גולדקנופף מזהיר: אם אייס תחלל שבת היא תוחרם

ביום חמישי אישר בית המשפט את רכישת אייס בידי אלקטרה מוצרי צריכה. לרשת אייס סניפים רבים ברחבי הארץ הפתוחים בשבת. האם שוב דורכת אלקטרה על מורסתו של הציבור החרדי? הרב יצחק גולדקנופף מזכיר הוועדה למען השבת: "אם רשת אייס תהיה פתוחה בשבת, צפו לשפע שוק 2" (כלכלה)

שושי מילר | כיכר השבת |
לוגו חברת אייס (יח"צ)

בית המשפט אישר ביום חמישי האחרון את מכירת הרשת מחללת השבת "אייס" לחברת אלקטרה, העסקה ממתינה לאישורה הסופי על ידי הממונה להגבלים עיסקיים.

כעת נותר להתהות איך תנהג חברת אלקטרה בנוגע לשמירת השבת בסניפי הרשת. נתח ניכר ממחזור המכירות של "אייס" התבסס על קניות בזמן שבתות וחגים, לכן קשה לדעת האם חברת אלקטרה תנקוט באסטרטגיה שונה ותפנה גם לציבור הדתי לגווניו.

כזכור חברת אלקטרה הייתה מעורבת בחפירות הקברים ביפו (דרך אלקטרה נדל"ן) והפצעים שהשאיר החרם החרדי על אלקטרה עדיין לא הגלידו. האם אלקטרה תסתבך שוב בחרם?

בשיחה עם הרב יצחק גולדקונפף מזכיר הוועדה למען השבת, הוא מבהיר כי הוועדה עוקבת בעניין אחרי מהלך העסקה, "אם אלקטרה תחליט לפתוח את סניפי "אייס" בשבת זה יהיה בהחלט שפע שוק 2"

כזכור החרם שהוביל הרב גולדקנופף על "שפע שוק" גרם נזקים עצומים לחברה, עד כדי החלפת המותג במקום "שפע שוק" מתגה הרשת מחדש את הסנפים תחת השם "שפע זול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר