המיליארדר לשעבר

לב לבייב תובע: תשיבו לי חמישה מיליון ש"ח

חברה בבעלותו של אחד מהטייקונים הישראלים הגדולים שידעה ישראל, לב לבייב החרדי, הגישה תביעה נגד כמה ממנהליה החשודים במרמה והפרת אמונים, על סך... כ-5 מיליון ש"ח (כלכלה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לבייב, ימים קשים (צילום: Moshe Shai/FLASH9)

אחת החברות הישראליות שבשליטת איש העסקים החרדי לב לבייב, 'נגב קרמיקה' הישראלית, הגישה אתמול (רביעי) תביעה נגד ארבעת המנהלים הבכירים שלה לשעבר, על כך שהיו מעורבים לכאורה בפרשת המרמה ובישול הדו"חות הכספיים של החברה על סך 5.8 מיליון שקל.

בתביעה הם נדרשים להשיב בונוסים שקיבלו לכאורה כתוצאה מניפוח הכנסות החברה ואת השווי הכספי של ההטבות שמשכו לכאורה שלא כדין: חופשות בחו"ל, שכירת דירת יוקרה ועוד.

זו לא הפעם הראשונה שהמנהלים הללו מסתבכים: שלושה מהם, אבי מוטולה, אביהו אייבשיץ וגלית בן-מאיר דורי, נמצאים כבר שנה תחת חקירה פלילית שמנהלת נגדם הרשות לניירות ערך, בעקבות חקירה חשאית שבוצעה על ידי חברת נגב קרמיקה, האשמות בפניהן הם עומדים, הן עבירות של קבלת דבר במרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים, עבירות דיווח לפי חוק ני"ע ושיבוש מהלכי משפט.

ולמה רק עכשיו, כשנה וחצי לאחר שנתגלו אי הסדרים, הוגשה התביעה המדוברת? לטענת גורמים ב'נגב קרמיקה', זוהי תגובה מצידם לתביעה שהגישו לאחרונה מוטולה ודורי, ובה דרשו לקבל את פיצויי הפיטורין שנשללו מהם. עוד הם אומרים, כי רק לפני כחודשיים הוסרה הגבלה משפטית שהיתה קיימת על חשיפת המידע הכלול בתביעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר