אבל בברסלב

נדבק בנגיף: המשפיע רבי יעקב יצחק מושקוביץ ז"ל

אבל כבד בחסידות ברסלב עם היוודע פטירתו בארה"ב של המשפיע הגאון רבי יעקב יצחק מושקוביץ זצ"ל, מחשובי חסידי ברסלב, לאחר שנדבק ב'קורונה', והוא בן 69 בפטירתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ברסלב גלובל)

אבל כבד בחסידות ברסלב עם היוודע פטירתו בארה"ב של המשפיע הגאון רבי יעקב יצחק מושקוביץ זצ"ל, מחשובי חסידי ברסלב, ומי שהיה מקורב לאדמו"ר הרה"ק רבי שלמה מבאבוב זצוק"ל, והוא בן 69 בפטירתו.

המנוח נולד בחודש כסליו בשנת תשי"א לאביו הגאון החסיד רבי ישראל אלתר מושקוביץ זצ"ל, שזכה לשמש את הרה"ק ר' ישעיה מקרעסטיר זיע"א, ובהגיע לפרקו הוא נישא לבת הרבי מסטראפקוב זצוק"ל, כאשר במשך שנותיו שימש כמחנך ידוע ומוכר מאד שזכה לחנך תלמידים רבים.

המנוח, שהתגורר בבני ברק, היה נוהג לערוך 'התבודדות' מידי יום, והיה לומד בקביעות ובהתמדה גדולה את ספרי ברסלב, כאשר בנוסף הוא אף יסד חבורה מיוחדת של חסידי סאטמר בבני ברק, איתם היה לומד את תורותיו של רבי נחמן מברסלב זיע"א.

במסגרת ניסיונו בנושאי חינוך שימש המנוח גם כחבר בוועד החינוך של מוסדות סאטמר בבני ברק, ורבים היו מתייעצים איתו בנושא שהיה קרוב מאד לליבו.

המנוח חלה בתקופה האחרונה בנגיף הקורונה, ומאז רבים, בישראל ובארה"ב, התפללו לרפואתו, אך בשעות האחרונות החזיר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ותלמידיו.

בפטירתו הותיר אחריו את משפחתו הגדולה, בנים ובנות וצאצאים, ההולכים בדרך התורה והחסידות, ובהם את בנו המשפיע הרה"ח ר' יוסף מושקוביץ, ר"מ ויו"ר מכון 'לחדד השכל' בישיבה קטנה וישיבה גדולה מוהר"ן מברסלב בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר