מחשובי הבחורים בישיבה

טרגדיה: בחור הישיבה שטבע בנתניה נפטר בבית החולים

מבית החולים מגיעה הידיעה הקשה על פטירתו בטרם עת של הבחור הצעיר מאיר שמעון דרשן ז"ל, כשבוע וחצי לאחר שטבע בחוף הנפרד בנתניה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיית בין הזמנים נוספת: מבית החולים מגיעה הידיעה הקשה על פטירתו בטרם עת של הבחור הצעיר מאיר שמעון דרשן ז"ל, כשבוע וחצי לאחר שטבע בחוף הנפרד בנתניה, כשהוא בן 19 בלבד.

מאיר שמעון ז"ל התגורר בבני ברק, והיה מחשובי הבחורים בישיבת כנסת יצחק "חדרה" בעיר מודיעין עילית, שם מספרים בכאב ובעצב כי הוא היה אחד הבחורים העילויים בישיבה, מגדולי הלמדנים שניצל כל רגע פנוי ללימוד תורה.

אחד מחבריו הקרובים מספר כי מאיר שמעון ז"ל הקפיד לאורך כל השנה האחרונה שלא לדבר שיחות חולין כלל. "הוא היה לומד עד 01:00 בלילה, וכבר בשעה 06:00 בבוקר הוא היה קם, טובל במקווה ומתפלל את תפילת שחרית בכוונה רבה".

עוד הוא מספר כי מאיר שמעון ז"ל אמור היה להתחיל את זמן אלול ולעלות לשיעור ג', אך לפני כשבוע וחצי, הנורא מכל קרה, והוא טבע לאחר שנסחף כתוצאה מגל חזק ששטף את החוף, ולאחר שחולץ מהמים ע"י אביו, הוא אושפז בבית החולים.

מאז התפללו רבים לרפואתו, תוך שאף הוסיפו לו את השם רפאל, אך בשעה האחרונה נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ליבם של חבריו ובני משפחתו.

על מועד הלווייתו נעדכן כאן ב'כיכר השבת'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר