"בגלל תיקים"

הליכוד מאשים: 'ימינה' חוברת ל...היבא יזבק

"מצער שבגלל מאבק פנימי על תיקים, 'ימינה' מוכנה לחבור לאופוזיציית השמאל עם לפיד והיבא יזבק" - כך, במילים אלו, בוחר 'גורם בליכוד' להטיח במפלגה הימנית ביותר בכנסת (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סמוטריץ'.מימינה ויזבק מבל"ד (צילומים: יונתן סינדל, נעם רבקין פנטון / פלאש 90)

גורם בליכוד תוקף היום את חברי המפלגה הימנית ביותר בכנסת, 'ימינה', ומאשים אותו בחבירה לח"כ היבא יזבק מבל"ד. לא פחות. הדברים באים כתגובה למתקפה שהשמיע מוקדם יותר יו"ר ימינה השר נפתלי בנט, שהסביר כך את הליכתה הצפויה לאופוזיציה.

"מצער שבגלל מאבק פנימי על תיקים", נכתב בהודעה שיצאה מלשכת רה"מ, "ימינה מוכנה לחבור לאופוזיציית השמאל עם יאיר לפיד והיבא יזבק".

לפי ה'גורם', "ראש הממשלה נתניהו מביא מהלך היסטורי של החלת ריבונות על יהודה ושומרון ובמקום לקחת חלק במהלך בנט נכנע למאבק פוליטי פנימי, מוכן לוותר על חלקה של הציונות הדתית בממשלה, ובורח ממנהיגות".

בצהרים קיים כאמור יו"ר ימינה בנט מסיבת עיתונאים, בה אמר בין היתר: "מאוד שמחתי שמקימים ממשלה ושלא נגררים למערכת בחירות רביעיות. נתניהו לא רוצה את ימינה בממשלה. זה ניכר, וזה בסדר, אנחנו לא מהנעלבים. איך אני יודע? כי נתניהו וגנץ הכריזו על הקמת ממשלת קורונה-חירום'. המשרד הכי חשוב בעניין הזה זה משרד הבריאות, והם בורחים ממנו בכל כוחם כאילו המשרד הזה הוא מגיפה. הם כבר שבועיים מספסרים בתיק הזה כדי לקבל תיקים לשם כבוד. לא ככה נראית ממשלת חירום קורונה".

המתקפה של בנט, היום (מתוך הפייסבוק הרשמי)

"אני לא מבקש את משרד החוץ עם קוקטיילים, ולא ביקשנו 3 שרים. אנחנו רוצים השפעה. הייתי לוקח על עצמי לבצע את מה שאמרתי בתחום הבריאות, כדי שעוד 140 ימים לא יצטרכו להחריב את הכלכלה ולסגור שוב את המדינה. ביקשתי באופן רשמי מראש הממשלה את זה, וכלום".

בנט המשיך ותקף: "ככה לא נראה בנאדם שרוצה את ימינה בממשלה. וזה בסדר; אם נתניהו לא רוצה לא נהיה. תמיד ניתן גיבוי לרה"מ אם הוא עושה את הדבר הנכון. ואם לא, נהווה אופוזיציה לוחמת ונציג חליפות ראויות. נבנה מודל לחלופה שלטונית, ונראה מה זה ימין אפקטיבי - ימין שלא בא לריב אלא בא לעשות. ימין שלא מדבר על שופטים, אלא ממנה שופטים. ימין שלא מדבר על ריבונות, אלא מחיל ריבונות".

"הליכוד בחר לשלח את ימינה ולהפוך אותנו ללא רלוונטיים ולא משפיעים. אני משוכנע שבתצורה הזו (אופוזיציה) נוכל להשפיע הרבה יותר ואין לי ספק שרה"מ יבין כמה זה מחזק אותו שאנחנו אופוזיציה עניינית", סיים יו"ר מפלגת ימינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר