בהתפשטות הנגיף, משרד הבריאות מדווח על ירידה במספר הנדבקים לעומת יום האתמול. 195 חולים במצב קשה מתוכם 57 מונשים (קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: וויסאם השלמון, פלאש 90)

משרד הבריאות מדווח על ירידה קלה במספר המאובחנים ובשיעור הבדיקות החיוביות - אבל עדיין מדובר במספר הנדבקים היומי השני בגובהו מפרוץ המגפה: אתמול אובחנו 1,573 כחיוביים לנגיף הקורונה, לעומת שיא של 1,719 שלשום.

עד כה נפטרו מהנגיף 365 בני אדם, אחד מהם נפטר מאתמול בחצות. אין שינוי במספר המונשמים שעומד על 57 חולים מתוך 195 חולים המוגדרים במצב קשה, עדיין עליה משמעותית במספר החולים הקשים בימים האחרונים.

על פי הדו"ח של משרד הבריאות, נכון להבוקר ביתר עילית היא עדיין מוקד הסיכון הבולט ביותר באחוזי הנדבקים. בעיר החרדית, שם הוסר הבוקר הסגר, התגלו בשבעת הימים האחרונים 387 מאובחנים חדשים מתוך 1,020 חולים מאומתים בעיר מאז פרוץ המגיפה

בסך הכול יש בביתר עילית 693 חולים פעילים, ולמעשה יותר מ-1% מהתושבים מוגדרים כחולים פעילים. רק בארבע ערים יש יותר חולים פעילים מאשר בביתר עילית - ירושלים (3,235), תל אביב (1,783), בני ברק (1,659) ואשדוד (1,047).

פרט לביתר עילית, יתר מוקדי הסיכון המרכזיים לפי הדו"ח הם קלנסווה, עמנואל, ירושלים, תל אביב, בני ברק, אשדוד, בית שמש, לוד כסייפה וגן יבנה, יבניאל וגבעת זאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר