טיפים לשינה טובה

מומחי עמינח: כך ישנים טוב גם בחורף הקר

על פי ניתוחים מדעיים, טמפרטורה מעט קרירה עוזרת לגוף להירדם בקלות ובמהירות. מומחי עמינח, החברה המובילה את עולמות השינה בישראל, מעניקים טיפים לשינה טובה בימים אלו (צרכנות)

מזרני עמינח מלווים דורות של לקוחות מרוצים (צילום: יח"צ)

טיפים לשינה טובה בימים אלו.

  • בימי חורף קרים הטמפרטורה האופטימלית בחדר השינה של אדם בוגר, על פי מחקרים, היא 16-20 מעלות.

  • במקרה של תינוקות, ילדים וקשישים, הרגישים יותר לקור, יש לחמם את החדר ל-22-24 מעלות. הסיבה לטמפרטורות אלו, היא שחדר שינה קריר במקצת מדמה את ירידת טמפרטורת הגוף המתרחשת כארבע שעות לאחר ההירדמות, כחלק ממערכת ויסות החום הפנימית שלנו. עם זאת, שינה בימי החורף חייבת להיעשות כשחם לנו ונעים – אם כפות הידיים או הרגליים קרות, אם אנחנו מרגישים אי-נוחות בגלל הקור, נסבול מהתעוררויות ומהפרעות ואיכות השינה שלנו תיפגם. הדבר נכון ביתר שאת כשמדובר בתינוקות ובקשישים, שאצלם מערכת ויסות החום בגוף מואטת והם חשופים יותר למחלות.

  • הקפידו ללכת לישון על מצעים חמים ונעימים ועם בגדים נוחים. אם אתם רגישים במיוחד לקור אפשר לישון עם שמיכת צמר, ואם אתם סובלים מרגליים וידיים קרות, תוכלו להניח בקבוק מים חמים לצדכם ולגרוב גרביים חמות.

  • גם בחורף חשוב להקפיד על פתח אוורור שיאפשר סירקולציה של אוויר בחדר. הדבר נכון במיוחד אם בביתכם מופעל חימום מרכזי על גז או סולר – חשוב לאפשר זרימת אוויר מהחוץ אל החדרים.

  • פרמטר בסיסי וחשוב הוא כמובן המזרן, בתוקף לכל עונות השנה ובפרט בעונת החורף שבה בוודאות אנחנו ישנים יותר זמן. לאיכות המזרן יש השפעה ישירה על הבריאות הפיזית שלנו וכן על המצב הנפשי.

חברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, מציעה לכם להתכונן לחורף עם מזרנים איכותיים, ללא כאבי גב מיותרים.

מזרנים עם 'המרכז הבריאותי', שנועד למנוע את שקיעת המזרון בחלקו המרכזי ולספק תמיכה מלאה בזמן השינה ובכך לא להסתכן בפגיעה מתמשכת בעמוד השדרה וביציבה.

מזרני עמינח מלווים דורות של לקוחות מרוצים, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר לציבור שומרי תורה ומצוות, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.

לא מתפשרים על חורף בריא וחמים.

לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר