רוכשים חליפה? יש לנו טיפים בשבילכם

לבשו את הבגד, אל תסתפקו במראהו על הקולב. מתחו את הידיים, הרימו אותן, בצעו תנועות יומיומיות שאתם רגילים לבצע. כך תוכלו לראות שהבגד מונח עליכם היטב ואינו נמתח במקומות הלא נכונים. בהזדמנות זו תוכלו לראות אם הבטנה אינה מבצבצת מכיוון כלשהו. כל הטיפים לכישת חליפה

ענת ביטמן | כיכר השבת |

רכישת בגד, בעיקר חליפה, צריכה להיעשות בנחת ובמלוא תשומת הלב. לבשו את הבגד, אל תסתפקו במראהו על הקולב. מתחו מעט את הידיים, הרימו אותן, בצעו את כל התנועות היומיומיות שאתם רגילים לבצע.

כך תוכלו לראות שהבגד מונח עליכם היטב ואינו נמתח במקומות הלא נכונים. בהזדמנות זו תוכלו לראות אם הבטנה אינה מבצבצת מכיוון כלשהו, רכסו את הכפתורים או סגרו את הרוכסן, אם ישנו. פעולה זו תבטיח לכם שהכל "עובד" כראוי ונרכס היטב, ושהבגד מתאים למידתכם גם במצב סגור.איכות הבד: העניקו תשומת לב למגע הבד, האם הוא נעים? ודאו שהבד אינו סופח אליו סיבים, ואינו מוציא צ´פים בקלות יתרה.

רכשתם את החליפה בשעה טובה, שימרו על הבגד:

אל תשליכו אותו "רק לבינתיים" עד שתתפנו להכניסו לארון. אל תתלו על וו, לא חולצה ולא ז´קט. פעולה זו גורמת להם להתעוות ולאבד מעמידתם הטובה. מה כן? תלו את הבגד על קולב בעל כתפיים רחבות. אם זו חולצה – רכסו את כפתורה העליון. הכניסו לארון להגנה מושלמת.בגד שכובס ועדיין לא גוהץ – תלו על קולב גם לזמן הקצר שבין הכביסה לגיהוץ. בכך תשמרו על כריות הכתפיים, על הדבקים וכן כאמור, על נראות בגד.ניקוי יבש הוא אומנות. אל תאפשרו לכל "חאפר" לכבס את בגדיכם. בחרו בקפדנות את המכבסה שלכם.

רכזו את הקניות בבגיר ותיהנו משירות מקצועי ומביגוד איכותי ללא חשש שעטנז, בנוסף אל תשכחו להצטייד בכרטיס בגיר "פריינדס" המקנה לכם צבירה קבועה של 10% מסכום הקניה אותו ניתן יהיה לממש בקניה הבאה + 100 ₪ מתנת הצטרפות, לרכישה בבגיר.

(הכותבת הינה מעצבת בגיר ישראל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר