"הפקרות מזעזעת". צפו

במהלך חילוצו של שעיה ז"ל - נערים חרדים באו לטייל בהר

לא ייאמן: תוך כדי שמתנדבי יחידת החילוץ מחרפים את נפשם במאמצים לחלץ את גופתו של תלמיד הישיבה שעיה ברכר ז"ל שנפל בנחל, ואת חבריו, ניסו נערים חרדים להתחיל טיול במקום. צפו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אמש (שני), בעוד מתנדבי יחידת החילוץ שרויים בשיא מאמציהם להוציא את חמשת הנערים החרדים ממסלול הטיול שהסתבך במדבר יהודה, בו נהרג ירחמיאל ישעיהו ברכר בן ה-20 - נצפה מחזה מדהים: מספר תלמידי ישיבה צעירים, המנסים להיכנס להר במקום, כחלק מטיול שתכננו.

"אני יודע שמחלצים משם עכשיו בחורים, אבל אני רוצה לטייל בהר", הסביר אחד מהנערים, שניגש לחפ"ק החילוץ שהוקם בזירה. "'בקטנה', לא את כל המסלול", שב והפציר בפני הכוחות ששהו במקום, וכמובן מנעו כל טיול באזור.

היתה זו שעת לילה מאוחרת, הכל חשוך, אך כלום לא שכנע את הצעירים החרדים לסגת מתכניתם המפוקפקת. הכוחות בשטח נאלצו לעמוד על שלהם, ולאסור בנחישות את מימוש רצונם המסוכן של הנערים.

יצוין, כי לא מדובר בנער או שניים; היו אלו כמה קבוצות של צעירים, בחורי ישיבה, שלמרבה הפלא אף לא הבינו תחילה את סירובם העיקש של הגורמים האחראים.

שעיה ברכר ז"ל. הרוג הנפילה בנחל סמאר (באדיבות המשפחה)

אחד מאנשי החילוץ 'מגילות' אומר לכתב 'כיכר השבת' שנכח במקום: "מעבר לאיסור הטיול הקבוע במסלולים במדבר יהודה, בשעה שכזו, כי זו סכנת נפשות: אני לא מבין איך מגיעים לפה הלילה, כשאנחנו מחלצים גופה של בחור מהנחל (נחל סמאר. ח.ג.)".

"לא אתפלא אם עוד נצטרך לחלץ אותם הלילה... זהו חוסר אחריות והפקרות מזעזעת!", הוא מסכם בזעם.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר