הודלף לרשת: המפרט המלא של HTC One M9

ימים ספורים לאחר שהמפרט המלא של הגלקסי הבא דלף לרשת, מגיע התור של המתחרה: מכשיר הדגל שתציג HTC, ה-One M9. לצד המפרט, דלף גם תאריך ההשקה שלו (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(כך זה ייראה? מקור: alltechsource.com)

שנת המפנה? השנה האזרחית הקרובה מסתמנת כשנת התפנית בה יעשו ענקיות הטכנולוגיה את הקפיצה הטכנולוגית שרבות מהן פספסו באופן בוטה בשנה האחרונה. לפני מספר ימים דלף לרשת מה שככל הנראה יהיה המפרט של מכשיר הדגל הבא של סמסונג, המציג שיפור משמעותי וקפיצה למערכות הפעלה העושות שימוש בסט פקודות של 64 סיביות ועם זיכרון RAM של 4 GB.

כעת הודלף לרשת גם המפרט המלא של מכשיר הדגל שתציג יצרנית הסלולר הפופולרית HTC, ה-HTC One M9. לפי אתר upleaks, גם היא צפויה להציג מכשיר מתקדם עם חומרה מעודכנת שכנראה הפעם לא יאכזב את המשתמשים.

על פי האתר, המכשיר יכלול את את צמד המעבדים Snapdragon 810 2.0GHz Quad-core + 1.5GHz Quad-core, המילה האחרונה של ענקית השבבים קוולקום (בדומה לS6 של סמסונג), והוא יכלול זיכרון RAM בנפח 3GB (לעומת 4GB של ה-S6).

המכשיר יציע מסך קטן יותר מהמתחרות ויגיע עם מסך בגודל של 5 אינץ' וברזולוציה FHD בלבד (לעומת הרזולוציה שהולכת ומתקבעת כסטנדרט - QHD). בגזרת המצלמה ניכרת מגמת שיפור כשהמכשיר יגיע עם מצלמה הכוללת חיישן ברגישות של 20.7 מגה פיקסל ומצלמת "סלפי באיכות של 13 מגה פיקסל או 4 מגה פיקסל בטכנולוגיית UltraPixel.

המכשיר יכלול כמובן מודם דור 4 (LTE) ויגיע עם מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, אנדרואיד 5.0 לוליפופ. הוא יכלול סוללה בנפח של 2840 מיליאמפר, שיחד עם מערכת ההפעלה החדשנית של גוגל, מקווים בחברה כי תוכל לשרוד זמן סביר.

תאריך ההשקה שלו, לפי האתר, הוא חודש מרץ 2015 (בעוד כשלשה חודשים), והוא יגיע בצבעי אפור, כסוף, זהוב, וזהב מטאלי.

מקור

כך זה יראה? (מקור: alltechsource.com)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר