הרב אברהם וואלעס הי"ד נהרג בפיגוע בירושלים

הרב אברהם וואלעס הי"ד, חסיד 'תולדות אהרון', הוא ההרוג בפיגוע הדריסה בשכונת שמואל הנביא בירושלים. הותיר אחריו את רעייתו תחי' וחמשה יתומים קטנים (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ברוך דיין האמת: הרב אברהם וואלעס הי"ד, חסיד 'תולדות אהרון', הוא ההרוג בפיגוע הטרקטור שאירע בצהריים (שני) בשכונת שמואל הנביא בירושלים.

ההרוג הי"ד, תושב שכונת מאה שערים, הותיר אחריו את רעייתו תחי' וחמשה יתומים קטנים.

הרב וואלעס, אברך צעיר כבן 29, בן לחסידות תולדות אהרון, שימש כמשגיח מטעם ארגון 'אתרא קדישא' המפקחים על אתרי בנייה בהם יש חשש לקברי ישראל.

לפני 29 שנים נולד להוריו הרב שמעון ושרה וואלעס. אביו הוא הרב שמעון וואעלס, עובד בבד"ץ העדה החרדית כשוחט ומתגורר בשכונת מאה שערים בירושלים.

בצעירותו התחנך במוסדות חסידות תולדות אהרון וחבריו מספרים כי כבר באותם ימים נודע בשקידתו בלימוד התורה ובמידותיו התרומיות. כשהגיע לפרקו נישא לרעייתו, בת הרב יעקב חנון מאנשי ירושלים.

בשנים האחרונות עסק לפרנסתו כמשגיח מטעם ארגון 'אתרא קדישא' המסייע בפיקוח על קברי ישראל. לצורך כך אף עבד בפרויקט בנייה ברחוב זקס שם נהרג ע"י נהג הטרקטור שעבר אף הוא במקום.

חבריו מספרים על אברך צעיר, ירא שמיים שהיה אהוב על כל בני החסידות. "ר' אברהם היה מוערך על כולם והיה הרוח החיה בבית המדרש, מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת", אומרים ידידיו ההמומים בצער.

כ"' האדמו"ר מתולדות אהרון השוהה בימים אלו בחופשה באוסטריה יספיד במהלך ההלוויה שתתקיים בעוד מספר שעות באמצעות הטלפון.

גורמים בחסידות אומרים כי כפי הנראה הרבי יקצר את חופשתו וישוב מיד לאחר צום תשעה באב לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר