חגים וחוגגים ב'שפע שוק': מארז פחיות RC/ מיץ פז בשווי 120 ₪ מתנה!

מבצע מקורי ותוסס משפע שוק: מארז פחיות RC קולה או 'מיץ פז' בשווי של 120 ₪ מתנה! בקניה מעל 600 ₪ בסניפי הרשת. המבצע: עד לכ"א תשרי

(יח"צ)

רשת 'שפע שוק' הוותיקה והמובילה במגזר החרדי מפתיעה שוב עם מבצע מקורי, תוסס ומרענן לחברי מועדון הלקוחות לקראת ימי השמחה של חג הסוכות הבעל"ט: מארז פחיות RC קולה או 'מיץ פז' בשווי של 120 ₪ מתנה! בקניה מעל 600 ₪ בסניפי הרשת.

הרעיון המקורי והמרענן, מעניק מימד של הנאה משותפת למשפחה כולה בימי החג, כאשר בימי חול המועד העמוסים בביקורים ויציאות משפחתיות, בהתכנסויות ובארוחות חגיגיות בסוכה, שוב אין צורך בהצטיידות מוקדמת במלאי של בקבוקי משקה וכוסות, כאשר מלאי פחיות שתייה אשיות וצוננות מספיקות לכל בני המשפחה ובשפע, יתרון פרקטי, אך גם בנוסף חוויה חגיגית ונעימה לילדים.

ההטבה ייחודית הינה פרי שיתוף פעולה הדוק במהלך כל השנה כולה בין 'שפע שוק' ליצרני המזון המובילים, במטרה להביא למשפחה החרדית את סל מוצרי המזון האיכותי, וכמובן הזול ביותר. כי פשוט אין כל סיבה שנשלם יותר.

מנהל רשת 'שפע שוק' ישראל קלרמן אומר כי: "המבצע הנוכחי הינו חלק משרשרת העשייה שלנו לטובת הלקוחות לצד תרבות המחירים הנמוכה ביותר שהפכה לסימן ההיכר המובהק והמוכח ביותר של רשת שפע שוק".

המבצע יחל ביום שלישי הקרוב, ו' בתשרי תשע"א וימשך עד לתאריך כ"א בתשרי תשע"א (14-29.09.10)

המבצע תקף גם בכפולות, כאשר קניה בסכום כפול מזכה במארז נוסף חינם, עד 6 כפולות ללקוח. המבצע תקף עד גמר המלאי.

אז אם עדיין לא הצטרפתם למועדון הלקוחות, 'שפע שוק' מזמינה אתכם להצטרף חינם ולהתחיל ליהנות מיד עם ההצטרפות, משפע של מבצעים והטבות לאורך השנה כולה, במקום לשלם ולשלם, חברי המועדון של 'שפע שוק' חוסכים כסף, והרבה.

'שפע שוק' מזמינה אתכם להיכנס עוד היום לאחד מסניפיה וליהנות מסל הקניות הזול והמשתלם ביותר, מחוויית קנייה נעימה וחגיגית, ומגוון הטבות בלעדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר