רוצים להשתתף • כנסו

בועידה הקרובה: שטריימלים וחובשי כיפות שקופות

את התייר החרדי הממוצע, כבר לא מעניין הטיילת בטבריה, הוא רוצה לראות את מגדל אייפל, בוועידה של 'כיכר' ו'חו"ל מהודר', שתתקיים בשבוע הבא, ידונו בתיירות החרדית החדשה. רוצים גם? • כנסו (תיירות)

כיכר טורס | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נתונים חדשים מלמדים על שינוי דרמטי בהרגלי הנופש של ציבור שומרי המצוות בחו"ל. מאז החלה רפורמת השמיים הפתוחים, ממריא ציבור זה קצוות תבל. "לא רק קברים ומקומות קדושים, לא רק בבין הזמנים".

המהפך האדיר בהרגלי החופשה של הציבור החרדי, ושינויי הצרכים התיירותיים, הביאו את 'כיכר השבת' ואת 'חו"ל מהודר', לשתף פעולה, וליזום כנס מיוחד שיעסוק בנושאי התיירות החרדית.

תחת כותרת זו וכותרות נוספות מהעולם היהודי התוסס, יתכנסו ברמת גן בעוד פחות משבועיים, חרדים ודתיים שעוסקים בתעופה, תיירות ונופש כשר בעולם - לוועידה חצי מקצועית שתעסוק בנושאי הליבה של התחום.

הוועידה השנייה

זאת תהיה הפעם השנייה שחברים מפורום קבוצת חו"ל מהודר, יתאספו לדיון בנושאים הבוערים, יחליפו מידע ויתעדכנו בחידושים האחרונים בתחום. בקבוצת הבכירים של חו"ל מהודר הקיימת כבר 3 שנים, מאוגדים 250 אנשי מפתח שומרי מצוות, מבכירי תעשיית התיירות, הנופש והתעופה במגזר.

בין החברים בקבוצה: בכירי חברות תעופה, מנהלי חברות נופש ותיירות, השכרת רכב, מדריכי טיולים, מארגני קבוצות, בלוגרים ובעלי אתרי תיירות, עיתונאי תיירות מהשורה הראשונה, נוסעים מתמידים שהמטוס הוא ביתם השני, יזמי תיירות ומשפיענים פעילים מכל קצוות ציבור שומרי המצוות (מכיפה שקופה ועד ... שטריימל).

עוד בתכנית: דיון בנושאים הבוערים בתחום התיירות הכשרה בעולם. השתלמות בתוכן מקצועי: הרצאות, פאנלים וחשיפת מוצרי תיירות כשרים חדשים בעולם.

דיון וקביעת עקרונות שיחייבו את החברים בנוגע לתחומים שהציבור הדתי לא מספיק מקפיד בהן: למשל, הצטיידות בביטוח רפואי לחו"ל, חינוך למעבר לשימוש כרטיסים בנקאיים משתלמים, כשרות בכל קצוות הגלובוס ועוד.

איך משתתפים בוועידה?

בשל חשיבות הועידה לציבור שומרי המצוות, מאפשר אתר 'כיכר השבת', גם למתעניינים בתחום שאינם חברי הקבוצה, להשתתף בוועידה.

המפגש הנוכחי מתקיים למחרת תערוכת התיירות IMTM הכללית בתל אביב. לאחר הפאנלים וההרצאות, במסגרת ארוחת גאלה חגיגית, נעניק אותות לאישים בולטים שהביאו את התחום להישגים גדולים: באירוע צפויים להשתתף שרים, ראשי חברות תעופה מנכ"לים ובכירים נוספים. האירוע מפק על ידי קובי'ס הפקות.

יום חמישי, יח' שבט תש"פ, 13/02/20 החל מהשעה 16:30 בדימול פלינטיום, רמת גן.

להרשמה: https://tic.li/Lg7AJpO

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר