סערה בש"ס

בנו של נשיא המועצת התבטא נגד דרעי: "לא בא להתייעץ"

הרב יעקב כהן, בנו של ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, התבטא - על פי הדיווח ב"ישראל היום" - נגד יו"ר ש"ס השר דרעי ואמר כי "אלי ישי היה מתייעץ כל הזמן ואריה לא עשה ככה אף פעם" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי עם נשיא המועצת (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

סערה בש"ס: הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, צוטט כשהתבטא נגד יושב-ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

על פי הפרסום של מתי טוכפלד ב'ישראל היום', הרב יעקב כהן התבטא במהלך שיחה עם פעיל בש"ס כי אלי ישי, כשהיה יו"ר ש"ס - "היה מתייעץ כל הזמן עם הרב עובדיה, אריה לא עשה ככה אף פעם".

לדבריו, הוא ודרעי נמצאים בנתק ממושך, וכי בכוונתו לשבת איתו ו"לשים לו את הדברים, הכל, על השולחן".

הרב כהן המשיך ואמר, על פי הדיווח ב'ישראל היום כי "אלה העובדות. הוא (אלי ישי) לא עשה כלום, הוא רק הלך לרב עובדיה, אבל את זה כן הוא היה עושה, ואריה לא היה עושה את זה אף פעם".

אחד הפעילים בש"ס ששוחח עם הרב יעקב כהן אמר לו: "אנשים מרגישים כאילו מסובבים את ראש הישיבה", והרב כהן השיב: "אני מסכים איתך בדבר הזה. אני מטפל בזה".

עוד צוטט הרב יעקב כהן: "אני באמצע הדיבורים על הדברים האלה כדי לראות איך פותרים אותם. אני רבתי על הסיפור הזה עם אריה. בינינו, אני לא מדבר איתו כבר שבועיים. אבל אני עוד לא הגעתי לפעולה לשבת איתו ולשים לו את הכל על השולחן. עוד לא הגעתי לזה".

הרב יעקב כהן מסר בתגובה ל'ישראל היום' כי "אנחנו ידידים טובים. אני אדם מאוד ישיר ואני אומר את הדברים בפנים. אם יש לי ביקורת, אני אומר אותה ואני לא חושש. הניסיון להציג את הדברים אחרת נועדו לזרוע מהומה. יש ביחסים בינינו עליות ומורדות אבל אני מדבר איתו ואומר לו כל מה שאני חושב". לגבי דבריו על ישי אמר: "דרעי הוא מנהיג ש"ס, וכל שאר הדברים הם מופרכים".

מביתו של נשיא המועצת הגאון חכם שלום כהן נמסר: "אנו בוחרים שלא להגיב עניינית לטענות שהועלו על ידכם ואשר מפעם לפעם מתגלות כשקריות וחסרות כל שחר. רק נשבח את פעילותו הברוכה של דרעי, במהפכות שהוביל למען הכלל והפרט בשנים האחרונות - דבר שהיה כה חסר בתנועת ש"ס בעשור וחצי האחרונים, והכל נעשה בהתייעצות תדירה וקבועה ובהכוונה ישירה של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן שליט"א בכל דבר ועניין כקטן כגדול. השר הרב דרעי לא מקבל שום החלטה מבלי שקיבל את הכרעתו ואת דעת התורה של מרן שליט"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר