ראיון ראשון

בכיר חרדי חדש בבנק לאומי למשכנתאות: יצחק חסדיאל

יצחק חסדיאל מונה הבוקר לתפקיד מנהל קמעונאות חרדים בבנק לאומי למשכנתאות * חסדיאל כיהן עד כה כמנהל סניף בנק ירושלים בגאולה ועוסק בתחום המשכנתאות מזה 16 שנים * "אקדם מימון פרוייקטים חדשים כפתרון למצוקת הדיור", הוא אומר בראיון ל´כיכר השבת´ (ארץ)

שמעון הורביץ | כיכר השבת |
מינוי חדש. יצחק חסדיאל (צילום: יח"צ)

מינוי חדש בענף הבנקאות: יצחק חסדיאל מונה הבוקר (שני) לתפקיד מנהל קמעונאות חרדים בבנק לאומי למשכנתאות. המינוי הבכיר מממש את החלטת בנק לאומי להיכנס לשוק החרדי כשחקן מוביל בתחום המשכנתאות.

חסדיאל, שכיהן עד כה כמנהל סניף גאולה של בנק ירושלים, ניגש לתפקיד החדש והמאתגר כשמאחוריו 16 שנות עשייה בתחום. את דרכו החל בבנק ירושלים בו מילא מגוון תפקידים – החל מניהול שיווק ופרסום, ניהול תחום אשראי ועד למנהל סניף בני-ברק ומנהל סניף גאולה.

בראיון ראשון ובלעדי ל´כיכר השבת´ עם כניסתו לתפקיד מצהיר חסדיאל על כוונותיו: "אני מתכוון לסייע לציבור החרדי ביצירת וקידום פתרונות מימון לפרוייקטים חדשים וזאת על-מנת לסייע במצוקת הדיור, תוך התאמת צרכים ותנאים אשר יאפשרו לציבור שלנו לקבל פתרון כולל בתחום".

חסדיאל, נשוי ואב לשלושה מתגורר בירושלים ומחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים. על התפקיד החדש והמשמעות שלו הוא מגלה, כי "המינוי החדש מציין את תחילתו של תהליך, עליו החליטה הנהלת בנק לאומי והוא חדירה לציבור החרדי כנותן שירות מס´ 1 בתחום. ההיכרות רבת השנים שלי עם שוק הנדל"ן והמשכנתאות בציבור החרדי, יחד עם הפלטפורמה המנצחת של בנק לאומי יאפשרו לנו, בעז"ה, להגיע אל היעד".

לאומי למשכנתאות נוסד בשנת 1921 והינו ותיק הבנקים למשכנתאות בארץ. הבנק הינו חברת-בת של בנק לאומי לישראל בע"מ. את תפקידו הבכיר בבנק לאומי החל חסדיאל כבר מהיום והוא יעבוד בערוץ ישיר מול סמנכ"ל האשראי בבנק, מר שמואל אקר.

לנו לא נותר אלא לאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר