בצל משבר התעופה באירופה - 012 סמייל במחיר הזדהות

לאלה שנקלעו למשבר התעופה באירופה, מציגה 012 סמייל את המבצע המיוחד, במהלכו אפשר להתקשר ליעדים באירופה ב-12 אגורת לדקה

יוני שרעבי | כיכר השבת |

לטובת אלה שנקלעו למשבר התעופה הגדול באירופה, מציגה 012 סמייל את המבצע המיוחד, במהלכו אפשר להתקשר ליעדים באירופה ב-12 אגו' לדקה בלבד.

מאות אלפי איש נתקעו בדרכם מאירופה לישראל וכן מישראל לאירופה ונמצאים בשעה זו בתחושת אי וודאות קשה. ביניהם רבים שתכננו לבוא אירועים משפחתיים, עסקיים או אירועים מתוכננים וכי נכון לעכשיו לא ידוע מתי המשבר ייפתר ומתי שירותי התעופה הבינלאומיים ישובו לתנועה סדירה מלאה.

בעקבות המשבר מציגה 012 סמייל את המבצע המיוחד המעניק אפשרות לשוחח עם הקרובים והחברים ביעדים רבים באירופה במחיר מוזל במיוחד: רק 12 אגו' לדקת שיחה, כך נוכל להרגיע את הקרובים שאמורים היו להגיע לישראל ולא הגיעו, או כדי להתקשר עם בני משפחה או חברים שנתקעו באירופה.

המבצע המיוחד הינו לשיחות מישראל ליעדים באירופה: בלגיה, שוויץ, צרפת ובריטניה, וכן לארה"ב ולקנדה. מ012 סמייל נמסר שהמצטרפים למבצע יוכלו להתקשר במחיר מוזל ואחיד של 12 אגו' למשך כשנה (עד פסח תשע"א) ללא כל הגבלה על כמות דקות השיחה.

ההצטרפות למבצע הייחודי אינה כרוכה בתשלום דמי מנוי, ללא התחייבות, ללקוחות כל החברות, ללא מסירת אמצעי תשלום והינה כאמור עד חג הפסח תשע"א, בכפוף לתקנון.

לפרטים ולהרשמה 1-800-881-800

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר