בית המשפט אישר העברת השליטה באי.די.בי לידיקבוצת אלשטיין בן משה

השופט איתן אורנשטיין אישר את העברת השליטה השליטה באי.די.בי לידי אלשטיין אקסטרה, זאת לאחר הגשת הדו"ח שהגיש המשקיף מטעם בית המשפט, חגי אולמן (ארץ)

נוחי דנקנר ואדוארדו אלשטיין (צילום ארכיון: פלאש 90)

השופט איתן אורנשטיין אישר את העברת השליטה השליטה באי.די.בי לידי אלשטיין אקסטרה. השופט הגיע להחלטה לאחר הגשת הדו"ח שהגיש המשקיף מטעם בית המשפט, חגי אולמן.

הדו"ח, שהוגש לבית המשפט בשבוע שעבר במעטפה חתומה, כולל מידע אודות המקורות הכספיים של קבוצת בן משה-אלשטיין. הדוח משתרע על מאות עמודים.

השופט החליט לפרסם את הדוח אחרי שיעיינו בו הזוכים. אורנשטיין מציין כי נחקרו מספר רב של גורמים והתקבלו חוות דעת של עורכי דין זרים. אורנשטיין מציין כי בדוח ישנה התייחסות גם לממצאים שהציג עו"ד בר לב מטעם קבוצת גרנובסקי דנקנר.

לדברי השופט בעלי השליטה סיפקו כל המידעי הנדרש. המסקנות של צוות הבדיקה היו ששככל שלא יהיה שינוי לרעה תוכל אקסטרה לעמוד בהתחייבויותיה. בן משה הוא בעל השליטה היחיד באקסטרה. מהדוח עולה כי אקסטרה ואלשטיין עמדו בדרישות וההסדר מאושר כאמור.

נוחי דנקנר נמצא באולם בית המשפט, מלווה בנציגי המשקיעים בקבוצת המשקיעים, ובהם נציג משפחת נקש וצחי נוימן נציג משפחת נוימן. מוטי בן משה הגיע לדיון ואדוארדו אלשטיין, שנעדר מהאולם, מיוצג על ידי שולם לפידות.

לצד הצהרות של נוחי דנקנר, לפיהן אם הצעת בן משה - אלשטיין לא תאושר, הם נחושים לבצע מיידית את ההסדר השוצע על ידם, ממשיכה חברת גנדן הפרטית, למכור מניות של אי.די.בי. ב-1 בינואר נמכרו 1.1 מיליון מניות בתמורה ל-2.7 מיליון שקל, מהלך שהוריד את שיעור האחזקה של גנדן באי.די.בי אחזקות מ-44.9% ל-42.6%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר