השילוב המושלם

'עכשיו תורי' עם יוגורט יופלה

תנובה, יצרנית המזון המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין מיוחד למותג היוגורט האהוב 'יופלה', תחת המסר "עכשיו תורי" (צרכנות)

יוגורט יופלה במגוון רחב של טעמים מאפשר הזדמנות לעצור את שגרת היום וליהנות (צילום: יח"צ)

במרדף הבלתי פוסק אחר מטלות ומשימות היומיום הרבות, בבית, בעבודה ובכל טרדות היום, השגרה עלולה להפוך לסדרה של משימות טכניות ושגרתיות. תחת המסר 'עכשיו תורי' תנובה מזמינה את הצרכנים והצרכניות להעניק לעצמם רגעי איכות ופסק זמן, בכדי להיטען מחדש ולצבור כוחות להמשך הפעילויות היומיומיות.

המותג יופלה נולד בצרפת בשנת תשכ"ה (1965), והיה למותג הראשון בעולם ששילב פירות בתוך יוגורט בקו הייצור. סדרת יוגורט יופלה פרי במגוון טעמים, הופכת את ההפסקה לחוויה, בין אם זו הפסקה קצרה במהלך יום קדחתני, או הפסקה ארוכה יותר ומרגיעה. יופלה מציעה דרך להטעין מחדש את האנרגיות עם יוגורט במגוון רחב של טעמים: אננס, דובדבן, פירות יער בשמנת, עוגת גבינה ותות, תות, אפרסק ושני טעמים נוספים שהושקו במהדורת חורף מיוחדת: מוקה ואלפחורס.

לדברי הילה מייזלס מנהלת שיווק מגזרים בתנובה, קמפיין 'עכשיו תורי' מגיע מתוך הבנה כי לצרכנים ולצרכניות רבים יופלה הוא לא רק סדרת יוגורט מהנה וטעימה; אלא שער לדקות היקרות האלו במהלכו של יום עמוס. יוגורט יופלה במגוון רחב של טעמים מאפשר הזדמנות לעצור את שגרת היום וליהנות.

"לקיחת הפסקה ממשימות היומיום אינה מותרות אלא הכרח לחיים מאוזנים. יוגורט יופלה הוא השילוב המושלם להעניק את הרגעים החשובים הללו".

מוצרי יופלה מבית תנובה, משווקים קרוב לשני עשורים בכשרות המהודרת של בד"צ ועדת מהדרין ובד"צ העדה החרדית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר