"בלי תיאום"

'העבודה' תוקפים את גנץ, שלא נשאר חייב

המאבקים בממשלה נמשכים: במפלגת העבודה יוצאים במתקפה נגד גנץ לאחר שלא עודכנו בהכרזה על ארגונים פלסטינים כארגוני טרור; שר הביטחון לא נשאר חייב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בחשוון תשפ"ב | 27.10.21
מיכאלי וגנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

העימותים בין מפלגות הקואליציה נמשכים: לאחר שלא עודכנו בהכרזה על ששה ארגונים פלסטינים כארגוני טרור, במפלגת העבודה יוצאים במתקפה נמרצת בטוויטר נגד שר הביטחון בני גנץ.

בחשבון הטוויטר הרשמי של המפלגה, שבראשה יושבת מרב מיכאלי, נכתב: ‏״"מי שמכריז הכרזות מדיניות עם השלכות בינלאומיות באופן חסר אחריות, בלי תיאום ובלי הכנה, ומי שמאשר בניה של 3,000 יחידות דיור ביו"ש, איך נאמר, רבין הוא לא".

הקשר לרבין הוא בכך שבמערכת הבחירות האחרונה טען גנץ בראיון ל'ווינט' כי הוא מרגיש ש"הוא זה שממשיך את דרכו של ראש הממשלה לשעבר ממפלגת העבודה יצחק רבין", זאת בניסיון לקרוץ למצביעי המפלגה לבחור כחול לבן.

בכחול לבן לא נשארו חייבים, והשיבו במתקפה משלהם: "מי שקורא לסרבנות לגיוס שלא יטיף על אחריות מדינית וביטחונית"

כזכור, ביום שני האחרון בישיבת הממשלה מתחה שרת התחבורה מרב מיכאלי ביקורת על הצעד שעשה שר הביטחון, והוא מנגד השיב לה: "אל תפריעי". במפלגת כחול לבן רמזו כי מיכאלי מפריעה למלחמה בטרור.

מוקדם יותר אמרה מיכאלי כי "האופן שבו נעשתה ההכרזה עלול להזיק ליחסינו עם מדינות אחרות. צר לי שאני צריכה לברר את הפרטים אחרי קבלת ההחלטה".

הציוץ (צילום מסך מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר