שוק הקפה הקר רותח • הקצפה בשקשוק

סדרת "שייק קפה" של תנובה: לראשונה בישראל קפה קר לא ממותק בכוס

תנובה משיקה את סדרת "שייק קפה" להקצפה בשקשוק ומרחיבה את סדרת הכוסות האישיות • תציע לראשונה בישראל קפה קר לא ממותק בכוס (צרכנות)

ישראלים שותים בממוצע 3 קופות קפה ביום ובקיץ הם משלבים גם קפה קר (צילום: יח"צ)

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל,מרחיבה את קטגוריית הקפה הקר עם שתי השקות לקראת הקיץ. סדרת שייק קפה - קפה קר בבקבוק אישי, המיוצר מפולי קפה איכותיים מברזיל ומכיל כמות גבוהה של קפאין בהשוואה למרבית משקאות האייס קפה בשוק. את הקפה ניתן להקציף בקלות על ידי שקשוק הבקבוק לקבלת מרקם מוקצף ומפנק. שייק קפה הושק ב-2 טעמים בכשרות בד"ץ ועדת מהדרין: שייק קפה בטעם קפוצ'ינו ושייק קפה בטעם לאטה קרמל.

בנוסף, תנובה מרחיבה את סדרת הקפה הקר בכוסות אישיות אותה השיקה לפני שנה. עתה היא משיקה קפה קר בטעם הפופולארי לאטה וניל ולראשונה קפה קר בכוסות אישיות לא ממותק. סדרת הקפה הקר בכוסות של תנובה היא היחידה בישראל שמבוססת על חלב טרי ולא על חלב עמיד. טעמים קיימים בסדרה: קפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד. המוצרים בסדרה בכשרות בד"ץ ועדת מהדרין.

צמיחה עקבית של שוק משקאות הקפה הקר

על-פי מחקר המזון שתנובה ערכה לאחרונה, ישראלים שותים בממוצע 3 קופות קפה ביום ובקיץ הם משלבים גם קפה קר. הרגלים אלה ניכרים גם בשוק משקאות הקפה האישיים שנמצא במגמת צמיחה בישראל.

לדברי מ. בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "הכניסה של תנובה לקטגוריית הקפה הקר הראתה שיש ביקוש הולך וגדל למוצרים, הן בגלל החיבה של ישראלים לקפה, הן בגלל מגמת

הנוחות של ה- On The Go והן בגלל הצמיחה בקטגוריית הפינוק. ישראלים מחפשים עוד פתרונות למשקאות שהם יכולים לצרוך על הדרך מלבד משקאות קלים, וקטגוריית הקפה קר נותנת לכך מענה. לכניסתה של תנובה לקטגוריה הייתה תרומה משמעותית לצמיחתה ב 2022 ".

בצר הוסיפה, כי "לאור הצלחת הסדרה והרצון של ישראלים להתנסות בטעמים חדשים ומרקמים חדשים, אנו ממשיכים להרחיב ולגוון את הקטגוריה תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ובראשם הקפה. בקיץ הזה אנו גם משיקים לראשונה בישראל – קפה לא ממותק. צוותי השיווק בשיתוף המחקר והפיתוח של תנובה ברחובות, קשובים לצרכים והעדפות הטעם הקולינאריות של הצרכן וזיהו כי, בשנים האחרונות ישראלים מוותרים על המתקת קפה, אפילו באמצעות ממתיקים מלאכותיים, בין היתר מתוך העדפה לטעם האותנטי והמריר של הקפה".

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר