לראשונה • תחת המותג 'תנובה GOLD'

תנובה פונה לקטגוריית גילאי 65+; יוגורטים מועשרים

עם הגיל קיים צורך בהעלאת כמות החלבון האיכותי בתזונה היומיומית. סדרת היוגורטים GOLD שפותחה בשיתוף מומחים לתזונת הגיל השלישי, מכילה את הרכיבים התזונתיים החיוניים לשמירה על תנועתיות הגוף, ומסייעים בשימור העצם ומסת השריר, בהם: רמת חלבון גבוהה, מגנזיום, ויטמין D, סידן וסיבים תזונתיים (בריאות)

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה לראשונה מוצרים המיועדים לגיל השלישי - יוגורטים GOLD BIO לבן ובטעמי תות ופירות יער (צילום: יח"צ)

על פי מחקר של חברת KANTAR ותנובה: יותר ממחצית מבני ה-65 ומעלה מרגישים אנרגטיים וחיוניים אך חוששים לאבד את עצמאותם. למען ירבון ימיך.

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה לראשונה מוצרים המיועדים לגיל השלישי, ומשיקה את סדרת 'תנובה GOLD' יוגורטים מועשרים ייעודיים לבני הגיל השלישי. הסדרה כשרה למהדרין בהשגחת בד"צ ועדת מהדרין, פותחה בשיתוף מומחים לתזונת הגיל השלישי, כולל דיאטניות, פיסיולוג מאמץ ורופא. הסדרה מכילה בין היתר רכיבים תזונתיים, המסייעים בשימור מסת שריר ועצם, בהם חלבון ברמה גבוהה, סידן, מגנזיום, ויטמין D, וסיבים תזונתיים, התורמים לספיגת הסידן. סדרת 'תנובה GOLD' כוללת יוגורט ביו לבן ויוגורטים ביו עם תות ופירות יער, ומגיעה בגביעים עם מפתח רחב ונוח.

סדרת יוגורטי GOLD של תנובה המיועדת לגיל השלישי, היא היחידה שכוללת 15.3-17 גרם חלבון בגביע. בנוסף, היא דלת נתרן ומועשרת במגנזיום המסייע לבניית העצם ותפקוד השריר, מועשרת בוויטמין D ובעלת רמה גבוהה של סידן, החיוניים לבניית העצם, וכן מועשרת בסיבים תזונתיים מסוג אינולין, התורמים לספיגת הסידן. הסדרה מכילה גם חיידקי ביפידוס (BIO), והיא דלת לקטוז, היות ובגילאים המבוגרים שיעור הרגישות ללקטוז עולה.

לדברי מ. בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה "בני ה-65 ומעלה אליהם אנו פונים בסדרת GOLD, מהווים כיום כ-12% מהאוכלוסיה בישראל (כמיליון איש). הם דינמיים, משתתפים בקבוצות לימוד, עוסקים בפעילויות חברתיות ורבים מהם עדיין עובדים לפרנסתם. על-פי מחקר של חברת KANTAR כ58% מבני ה- 65 ומעלה מרגישים אנרגטיים וחיוניים, אך חוששים לאבד את עצמאותם ואת יכול התנועה שלהם. סדרת היוגורטים החדשה GOLD תורמת לצרכים התזונתיים הנדרשים ומכילה רכיבים חיוניים לשימור העצם ומסת השרירה מאפשרים לשמור על היכולות שלהם".

לפי סקר של משרד הבריאות, אוכלוסיית בני 65 ומעלה אינה מגיעה לתצרוכת היומית המומלצת של ויטמינים ומינרלים, המסייעים גם הם לשימור העצם ומסת השריר, החשובים לתנועתיות: 88% לא מגיעים לתצרוכת הסידן היומית המומלצת, 60% לא מגיעים לתצרוכת המגנזיום המומלצת, 92% לא מגיעים לתצרוכת ויטמין D. כמו כן, היות שעם הגיל נשחקת היעילות של תהליכים פיסיולוגיים ותהליכי ניצול החלבון לשם בניית שריר, בני הגיל השלישי עלולים לאבד 30% ואף יותר ממסת השריר עם הגיל. על-מנת לשמור על מסת שריר באופן מיטבי בגיל השלישי, מחקרים וניירות עמדה מקצועיים ממליצים על העלאת כמות החלבון האיכותי בתזונה היומיומית, מעל הכמות היומית המומלצת. כך למשל, ארגון ESPN - ארגון הגג האירופאי לתזונה, ממליץ שאנשים בני הגיל השלישי יצרכו לפחות 1 גרם חלבון לקילוגרם ממשקל הגוף.

סדרת תנובה GOLD, 170 גרם בגביע, כשרות בד"צ ועדת מהדרין:

  • יוגורט תנובה GOLD BIO לבן, 3% שומן ו-17 גרם חלבון

  • יוגורט תנובה GOLD BIO תות, 2.7% שומן ו-15.3 גרם חלבון

  • יוגורט תנובה GOLD BIO פירות יער, 2.7% שומן ו-15.3 גרם חלבון

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר