נקבצו ובאו

בבין הזמנים הזה נופשים בירושלים

עיריית ירושלים דאגה להביא את מיטב האטרקציות עד אליכם. פארק מים, מתקנים אתגריים, מתקני אקסטרים, ובעיקר האירוע הענק שכולם מחכים לו וכולם מדברים עליו "עולים לירושלים". (תרבות, חרדים).

(צילום: יח"צ)

השנה אין צורך לנדוד רחוק מהבית. עיריית ירושלים דאגה להביא את מיטב האטרקציות עד אליכם. פארק מים, מתקנים אתגריים, מתקני אקסטרים, אלו רק חלק מהפעילויות המיועדות רק עבורכם. וכן, לא שכחנו את אירוע הענק שכולם מחכים לו וכולם מדברים עליו "עולים לירושלים". האירוע יתקיים גם השנה כמיטב המסורת עם ההשקעה הירושלמית הייחודית שלא תרצו לפספס.

טיפוס ירושלמי

המנהל הקהילתי רוממה הקים השנה מתחם המיועד לתלמודי תורה, בתי ספר, קייטנות ומחנות שיפעל במהלך שלושת השבועות של בין הזמנים, ויאפשר שלוש שעות של חוויה יוצאת דופן במתחם ממוזג המותאם למגזר החרדי.

למי זה מיועד?- המתחם מיועד לקבוצות בלבד המתאמות הגעה מראש מול המנהל הקהילתי בטלפון: 02-5302727 ומקבלות את המתחם לקבוצה לזמן מוגדר. המתחם יכול לארח בו זמנית עד 250 משתתפים והוא מיועד מגיל 10 ומעלה.

מה יש במתחם?- המתחם שהוקם ביוזמת עיריית ירושלים וע"י מחלקת ח"ן חרדי כולל: קיר טיפוס בולדר באורך 10 מטר, קיר טיפוס בגובה 5 מטר, רשת מארינס רוחבית באורך 10 מטר, מסלול חבלים באורך 20 מטר, מסלול נינג'ה, משחק אורות אינטראקטיבי, בוקסינג, ביתני פעילות מגוונים עם חץ וקשת מנשפים ופיינטבול, שולחנות משחק עם הוקי אוויר וסנוקר מטקות ועוד.

מיקום?- רחוב זיכרון יעקב 5 שכונת רוממה ירושלים.

כמה זה עולה?- כרטיס כניסה למתחם הוא בתשלום סמלי של 25 ש"ח, וכמובן שלא שכחנו את הירושלמים, הם ישלמו על כרטיס 20 ש"ח בלבד.

מתי זה קורה?- המתחם מוקדש לפעילות במהלך שלושת השבועות של בין הזמנים, כך שכל מה שנותר לכם הוא להתקשר למנהל הקהילתי, לשמור תאריך ושעה לקבוצה שאתם מעוניינים להביא, ובעיקר לבוא עם הרבה מרץ ומצב רוח לאטרקציה ייחודית וחדשנית שלא תפסיק להפתיע אתכם.

ראש העיר משה ליאון: "כמדי שנה, גם השנה ירושלים מובילה באטרקציות ובפעילויות לילד החרדי. המתחם החדש יספק מגוון אטרקציות לילדי העיר ירושלים במתחם ממוזג ובטיחותי. הפעילות הזו משתלבת במערך הפעילות הנרחב של עיריית ירושלים לקראת החופש הגדול שיכלול שורה ארוכה של הפעלות, תוכן, ואטרקציות לילדי העיר. אני מברך את ילדי ירושלים שיפיקו את המירב מתקופת החופש הגדול על מנת שיוכלו לאגור כוח לקראת שנה"ל הבאה".

פארק מים

מתנ"ס רמות מקיים כבר מספר שבועות ספיישל פארק מים הכולל מגלשות ומתקני ענק במגוון גדלים המתאימים לגילאים השונים במשפחה. מאות ילדים, ילדות ובני נוער נהנו מהחוויה הייחודית וייצאו עם טעם של עוד. כעת המתנ"ס יוצא בבשורה אדירה ולפיה הפארק ימשיך את פעילותו במהלך בין הזמנים ויאפשר חוויה יוצאת דופן לירושלמים שרוצים להרגיש בפארק מים של ממש אך קרוב לבית. רוצים לדעת עוד על חוויות הפארק? תשאלו את אלו שכבר השתתפו.

למי זה מיועד?: בנים ובנות בימים נפרדים בגילאי 5-17.

מה כולל פארק המים?: הפארק כולל מגלשות מסוגים שונים, אבובים, בנג'י, מתקן לקטנטנים, דוכני מזון, מוזיקה ועוד.

היכן מיקומו של פארק המים?: מנהל קהילתי 'מעלה רמות', רחוב אלישיב 4 רמות ד'.
בנוסף, משתתפי הפארק ייהנו מדוכני מזון שישלימו את החוויה ויספקו לכם תעסוקה מענגת במיוחד שלא תפסיקו לשאול "איפה הייתם עד היום?".

כמה זה עולה?: מחיר כרטיס הוא 25 ש"ח לשלוש שעות פעילות.

באלו תאריכים זה קורה?: המתחם יפעל בשבועיים הראשונים של בין הזמנים. בנים- ימים א' ג' ה', בנות- ימים ב' ד'. המתחם יהיה פעיל בשלוש משמרות יומיות: 10:00-13:00, 14:00-17:00, 18:00-21:00.

פרטים נוספים: ניתן לתאם הגעת קבוצות בטלפון: 03-3132191.

אז אל תפספסו את ההזדמנות לחוויה רטובה וייחודית, שתמלא לכם את בין הזמנים בגיוון מיוחד שלא תשכחו אותו לאורך זמן. מתנ"ס רמות זה המקום שאתם רוצים לקחת את ילדיכם. אין יותר טוב מזה. חוויה גבוהה, עלות מינימלית והכי חשוב – קרוב לבית.

עולים לירושלים

האירוע של בין הזמנים שכולם מחכים לו הוא ללא ספק עולם החוויות של "עולים לירושלים". לאחר מספר שנים בהם האירוע התקיים, אנשים כבר יודעים שבין הזמנים מוצלח לילדים ובני נוער חייב לכלול השתתפות ב"עולים לירושלים".

למי זה מיועד?: ילדים ובני נוער מגיל שנתיים ומעלה.

מה יש במתחם?: האמת שיותר קל לכתוב מה אין, כי הרשימה בלתי נגמרת. האירוע יכלול: פארק אתגרי, מתחם מתנפחים ענק, ג'ימבורי לקטנטנים, תערוכות, חידוני קליקרים נושאי פרסים, מתחם תחרויות מרהיב, סדנאות ומופעי אקרובטיקה עוצרי נשימה שאסור לכם לפספס. ונחשו מה.. זה בכלל לא הכל, מחכים לכם גם מיצגים מרגשים, חוויה חושית מעולם החי, מופע של עשרות שחקנים בשילוב תפאורה חדשנית ומולטימדיה ייחודית ועוד ועוד. אתם בשום אופן לא רוצים לסיים את בין הזמנים ולגלות שלא השתתפתם בעולם החוויות הבלתי נגמר.

היכן האירוע מתקיים?: בבנייני האומה בירושלים.

כמה זה עולה? 20 ש"ח לכרטיס.

היכן רוכשים כרטיסים?: את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר: shoppi.co.il או בטלפון: 077-222-3000

באלו תאריכים האירוע יתקיים?: "עולים לירושלים" יתקיים בימים ראשון-חמישי כ"ו-ל' באב (13-17/08).
שעות הפעילות: בוקר: 10:00-15:00 ערב: 16:00-21:00.

שימו לב: מספר המקומות מוגבל, אז מיהרו לרכוש כרטיסים ולשריין את הגעתכם למקום.
הבאנו לפניכם את כל הפרטים, כך שכל מה שנותר לכם הוא להסיר דאגה מליבכם. ילדיכם לא יפסיקו להודות לכם על עולם החוויות שסיפקתם להם, ובהחלט יחזרו רעננים יותר בפתיחת שנת הלימודים כשהם מלאי חוויות ופשוט שכחו להשתעמם.
"עולים לירושלים" הוא פרויקט הדגל של עיריית ירושלים הדואגת להביא תרבות וחוויות מגוונות המתאימות למגזר החרדי, ולא צריך להרחיק נדוד, הכל פה קרוב לבית.

(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר