השר ישי ליועץ וינשטיין: "לחקור תיאום מחירים"

החרם על הקוטג´ ממשיך להתפתח: שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי פנה הבוקר (חמישי) במכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין כדי שיורה על פתיחה בחקירה פלילית לבדוק האם התבצע תיאום מחירים במוצרי חלב בכלל ובגבינת הקוטג´ בפרט - כך נודע ל"כיכר השבת" (חדשות, צרכנות)

מנחם כץ | כיכר השבת |
לחקור תיאום מחירים. השר ישי (פלאש 90)

שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי פנה הבוקר (חמישי) במכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין כדי שיורה על פתיחה בחקירה פלילית - לבדוק האם התבצע תיאום מחירים במוצרי חלב בכלל ובגבינת הקוטג´ בפרט - כך נודע ל"כיכר השבת".

"ראוי לבדוק האם כוחות כלכליים עסקיים קשרו באפילה קשר כנגד ועל גבו של האזרח. זה לא יעלה על הדעת שזוגות צעירים יחשבו פעמיים. ראוי לבצע חקירה מהירה בעניין", כתב השר ישי.

אמש, שוחח "כיכר השבת" עם מוביל המאבק, איציק אלרוב - חרדי מבני-ברק. "יצאתי למאבק - כי הבנתי שהיום בלי מאבק לא ניתן לשנות מחירים במדינתינו", הסביר אלרוב.

"נכון להרגע, חברים בקבוצה 53,000 אלף איש", הוא מעדכן. "יצאתי למאבק עד הסוף. אינני מתכוון לוותר לחברות שמעלות מחיר במוצר בסיסי".

אלרוב סיפר, כי "בשעה זו אני יושב עם חבריי למאבק ואנו דנים בצעדים הנוספים. יש מספר אופציות על השולחן, בינהם הפגנות וכל דרך אחרת שתוביל בסופו של דבר להורדת מחירי הקוטג´".

המערכה על הקוטג´, כך נראה, רק בראשיתה. "כיכר השבת" ימשיך ללוות את המאבק הצרכני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר