הגיע לכנסת ברביעי

חבר הכנסת עופר כסיף מ'המשותפת' נדבק בקורונה

חבר הכנסת כסיף, הודיע היום, כי נדבק בנגיף הקורונה, וכי הוא היה במשכן הכנסת ביום רביעי האחרון. קצין הכנסת, הוציא הודעה בה הבהיר מי מחויב בבידוד בכנסת (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עופר כסיף (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 )

חבר הכנסת עופר כסיף, החבר היהודי ברשימה הערבית המשותפת, הודיע היום (שני), כי קיבל הודעה ממשרד הבריאות שהוא חיובי לנגיף הקורונה וזאת למרות שהתחסן בשני החיסונים.

חבר הכנסת כסיף, עדכן את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. לדבריו, שהה במשכן ביום רביעי בשבוע שעבר.

בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי מי שהיה במגע קרוב עמו או בקרבתו ועבר חיסון - אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ על פי משרד הבריאות שיערוך בדיקת קורונה לאחר 72 שעות.

"לעומת זאת", הוסיף גריף בהודעתו, "כי מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמו, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות".

כשעופר כסיף ציטט רש"י שישראל לא שייכת ליהודים • צפו (צילום: ערוץ כנסת)

יצוין , כי כפי שנעשה במקרים הקודמים, גם הפעם תיערך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

ח"כ עופר כסיף הגיב ואמר: "‏נודע לי כעת כי נדבקתי בקורונה. בתחום העיסוק שלי פוגשים הרבה אנשים כל הזמן, ולכן אני מבקש מכל מי שהיה בסביבתי ללכת ולהיבדק בהקדם. בדיקה בזמן יכולה למנוע הדבקות נוספות ולהציל חיים. לכו להתחסן, שמרו על כללי הזהירות, ובריאות לכולם."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר