"נוכל להסתדר"

אבוטבול שב על דרישתו מ'דגל' ושלו"א: משא ומתן - בנפרד

רה"ע בית שמש אבוטבול שיגר מכתב לנציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' בו הוא מבקש לקבוע פגישות מו"מ נפרדות. "חלה התקדמות משמעותית בנושא תיק החינוך", הוא אומר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

הקרב על בית שמש: ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שיגר מכתב לנציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', שהתייצבו יחד למשא ומתן מולו לקראת הבחירות הקרובות בו הוא מבקש מהם לפשט את ההליך ולקיים עם כל אחת מהסיעות פגישת מו"מ נפרדת.

"מו שנדברנו בישיבתנו האחרונה, קיים רצון כנה ואמיתי להתקדם למתווה שיהיה מקובל על כולם ויניח את הדעת", כתב אבוטבול במכתבו, "דבריי אמורים אף לגבי תיקים שנמצאים כעת בידי סיעות אחרות, ובקונסטלציות מסוימות ניתן לבנות עבורם מנגנוני פיצוי שיפיסו את רוחם".

אבוטבול מוסיף וכותב כי "כדי להגיע למיצוי מהיר של הליך המו"מ צריך לפשט אותו, ולהתנהל עם כל סיעה בפני עצמה, מכיוון שמו"מ משותף מסרבל ומעכב את התהליך. אשמח לקבוע איתכם בהקדם ישיבות מו"מ נפרדות".

לסיום כותב אבוטבול כי "סבורני שברצון טוב כנה ואמיתי נוכל לשבת יחד ולהסתדר ובכך לקדש שם שמים אמיתי שזהו רצון מרנן ורבנן גדולי ישראל, רבני העיר, ציבור תושבי העיר ונציגינו בכנסת ובממשלה. והאמת והשלום אהבו".

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אבוטבול כי "חלה התקדמות משמעותית בנושא תיק החינוך", ולדבריו, "ניתן לפתור את המשבר".

"אני בטוח שהכל ייפתר ודגל התורה תהיה חלק מהקואליציה שלי", אומר אבוטבול. לדבריו, "ניתן להתקדם בכל החזיתות אולם יש להפריד בין הסיעות לתועלת המשא ומתן".

גורמים פוליטיים בבית שמש מעריכים בשיחה עם "כיכר השבת" כי אין סיבה שלא תהיה הסכמה מצד 'דגל התורה' למשא ומתן משותף אך בנפרד.

הם מזכירים כי בראיון שהעניק בימים האחרונים ב'קול ברמה', נשאל יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני האם ניתנה הוראה על ידי ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ללכת יחד - 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', לשולחן המשא ומתן בבית שמש וגפני השיב: "לא מיניה ולא מקצתיה".

לדבריהם, "ברור שיש לפעול באחדות ושיתוף פעולה תוך שמירה על האינטרסים ההדדיים אולם השאלה היא האם המתכונת כיצד לעשות זאת מחייבת ישיבה בחדר אחד או שניתן לעשות זאת גם בתיאומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר