כביש הדמים

רפאל הולצברג ז"ל נפגע בזמן שרכב על אופניים - ונהרג

רפאל הולצברג ז"ל, הוא הבחור שנפגע אמש (שני) בתאונת דרכים קטלנית בכביש הדמים, שדרות גולדה מאיר בירושלים. רפאל רכב על אופניים ונפגע מאוטובוס שחלף במקום (ברוך דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בשבט תשע"ט | 22.01.19
רפאל ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

רפאל הולצברג ז"ל, הוא הצעיר שנפגע אמש (שני) בתאונת דרכים קטלנית בכביש הדמים, שדרות גולדה מאיר בירושלים. הוא פונה לבית החולים כשמצבו הוגדר קשה מאוד, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

רפאל התגורר בשכונת רמות בירושלים, בפרוייקט 'צוף רמות', והוא בוגר ישיבות 'נהורא' ואיתרי. בשנים האחרונות הוא למד הנדסת תוכנה במרכז האקדמי לב, במקביל לקביעת עתים לתורה, זאת לאחר ששירת באגף כח אדם בצה"ל.

הצעיר החרדי נולד לפני 24 שנים כבן בכור להוריו מאיר ואהובה, ובהמשך הצטרפו אליו שלושה אחים ואחות: אריה, מוטי, יהונתן והדס.

מכריו ההמומים ממותו הפתאומי בתאונה, מתארים את המנוח כבחור חכם ומלומד, מקפיד על שיעורי תורה בקביעות, בעל מידות טובות מאוד, חברותי ונעים לכל סובביו.

"הוא היה בחור עם לב זהב", אומר ל'כיכר השבת' אחד מחבריו הקרובים, "הוא תמיד דאג לכולם ותמיד רץ לעזור לכולם. היה בו המון אמונה בה'. עברתי על השיחות שלנו בווטסאפ, והבחנתי שכמעט כל שיחה הגיעה לזה ש'הכל מה'', באמונה שלמה וטהורה".

הלוויתו של רפאל ז"ל תתקיים היום בירושלים, בשעה 13:00 בבית ההלוויות שמגר.

זירת התאונה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דניאל קצנשטיין חובש באיחוד הצלה, תיאר מזירת התאונה אמש: "מדובר ברוכב אופניים שנפגע מאוטובוס. יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ומצבו מוגדר קשה וללא הכרה".

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים, בשדרות גולדה מאיר בירושלים, בין אוטובוס לרוכב אופנים שנפצע קשה, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי".

"שוטרים נמצאים במקום. נהג האוטובוס מעוכב במקום. המשטרה פתחה בחקירה", הוסיפו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר